2020-08-21, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Har själv smugglat över ca hundra kilo cannabis i olika omgångar utan att åka fast eller någonsin bli stannad när jag haft något olagligt med mig.
Cannabis är ganska otympligt att smuggla pga lukten och hur mycket plats det tar. T.ex är 10-15 kilo cannabis ca en svart sopsäck. Varierar så klart pga olika faktorer men på ett ungefär.

Jomen tjena
Citera
2020-08-21, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Din andra mening, med ordalydelsen "pga folk är horungar" är lite oklar. Vill du utveckla den? Att han står bakom många mord är ett begripligt påstående, men resten, vad menas?

Folk gör fulingar samt inte kan bete sig och tror att dom kan göra vad som helst utan att det blir konsekvenser
Citera
2020-08-21, 00:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
'Enda sedan vi var små"

Du snackar som att ni är vänner men tvivlar starkt, hade du varit annat än som mest ytligt bekanta så hade du inte kastat ut dig massa nonsens.

Drangheta, hundratals miljoner....... Come on snubben är färdig såklart, men varför överdriva? Det är inte en Hollywood film.

Ja, alla som är uppväxta på 80 talet och är kriminella vet vem dani jude är. Tro vad du vill film hit och dit. Det enda jag skriver är
ren fakta.
Citera
2020-08-21, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vaddå kastade?

Annat ord för att sälja
Citera
2020-08-21, 00:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
männen som har häktats för våldtäkt heter

V¤jkan Ilic (Född 1961)
D#niél Johansson Petrovski (Född 1983)
D#jan Bakic (Född 1983)
F#rid Mosavi (Född 1987).
J#rge Puelma Riquelme (Född 1987).

Kan man förmodar att dessa snubbar är Danis närmaste ?

Jorge och farid är från lugnet ligan barndomsvänner till honom. Mario är stor torsk som älskar bjuda tjejer på knark och sedan knulla dom.
Citera
2020-08-21, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frito
Läste någonstans att kontraktet på de som kidnappade Danis bror gavs till Stefan Silvas bror Louis från Rissne. Som sedan anlitade lokala torpeder för en bråkdel av pengarna. Kan det vara en orsak till konflikter i Sthlm? Mekky är väl tight med DP. Någon som vet hur situationen ser ut i gbg? Är de tongivande i olika grupperingarna där tighta med folk från olika sidor av konflikten i Malmö?

Men sluta nu! Dödspatrullen och Shottaz var barndoms vänner. Dem genomförde en växlingskontors rån och sedan blev det tjafs om vem ska ha mer och mindre av rånet. En blev skjuten i benet och sen hämnades den andre med mord och nu är det typ 11 döda. Enligt alla tidningar Expressen och Aftonbladet. Så skippa den teorin!

Sen att Mekky och Dödspatrullen kanske gjorde affärer tillsammans kan stämma.
Citera
2020-08-21, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Men sluta nu! Dödspatrullen och Shottaz var barndoms vänner. Dem genomförde en växlingskontors rån och sedan blev det tjafs om vem ska ha mer och mindre av rånet. En blev skjuten i benet och sen hämnades den andre med mord och nu är det typ 11 döda. Enligt alla tidningar Expressen och Aftonbladet. Så skippa den teorin!

Sen att Mekky och Dödspatrullen kanske gjorde affärer tillsammans kan stämma.
Vad har ni gjort luis till igentligen ska ni sitta och jämnföra han med mekky nu också kom igen mekky är på en annan division asså
Citera
2020-08-21, 01:39
Medlem
Citat:

V¤jkan Ilic (Född 1961)
D#jan Bakic (Född 1983)

Flamur (+) som sköts i London ska ha varit nära. Sedan har vi herr Zez1k1 som skulle skjutas någon vecka innan N*ief som var god vän med bägge. Andra namn som kommit upp är D*mir L1z1na, B1ggie, Beytull*h Nerg1z (+) och Eboy. De flesta av de här är nog historia, gamla vänner, och inga som är involverade i några stridigheter i dag. Flera av dem har nog ingen kontakt alls med honom numera. Får en känsla av att hela verksamheten egentligen är under avveckling. Grabbarna har rotat sig och skaffat familj och ett liv och är inte de typerna som hänger på krogen och bröstar sig längre. Men visst kan jag ha fel.
Citera
2020-08-21, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Flamur (+) som sköts i London ska ha varit nära. Sedan har vi herr Zez1k1 som skulle skjutas någon vecka innan N*ief som var god vän med bägge. Andra namn som kommit upp är D*mir L1z1na, B1ggie, Beytull*h Nerg1z (+) och Eboy. De flesta av de här är nog historia, gamla vänner, och inga som är involverade i några stridigheter i dag. Flera av dem har nog ingen kontakt alls med honom numera. Får en känsla av att hela verksamheten egentligen är under avveckling. Grabbarna har rotat sig och skaffat familj och ett liv och är inte de typerna som hänger på krogen och bröstar sig längre. Men visst kan jag ha fel.

Det funkar väl inte riktigt så, att man är med en stund, men sen inte.
Citera
2020-08-21, 09:16
Medlem
Citat:

V¤jkan Ilic (Född 1961)
D#jan Bakic (Född 1983)

Är Vojkan Ricky möllans pappa?
Citera
2020-08-21, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infocat
Du är en skånsk hatare med en utländsk Påbrå. Få fram fupen då ditt jävla as, sprid inte osanning. I denna tråden sitter fullt kriminella besläktade håriga åsnor och golar.

Ska man vara givande med info så skall man inte ljuga. Men jovisst är det skönt att ni kriminella åker in en efter en, det är inte lika skönt när ni kör dubbel moral. Låt nu herr konstapel sköta sitt jobb!

Skåningar är för fan golare 😂! Jag kommer att utveckla min åsikt längre fram i tråden.
Kan du utveckla din åsikt?
Citera
2020-08-21, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Vad har ni gjort luis till igentligen ska ni sitta och jämnföra han med mekky nu också kom igen mekky är på en annan division asså

Vart någonstans i mitt inlägg ser du att jag skrev Luis? Snälla läs noga nästa gång du citerar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in