2020-08-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Nej jag är inte så jävla ny som du verkar tro. Varför ska jag använda huvudet till att försöka upprätthålla en konversation som nån annan operatör totalt förstör för att denna inte klarar av att upprätthålla konversationen från början med sitt jävla korkade svar?

Ok så du är bara korkad? Då kan jag nog inte hjälpa dig.

Nej nu har du inte läst vad jag skrev till dig, du ska använda huvet till att inse att du INTE behöver upprätthålla eller fixa någon konversation som någon pajat, eller inte pajat. Det spelar ingen roll, det finns en oändlig variation av saker du kan skriva, oavsett vad för hemska saker din kollega har skickat till target. Det finns inga rätt eller fel, utöver dom väldigt generella och simpla riktlinjer som gäller. Ställ en fråga, 150 tecken, osv.
2020-08-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ok så du är bara korkad? Då kan jag nog inte hjälpa dig.

Nej nu har du inte läst vad jag skrev till dig, du ska använda huvet till att inse att du INTE behöver upprätthålla eller fixa någon konversation som någon pajat, eller inte pajat. Det spelar ingen roll, det finns en oändlig variation av saker du kan skriva, oavsett vad för hemska saker din kollega har skickat till target. Det finns inga rätt eller fel, utöver dom väldigt generella och simpla riktlinjer som gäller. Ställ en fråga, 150 tecken, osv.

Nej jag tänker skvallra för coacherna hädanefter. Jag har fått nog. Ha en trevlig kväll på J.H
2020-08-19, 23:30
Medlem
Citat:
Nej jag tänker skvallra för coacherna hädanefter. Jag har fått nog. Ha en trevlig kväll på J.H

Vad har du fått nog av, att tjäna 100 kr i timmen? Du kanske vill tjäna 50 kr i timmen?
2020-08-19, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Vad har du fått nog av, att tjäna 100 kr i timmen? Du kanske vill tjäna 50 kr i timmen?

Vad tjattrar du om?
2020-08-19, 23:47
Medlem
Citat:
Vad tjattrar du om?

Jo, om du prompt måste ta och anmäla varje inlägg som du ser så försvinner det tid för dig som du inte får tillbaka. Tid som du skulle kunna ha använt för att skriva fler meddelanden. Varför gå miste om något när du inte får något tillbaka?
2020-08-20, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jo, om du prompt måste ta och anmäla varje inlägg som du ser så försvinner det tid för dig som du inte får tillbaka. Tid som du skulle kunna ha använt för att skriva fler meddelanden. Varför gå miste om något när du inte får något tillbaka?

Prompt måste anmäla varje inlägg jag ser? Jag har för fan inte ens anmält ett enda inlägg. Det försvinner mer tid för mig för att idiotiska operatörer inte ens kan logga det viktigaste eller svara på dom enklaste grejer något sånär rätt. Varför ska man jobba med ett jobb om man inte ens vill eller kan utföra det på ett vettigt sätt? Det är ju bara att söka sig till en annan sida som operatör där det är helt okej att man inte håller samma kvalitet på meddelandena eller konversationerna.

Blir man anmäld till en coach för något och har gjort fel av misstag för en gångs skull så är det väl för fan inget att gnälla över. Blir man anmäld gång på gång för att man inte klarar av att utföra det som man ska. Varför ska man då få jobba kvar? För det finns ändå tillräckligt med bra chattoperatörer på J.H som gör det på ett vettigt och bra sätt.
2020-08-20, 04:56
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnTidigNovember
Det värsta med 2020 är inte COVID-19 för mig, det är att vår favorit Börje börjar tappa tålamodet efter flera år utan framgång. Han var så fin och gullig förut, nu tjatar han om datum att ses hela tiden.
Spika ett datum så kan du bo i hans villa.
2020-08-20, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Spika ett datum så kan du bo i hans villa.

Ja, det VILL jag. Jag VILL dricka champagne och jag VILL äta hummer i hans gigantiska villa. Sen VILL jag suga hans kuk och jag VILL knulla Börje. VILL du hänga med?
2020-08-20, 11:59
Medlem
går segt nu jh sommarlovet är slut folk kommer inte in i utbildningen kör ett halvår som operatör bor i mammas källare
2020-08-20, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
går segt nu jh sommarlovet är slut folk kommer inte in i utbildningen kör ett halvår som operatör bor i mammas källare

Nej nej det är för att du skrev 8 tecken för lite och missade ett kommatecken, alla kunder drar ni måste höja kvaliten.
2020-08-20, 14:28
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Nej nej det är för att du skrev 8 tecken för lite och missade ett kommatecken, alla kunder drar ni måste höja kvaliten.

och du är inte bitter hehe hallå ja
2020-08-20, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
och du är inte bitter hehe hallå ja

Det räcker från dig nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem