2020-08-20, 15:17
Medlem
Man kan ju läsa om olika stjärntecken och hur dem är som person , vilken beskriver det stjärntecken ni dras till mest relationsmässigt som partner?
Skriv även vilket stjärntecken du är själv
Citera
2020-08-20, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Man kan ju läsa om olika stjärntecken och hur dem är som person , vilken beskriver det stjärntecken ni dras till mest relationsmässigt som partner?

man ska dnvika skorpioner för de är de med allra lögst intelligens, sysslar med stalking, sadism (djurplågeri), och annan kriminalitet. mycket låg iq och eftersom man har låg iq så stjöl man, ljuger och plankar vad andra gjort och sagt. klart man behlver flashback me rön flashbak behöver en.
Citera
2020-08-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frenchretardt
man ska dnvika skorpioner för de är de med allra lögst intelligens, sysslar med stalking, sadism (djurplågeri), och annan kriminalitet. mycket låg iq och eftersom man har låg iq så stjöl man, ljuger och plankar vad andra gjort och sagt. klart man behlver flashback me rön flashbak behöver en.

Haha konstigt nog det stjärntecken som jag dras till mest...
Citera
2020-08-20, 15:21
Medlem
tnems avatar
kalendern har förskjutits så du kanske inte är det stjärntecknet du tror egentligen:
https://www.ratsit.se/person/horoskop/CHEHsqgiHVB0Q_E3gjhwbMu-tWHS-uvL4hGjqudaVOI
Citera
2020-08-20, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
kalendern har förskjutits så du kanske inte är det stjärntecknet du tror egentligen:
https://www.ratsit.se/person/horoskop/CHEHsqgiHVB0Q_E3gjhwbMu-tWHS-uvL4hGjqudaVOI

Gäller inte det personer som är födda efter 2011
Citera
2020-08-20, 15:31
Medlem
Citat:
Haha konstigt nog det stjärntecken som jag dras till mest...

utmärkt då slippe rfolk få sina hem uppeldade när de sover.
Citera
2020-08-20, 15:45
Medlem
Midus avatar
Mina samtliga kärlekar har varit Våg.
Och de värsta snedsteg har varit Tvillingar.
Citera
2020-08-20, 16:07
Bannlyst
Citat:

Varför skriver du inte själv?

Jag är fisk och vad jag märkt så är det kräftan och skorpionen , men har ärligt talat ingen aning vad som är bäst egentligen.
Citera
2020-08-20, 16:11
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Någon undergiven, lejonet eller vågen möjligtvis.
Citera
2020-08-20, 16:11
Medlem
Vettefuls avatar
Citat:
Vågar och Skorpioner. Är själv Våg.
Citera
2020-08-20, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frenchretardt

Skorpionen inom mig vill skriva mycket elaka saker om din stavning, men jag ligger väl kvar här under min sten och hånler lite mystiskt istället...
Citera
2020-08-20, 16:49
Medlem
Är fisk, mina partners har varit tvilling, våg och oxe.

Den längsta och mest besvärliga relationen var med tvillingen.

(han var några timmar från att vara kräfta, vet inte om det gör skillnad )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in