Citat:
Ursprungligen postat av
Dolphin46
T's arbetsgivare har i FUP'n på sida 820 sagt detta:
"T har ingen nyckel till lokalen man han har en "tag" och aktuell kod.
D berättar vidare att han någon gång mellan klockan 12 och 14 den 13/11 såg T i
den aktuella lokalen, han reagerade på detta eftersom T mått dåligt dagen innan.
När han kontrollerade T arbetstid såg han att han inte skulle jobba denna dag.
När D upptäckte T kom han ut från grupprum 2, det är i detta rum det förvaras
fordonsnycklar."
Så vad är det som säger att T inte varit där efter den 14'e och lånat en bil från sitt jobb? Man kan ju bara hoppas att polisen har tänkt på detta...
Detta var enligt det du skriver som citat, onsdag d 13e. Samma dag som Malin uppger att Wilma ringt och berättat att hon gjort slut med T.
Har suttit och letat i fup men hittar inte rätt. Wilma talar med någon och säger att hon inte kan komma för att hon måste vänta på rörmokare. Polisen kollar med värden, Fortinova, ingen anmälan om avloppsstrul på 23 i november. Jag känner direkt: blåtira! Det är sånt tjejer ljuger om för att inte avslöja att de blir slagna.
Dessutom frågar hon sin pappa om han kan följa med till körskolan , tror det gällde fredagen, han säger nej, ska köra småbarnen. Sen messar hon pappa att hon inte kan gå på körlektion - det kanske var då hon sa rörmokare? Varför behövde hon messa det när han redan sagt nej?
Jag tror han började misshandeln redan på onsdagen. Men jag kan ha fel, tro det eller ej 😉