2020-08-17, 11:35
Medlem
Hon har tydligen blivit mamma enligt krönikörer som recenserar hennes Sommar-program, i vilket hon inte nämnde något om detta. Jag har heller inte sett någon artikel om att hon fått barn. Hon är verkligen hemlighetsfull om sitt privatliv!

https://www.gp.se/kultur/kultur/somm...leh-1.32563132
Citat:
Med tanke på hur ofta Laleh återvänder till sina föräldrar, och hur de fortfarande inspirerar henne, hade jag velat höra något om hur Laleh själv påverkats av att ha blivit mamma till en liten dotter.
Citera
2020-08-17, 12:48
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinoik
Hon har tydligen blivit mamma enligt krönikörer som recenserar hennes Sommar-program, i vilket hon inte nämnde något om detta. Jag har heller inte sett någon artikel om att hon fått barn. Hon är verkligen hemlighetsfull om sitt privatliv!

https://www.svd.se/laleh-jag-tror-in...m-artist-i-usa

I artikeln ovan står att dottern är 6 år.

"En våreftermiddag 2019. Min dotter, nu sex år, bär återigen de gyllene bootsen. Hon sträcker på sig. Igår frågade Laleh om hon ville sjunga på en låt på nya skivan. Och det är som om stövlarna hjälper henne att ta ton när hon för full hals sjunger ut: ”It was all for the kids.” "

/ Ingrid
Citera
2020-08-17, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fot.Noten
https://www.svd.se/laleh-jag-tror-in...m-artist-i-usa

I artikeln ovan står att dottern är 6 år.

"En våreftermiddag 2019. Min dotter, nu sex år, bär återigen de gyllene bootsen. Hon sträcker på sig. Igår frågade Laleh om hon ville sjunga på en låt på nya skivan. Och det är som om stövlarna hjälper henne att ta ton när hon för full hals sjunger ut: ”It was all for the kids.” "

/ Ingrid

Jag fattar det som om det är artikelförfattarens dotter det gäller. Inte Lalehs..
Citera
2020-08-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesentaycinco
Jag fattar det som om det är artikelförfattarens dotter det gäller. Inte Lalehs..

Ja, det är artikelförfattaren som nämner "Min dotter, nu sex år ...".

Laleh måste ha blivit mamma nyligen, troligen detta år. Förra sommaren var hon på turné (märktes inte om hon var gravid då). Hon har aldrig avslöjat offentligt att Gustaf Thörn i hennes band också är hennes sambo (de har varit skrivna på samma adress i Sverige). Sannolikt han som är barnets pappa också. Men varför hålla så tyst om familjen?
Citera
2020-08-17, 14:44
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinoik
Ja, det är artikelförfattaren som nämner "Min dotter, nu sex år ...".

Laleh måste ha blivit mamma nyligen, troligen detta år. Förra sommaren var hon på turné (märktes inte om hon var gravid då). Hon har aldrig avslöjat offentligt att Gustaf Thörn i hennes band också är hennes sambo (de har varit skrivna på samma adress i Sverige). Sannolikt han som är barnets pappa också. Men varför hålla så tyst om familjen?

OK. Jag googlade och den artikeln kom upp. Läste den inte utan ögnade som hastigast igenom den. Ber om ursäkt.

/ Ingrid

Det här blev så dumt. Moderatorn får gärna ta bort mina inlägg !
Senast redigerad av Fot.Noten 2020-08-17 kl. 14:55.
Citera
2021-01-12, 12:33
I mina ögon den vackraste skapelse som vandrat på jorden. Iranier är sanslöst vackra.
Kan tillägga att jag har varit i Iran och turistat ensam en sommar.

Hennes utseende och hur hennes liv målas upp ger mig slutsatsen att hon är född inom Zoroastrism och inte Islam. Någon som vet?
Senast redigerad av olikafarger 2021-01-12 kl. 12:45.
Citera
2021-08-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
I mina ögon den vackraste skapelse som vandrat på jorden. Iranier är sanslöst vackra.
Kan tillägga att jag har varit i Iran och turistat ensam en sommar.

Hennes utseende och hur hennes liv målas upp ger mig slutsatsen att hon är född inom Zoroastrism och inte Islam. Någon som vet?

Iranier vackra? Om man gillar stora näsor kanske.
Citera
2021-08-23, 17:18
Citat:
Ursprungligen postat av BleakHouse
Iranier vackra? Om man gillar stora näsor kanske.

De få som är begåvade med en "normal" näsa eller opererar den brukar vara vackra, exempelvis Nina Zanjani.
Citera
2021-08-28, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
De få som är begåvade med en "normal" näsa eller opererar den brukar vara vackra, exempelvis Nina Zanjani.

Ok, kan hålla med om att vissa fall av plastikkirurgi bland iranier är lyckade.
Citera
2021-11-12, 18:26
Vilken ful kärringfrisyr Laleh har lagt sig till med. Hon var mycket snyggare förr i tiden.
Citera
2021-11-14, 01:10
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Nån som vet vad hon har för matvanor? Vill bli så smal som hon är.

Hon är ju född borta i Iran, av två Iranska föräldrar. Hennes matvanor är givetvis likvärdiga hennes egna sort. För övrigt är det väldigt osmakligt när hon tar på sig offerkoftan, varje gång hon möter ogillande. "jag är ju en stackars invandrare...snyft...snyft" Trött på'na !
Citera
2021-11-14, 06:33
Medlem
Manjakiss avatar
Hörde ett rykte att hon går på heroin. Stämmer detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in