Citat:
Ursprungligen postat av
fiftyforfifty
Kan väldigt lite om Soros men min intuition säger mig att världen blir en bättre plats när gubben faller av pinn.
Hur gammal är Soros?
https://www.youtube.com/watch?v=X9tKvasRO54
Det räcker att du tittar på den videon (2:28) för att inse att Soros definitivt inte bör uttala sig om vem som är självisk och inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
joeykiller
Kan någon informera mig om vad han har med beslutsfattande i EU att göra? Jag vet att han är på besök och umgås med politiker i parlamentet... men det här känns ju lite som att lyssna på Bill Gates vad gäller politik. Jag tycker att Gates ska hålla sig till datorer och Soros får väl driva den agenda han vill...däremot så finns det väl ingen anledning att lyssna på han för att han har stålar?
Vad ska han göra, förstöra ett lands ekonomi? Folk har ögonen på juden nu. Han skulle bli kastad åt vargarna.
Han har inte ett skit med EU att göra, däremot finns det en del politiker inom EU ,bland andra Annie Lööf som tycker att han är "En stark, modig person som gör mycket gott" och där någonstans infinner sig problemet.
När våra politiker ser ett as som Soros (du kan passa på att titta på videon ovan du med) som en person som gör mycket gott utan att ta upp all skit han gjort,(om de ens är medvetna om det?)och lyfter honom till skyarna då får vi problem förstår du.
Det här är en farlig jävel, han slaktade Englands ekonomi, han slaktade vår, han ligger bakom mycket mycket lidande och han gör allt han kan för att det ska fortsätta efter hans död.
Han har ingenting med Svensk politik att göra,heller inte med Eu politik, men när våra politiker lyssnar på och tycker att han är en bra snubbe, då får vi fan hoppa in i matchen vi med. Vi är många som har ögonen på honom, vad fan hjälper det när våra folkförrädare...förlåt... folkvalda ser honom som Jesus?