Citat:
Ursprungligen postat av
Alex P. Keaton
Oavsett vad man tycker om United är det bara att gratulera. Var väl inte många om ens någon som trodde att de skulle ligga etta i vid den här tiden. Visst kan man skylla på att andra lag underpresterat men det är ju knappast United fel. Dessutom kan väl även United påstå att de underpresterat. De har knappast gått perfekt. Jag kollar inte mycket United så vet inte hur det ligger till med domslut överlag. Man kan kritisera VAR över mycket men något medvetet fusk tror jag inte det rör sig om. Vi får väl se om United håller hela vägen eller om något lag kan prestera bättre resten av säsongen.
Nej var nog ingen, inte ens de mest inbitna trodde det. Och definitivt skall man vara glad att vi är etta men det är idiotiskt om man tror att allt är bra.
Precis som du säger så har United INTE spelar bra (jag har sett alla matcher) men till skillnad mot åren innan så tar man poängen mycket tack vara Bruno. Han är det stora skillnaden. Det kommer dock inte hålla i längden, man ser redan att det börjar visa sig tecken på trötthet, han har spelat mer eller mindre varje match sen han kom och han ligger högst i antal meter löpt per match.