De som följt min signatur vet att jag skrivit horder av kritiska inlgg om WNT. Med tanke på att SCOL numera har samma VD som WNT hade när WNT var värderat över 70 kr.
VD Brunner och en entusiastisk skara skribenter är ingen bra kombo.
Ska man satsa på biotech är egen kunskap att läsa vetenskaplig text plikt.
Disclaimer: Jag vet inte något om SCOL mer än genomläsning av ett fåtal inlägg. WNT däremot känner jag rätt väl till och vet att kursutvecklingen drevs av signaturen Löparen.
För att undvika en ny avstängning på Flashback kopierar jag in text från Flashbacks forum 2019-09-07, 20:24
"För intresserade kan nämnas att min signatur immunologiker på Flashback tillkom i samband med svininfluensan 2009 som jag skev om efter att allra först min fru PhD Ann-Cathrin Engwall visade i en mycket uppmärksammad populärvetenskaplig debattartikel SvD att massvaccineringen var suboptimal av immunologiska skäl. Jag fick själv efter 3 månaders självstudier en s k opinion publicerad i British Medical Journal i delvis samma ämne.
Om WntResearch har jag skrivit och analyserat på
http://www.loparn,com sedan 2013 när jag först uppmärksammade Foxy-5-projektet och min fru gjorde den initiala vetenskapliga analysen.
Texten i mitt föregående inlägg täcker det mesta relevanta i vetenskaplig väg inför utfallet av koloncancerstudien som väntas presenteras på interimsnivå sommaren 2020 m a p Foxy-5:s antimetastaseringseffekt detekterad genom surrogatmarkören ctDNA."