2018-07-25, 19:47
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Han är ganska impopulär bland sina komikerkollegor, ska tydligen betet sig ganska dåligt mot dem och ibland snott deras skämt, men turnerar han ensam så uppstår ju inget sånt. Kan det vara så att hans rykte är så pass dåligt så att ingen vill boka honom, eller är det helt enkelt så att han sysslar med annat för tillfället än skriver skämt?
Källa på det tack, eller är du en skitsnackare. Wahlbeck sno andras skämt är ju i sig fenomenalt roligt då nästan alla övriga är riktigt usla och framförallt så är hans upplägg så väsensskilt andra så det ter sig helt orimligt.
Citera
2018-07-25, 23:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Källa på det tack, eller är du en skitsnackare. Wahlbeck sno andras skämt är ju i sig fenomenalt roligt då nästan alla övriga är riktigt usla och framförallt så är hans upplägg så väsensskilt andra så det ter sig helt orimligt.

Här är lite andra komikers ord om honom.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/VRjRAV/kanda-komiker-angriper-peter-wahlbeck-i-ny-bok
Citera
2018-07-26, 00:08
Medlem
Haha Peter Wahlbeck är ju underbar.
Citera
2018-07-26, 00:38
Medlem
cromos avatar
Peter Wahlbeck är den största komikern vi haft. Betner, Schyffert, Nujen, Glans och alla de där grabbarna är ingenting mot honom. Var och såg honom för några år sedan och han körde bara sina gamla 15-åriga skämt. Roligt, men man har redan hört det förut. Han har tappat mycket av sin forna storhet och blivit lite bitter över att han aldrig tjänar tillräckligt med pengar. Har väl inte gått jättebra med hans konst, hans fastighetsaffärer och hans dragkroksgubbar.

Mitt råd till honom idag skulle vara att återuppta karaktären Moderatkommunisten inför valet och driva med ALLA partier i Sveriges riksdag och all massmedia. Slå åt alla håll, både uppåt och neråt. Besöka valmöten, terrorisera valstugorna, avslöja hyckleriet, intervjua folk på stan, sjunga egenpåhittade sånger. Spela in och lägga ut på Youtube. Är hur lätt som helst att driva med papegojorna till politiker i Sverige idag.

https://youtu.be/eZVQ4n-wmbc
Senast redigerad av cromo 2018-07-26 kl. 00:45.
Citera
2018-07-26, 03:10
Medlem
mjukmjukares avatar
Han är helt dum i huvudet och i o m det komplicerad.
Men jävligt kul. Ibland... riktigt kul..

Är tyvärr selektivt synlig -tycker jag.
Och vissa grannar i Kärleken (mkt vackert namn) utanför Halmstad, avskyr honom.
Han har Peter Wallh ..... bla bal och det ska överklagas......

Lång grej - kort.
Som komiker oftast kul.

´
Citera
2018-07-26, 08:44
Medlem
luddesbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Här är lite andra komikers ord om honom.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/VRjRAV/kanda-komiker-angriper-peter-wahlbeck-i-ny-bok
Vilken hjälte!!
Citera
2018-07-26, 12:43
Medlem
happyjoys avatar
Det där om att han drog Özzs material var ju hysteriskt roligt! Man önskar man fick ta del av kurdens inre liv när han tvingas höra hur Wahlbeck snor rubbet🤣
Citera
2018-07-26, 14:27
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Det där om att han drog Özzs material var ju hysteriskt roligt! Man önskar man fick ta del av kurdens inre liv när han tvingas höra hur Wahlbeck snor rubbet🤣
Haha ja det var förbannat kul. Han var tidigt ute att syna bluffen, skammen nöjen.
Citera
2018-07-26, 14:43
Bannlyst
"Idag skrattar Wahlbeck åt händelsen.

– Jag tror inte jag körde hela hans material, för då hade publiken tröttnat. Men jag försöker hjälpa invandrarkomiker så att det inte bara blir blattedravel, säger han."

Citera
2018-07-26, 16:28
Medlem
Peter Wahlbeckc: "Jag brukar presentera Özz Nuijen som: Att han kom från "Kurdien", hahahaha!
Citera
2018-07-26, 18:06
Medlem
Vobblers avatar
Peter är utblottad.
Citera
2018-07-26, 18:17
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Peter är utblottad.
Ok, men lite källor på det då din oneliner är rätt menlös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in