Citat:
Ursprungligen postat av
meetthefockers
du får nog ta det som står i "conflict timeline" med en liten nypa salt -eller tänker du dig att hh har en okänd dotter som kommunicerar med amerikanskorna?
Nej den biten missade jag och jag tycker det känns rätt ointressant om det skulle vara så att Hellström har fler barn på annat håll.
Den sortens saker är något för privat för att det ska intressera mig. Mycket möjligt att Amerikanskorna har haft korrespondens med nån tjej som själv tror att hon är dotter till Hellström.
Känns ju rätt ointressant isåfall ändå och jag vet inte vad det är för särskild information en sån person skulle sitta på ens om det var så att hon var dotter till honom på riktigt.
Tycker deras spekulationer om omständigheterna runt Göthbergs död är ett rejält övertramp. Känns inte som att de där sakerna angår nån annan än de berörda parterna dvs Göthbergs anhöriga och vänner och Paola särskilt borde dom verkligen låtit få vara ifred.
Sen har dom skrivit ett litet fel på sidan också.
Theodor Jensen ersatte Daniel Gilbert som bassist inte gitarrist.
Förstår dock hur någon kan blanda ihop det där eftersom Theo spelar bas på den självbetitlade andra skivan sen gitarr på Broder Daniel Forever och sen bas igen på Cruel Town.
Det känns ju hursomhelst väldigt positivt att dom vågar försöka syna Ismail Samie och Joel Borg.
Trist bara att det inte verkar få några större konsekvenser.
Det hade ju varit underbart att få se det gå likadant för Samie som det gick för Billy Butt.
Hans sexbrott är väl dock begångna för långt tillbaka nu.