Citat:
Ursprungligen postat av
jbswebeck
Kolla istället om grannen har tillstånd, man får inte sätta upp en kamera bara så där.
det behlvs inget tillstånd. retarderade och det finns horder av jhon här tror alltid att allting kretsar runt deras lilla värld och låga iq.
det finns en dom där en tjeck trakasserades av kriminella i sitt hem. i tjeckisk dom kom kriminella just med vad du kommer smart som man är att tjecken måste ha ett tillstånd. så datainspektionen stämde honom och det gick det till nästa instans i tjeckien som hänvisade det vidare till domstolen i luxemburg.
retards på datainspektionen har knullat till sig sina jobb så deras låga iq greppar inte att lagen som appliceras är skriven i bryssel och implementerad i alla eu länder, så man kan ta sig i röven på datainspektionen. det är bara vidriga äckel och inavlade pedofiler som jobbar på datinspektionen fr det är det bästa de klarar.
om du inte klarar av att googla heter han rynes, domen från eu domstolen finns under. läs de få sidor som liraren innan domen skrivit ihop. domen ska finnas på svenska om man är ett rövhål på engelska.
curia.europa.eu/juris/liste.jsf?num=C-212/13
jag frågade beta cucken på polisen om detta ch han hade ingen aning om domen men hade en åsikt. så go head stäm mig så ska jag ta allt retards och hjon har.