Citat:
Ursprungligen postat av
Frito
Det finns fler konflikter än den mellan Shottaz och DP i Stockholm. Men Atto A2 som blev klippt i Stockholm dagarna efter café myntaskjutningen var väl en av Mekkys killar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Refraktor
Flamur (+) som sköts i London ska ha varit nära. Sedan har vi herr Zez1k1 som skulle skjutas någon vecka innan N*ief som var god vän med bägge. Andra namn som kommit upp är D*mir L1z1na, B1ggie, Beytull*h Nerg1z (+) och Eboy. De flesta av de här är nog historia, gamla vänner, och inga som är involverade i några stridigheter i dag. Flera av dem har nog ingen kontakt alls med honom numera. Får en känsla av att hela verksamheten egentligen är under avveckling. Grabbarna har rotat sig och skaffat familj och ett liv och är inte de typerna som hänger på krogen och bröstar sig längre. Men visst kan jag ha fel.
Det finns många härinne, som rabblar upp alla kriminella från gängen. Därför antar jag att också polisen känner till dessa. En fråga, som inte alls är skriven för att provocera, utan det är min ärliga åsikt. Om man ger polisen makt att eliminera dessa personer. Helt enkelt se till att de aldrig mer i sina eventuellt resterande liv, kan orsaka brott, skulle inte landet bli mycket behagligare därefter? Hjälper någon till, vid avlägsnandet, så plocka bort även dessa.
Jag inser att detta inte kommer att hända, men en variant på Duterte och Mussolini, skulle gjort Sverige lyckligare.