2020-08-22, 06:06
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Hur ska du ha det? Är han genial eller inte?
Han är INTE genial när han stjäl andra komikers material.. Och när han är som bäst är han förvisso väldigt underhållande - dock inget RIKTIGT geni som överlever tiden, typ Bellman..
Citera
2020-08-22, 06:52
Medlem
Han är bättre än alla andra. Speciellt "ÅRETS KOMIKER". Som utses i tid o otid på någon fånig gala.
Citera
2020-08-22, 07:17
Medlem
han har dålig skämt men han sjölv tycker de är asbra så han skrattar åt dem själv. då brukar jag skratta.
Citera
2020-08-22, 14:15
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seagulls
Förra sommaren ringde jag polisen då en man mitt på dagen skrämde massa folk på stan i Halmstad. Han skrek och vrålade, ramlade in i planteringar, jagade en skräckslagen kvinna med barnvagn och bjöd smågrabbar på cigaretter.
Jupp, Herr W!
Efter att polisen kom och plockade upp honom kunde jag inte låta bli att tänka att det det kunde lika gärna vara ett "konstprojekt/studie" han höll på med.
Läbbig som faan var han iaf.
Haha du skulle ha filmat det hela. Hade nog blivit succé på youtube.
Citera
2020-08-22, 16:16
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Peter är en hjälte i min värld då han i RING P1 vägrade lägga sig för Teppas. Teppas körde alla härskartekninken i boken men Peter var med i svängarna backade inte en milimeter, tvärtom. Han är så tvärtemot Pk schyffert. Det handlade om invandringen det är många år sedan. Finns kanske på Youtube
Ja, ibland är det ju bara positivt att han totalt saknar hämningar och spärrar..
Citera
2020-08-22, 16:51
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Ja, ibland är det ju bara positivt att han totalt saknar hämningar och spärrar..

Ja, och ett stort plus att han inte heller är PK.
Citera
2020-08-22, 16:55
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jo, det var ju exakt det jag menade - han bryr sig inte vad PK-dräggen tycker om honom och låter sig inte tryckas ner..
Citera
2020-08-22, 16:58
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Jo, det var ju exakt det jag menade - han bryr sig inte vad PK-dräggen tycker om honom och låter sig inte tryckas ner..
Det är det som är kul. Samtidigt så driver han lite med sig själv när han var med i Simon Gärdenfors
youtubserie Mina Problem. Låtsas vara mer rasistisk än vad han är, rätt kul.
Citera
2020-08-22, 22:03
Medlem
Citat:
Det hjälper att han förstår ämnet han pratar om och känner till fällorna som Teppas lägger ut. Teppas var ju en riktig slugger taskspelare drog sig inte för något om han ville vinna samtalet.
Citera
2020-08-23, 04:11
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Det är det som är kul. Samtidigt så driver han lite med sig själv när han var med i Simon Gärdenfors
youtubserie Mina Problem. Låtsas vara mer rasistisk än vad han är, rätt kul.

Enligt Simon var det snarare tvärtom att han tonat ner rasismen för avsnittet.

Wahlbecks psykbryt under deras senast bilresa på Simon när Brenning och Simon tjej var med var rätt så underhållande samt förskräckande på samma gång
Citera
2020-08-23, 06:33
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
Enligt Simon var det snarare tvärtom att han tonat ner rasismen för avsnittet.

Wahlbecks psykbryt under deras senast bilresa på Simon när Brenning och Simon tjej var med var rätt så underhållande samt förskräckande på samma gång

Nu tittar inte jag på sådan skräp men vad är det för rasism som Wahlbeck uttrycker då?

Är det när han imiterar invandrarbrytning eller vad?

Folk är så jäkla skitnödiga i dagens västvärld.
Citera
2020-08-25, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TormentumAnimalis
Jag håller med. Jag kollade på Otto's intervjuer av Peter (som har länkats i tråden) och han ger ett väldigt självupptaget intryck. Han snackar på utan att låta Otto komma till tals.

Det är kul att Peter är så ofiltrerad och frispråkig med en "i don't give a damn" attityd. Hur som helst så hoppas jag att vi får se mer intervjuer av honom

Det är ju för att han tror han är upphöjd över alla, bättre än alla, ingen gullig egenskap alls. Att han skulle vara modig och frispråkig är helt fel. Testa själv. Posta ett inlägg på hans sida så att ni börjar snacka. Efter ett tag frågar du om han tror på att förintelsen har ägt rum. Han kommer att tystna tvärt - för att han är förintelseförnekare men skulle aldrig våga äventyra sin karriär genom att öppet deklarera det. Han är inte ett dugg frispråkig när det gäller hans mer riskabla åsikter
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2020-08-25 kl. 19:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in