2020-08-16, 15:26
Medlem
Den enda 26-åringen som bor på Karl Martins Väg och som är tidigare dömd heter:
*kan K*mal Mir*n
*O
*E
*A

2018 dömdes han för ringa narkotikabrott (3 tillfällen) + Rattfylleri. Trots att paret (föräldrarna?) han bor hos har bott på adressen i över 20 år verkar ingen Vaxholmare som jag pratat med idag veta vem denne snubbe är.

Jag har dock inte fått tag i samtliga vänner & bekanta som bor i det aktuella området och som antingen är i 30- eller 55-åldern och skulle bli mycket tacksam om nån som vet namnen på de båda BO kan PM:a dessa till mig.
Citera
2020-08-16, 15:49
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Du är felkalibrerad, är det mannen som man hänvisar till i tråden är han sannolikt armenier, armenier=babbe

Nej jag är rätt inställd eftersom jag inte hade någon förutfattad mening. Du verkar dock inte ha koll.
Citera
2020-08-16, 15:58
Medlem
The BlaBlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkelbunk
Den enda 26-åringen som bor på Karl Martins Väg och som är tidigare dömd heter:
*kan K*mal Mir*n
*O
*E
*A

2018 dömdes han för ringa narkotikabrott (3 tillfällen) + Rattfylleri.

Turk? *kan är ett muslimskt namn. Dock ser han inte ut som en turk, de brukar väl vara kortväxta och svarthåriga. Ser mer ut som en armenier.
Citera
2020-08-16, 16:10
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godisburk3n
Men är du trög? Läs tråden ordentligt. Det är INTE mannen man hänvisar till i tråden.
Du kan va trög. Jag skrev OM det är mannen. Inte att det var mannen.
Citera
2020-08-16, 16:13
Medlem
Misantrop1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Hahaha... jag fick fram en VD! Bott förut i Täby. Numera i V-holm. Äger en Audi ....och fru.
Oj i så fall kanske jag vet!..
Första bokstav?
Citera
2020-08-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Du kan va trög. Jag skrev OM det är mannen. Inte att det var mannen.

Varför fortsätta spekulera om honom då när det framkommit att det är osanning? Släpp honom, det är inte han.
Citera
2020-08-16, 16:29
Medlem
Tallen-Trolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosssan
Mina FBI skills kan vara helt ute och cykla men kan GM vara *aren *arsadanyan?

*K
*P

Stämmer om inte annat på ålder, håret och skägget...

Är det bekräftat att det är han ?
Citera
2020-08-16, 16:35
Medlem
Smegmas avatar
Jag som i min enfald trodde att det ÄNTLIGEN var en SVENSK som gått bananas. Men ICKE. Återigen en av Landsförrädarens och Anjjjis fadderbarn som berikat de svenska löpsedlarna med SVARTA rubriker.
Citera
2020-08-16, 16:47
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godisburk3n
Jag förstår att Flashback är en plattform för spekulationer, men jag kan med 100% säkerhet bekräfta att han du nämner som GM INTE har knivhuggit någon och inte har någonting med detta att göra över huvudtaget. Se till att ha lite belägg för det ni skriver. Inte för att det har någon betydelse, men han är född i Sverige och kvinnan som är skriven på samma adress är hans mamma. Se till att ha ordentliga källor och fakta innan ni nämner några namn.

Skärpning!

Det finns alltid någon, typ en socialsekreterare, eller anhörig, som måste täcka upp för sin klient och garantera att GM inte är någon GM. Ditt inlägg saknar trovärdighet.
Den psykotiske gärningsmannen kan nog påräkna ett mycket milt straff på grund av sitt självförvållade tillstånd.
Det 55 årige illa skadade offret får nog lida betydligt mer och kanske aldrig blir riktigt frisk igen.
Citera
2020-08-16, 16:53
Medlem
5 av varandra oberoende källor i Vaxholm har nu sagt till mig att GM är:
*kan K*mal Mir*n
*O/*E/*A

Hans far ska tydligen vara ett av BO (blev troligtvis huggen när han skulle avväpna sonen). Denna far är för övrigt turk och ska vara genomtrevlig och ha haft fast anställning i Vaxholm sedan minst 20 år tillbaka, modern är tydligen också en hårt jobbande och bra människa på alla sätt och vis (med finskt påbrå). De är båda omtyckta i Vaxholm och har länge kämpat med att få ordning på sin knarkande son.

Vem 30-årigt BO är har jag fortfarande inte fått samstämmiga uppgifter om.
Senast redigerad av Urkelbunk 2020-08-16 kl. 16:57.
Citera
2020-08-16, 17:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urkelbunk
5 av varandra oberoende källor i Vaxholm har nu sagt till mig att GM är:
*kan K*mal Mir*n
*O/*E/*A

Hans far ska tydligen vara ett av BO (blev troligtvis huggen när han skulle avväpna sonen). Denna far är för övrigt turk och ska vara genomtrevlig och ha haft fast anställning i Vaxholm sedan minst 20 år tillbaka, modern är tydligen också en hårt jobbande och bra människa på alla sätt och vis (med finskt påbrå). De är båda omtyckta i Vaxholm och har länge kämpat med att få ordning på sin knarkande son.

Vem 30-årigt BO är har jag fortfarande inte fått samstämmiga uppgifter om.

Om det är sanningen du beskriver kan det då möjligen ha varit en knarkdeal som urartat?
Isåfall är ju sannolikheten även den att "pappan" inte alls har blivit oprovocerat knivhuggen..
Citera
2020-08-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Om det är sanningen du beskriver kan det då möjligen ha varit en knarkdeal som urartat?
Isåfall är ju sannolikheten även den att "pappan" inte alls har blivit oprovocerat knivhuggen..

Pappan sysslar INTE med knark - utan har, som jag skrev, kämpat med att få sonen drogfri. Och, som jag också skrev, försökte han stoppa sonens kniviga framfart och blev då huggen så svårt att han nu ligger nedsövd på sjukhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in