2020-08-16, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosssan
Mina FBI skills kan vara helt ute och cykla men kan GM vara *aren *arsadanyan?

*K
*P

Stämmer om inte annat på ålder, håret och skägget...

Jag förstår att Flashback är en plattform för spekulationer, men jag kan med 100% säkerhet bekräfta att han du nämner som GM INTE har knivhuggit någon och inte har någonting med detta att göra över huvudtaget. Se till att ha lite belägg för det ni skriver. Inte för att det har någon betydelse, men han är född i Sverige och kvinnan som är skriven på samma adress är hans mamma. Se till att ha ordentliga källor och fakta innan ni nämner några namn.

Skärpning!
Citera
2020-08-16, 13:24
Medlem
certinaknoxs avatar
Blatte-radarn tjuter för fullt!

Någon som vet hur det går för de skadade?
Citera
2020-08-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The BlaBla
Inte så dålig gissning. Bilden på LinkedIn liknar honom. Långt brunt hår, stor näsa, glasögon. Går på bidrag, inneboende hos en äldre kvinna.

Han bor nog hos sin mamma. Inte inneboende hos en främling. Pappan bor i Täby och de har en bilverkstad tillsammans. Så jag undrar om det verkligen är rätt person. Men visst..... möjligheten finns ju.
Citera
2020-08-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The BlaBla
Inte så dålig gissning. Bilden på LinkedIn liknar honom. Långt brunt hår, stor näsa, glasögon. Går på bidrag, inneboende hos en äldre kvinna.

Hur vet du att han går på bidrag?
Citera
2020-08-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosssan
Vet Nu vem en av BO är (den yngre)
GM fortfarande okänt namn men sägs ha mått psykiskt dåligt länge, inte lämnat lgh på ett år och nu fått något psykbryt

Varför inte lägga in namnet på BO maskat här?
Citera
2020-08-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Hahaha... jag fick fram en VD! Bott förut i Täby. Numera i V-holm. Äger en Audi ....och fru.

Nä, ingen fru.... han är ogift.
Citera
2020-08-16, 13:54
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Blatte-radarn tjuter för fullt!

Den är felkalibrerad om du läser tråden. Kanske dags att börja se saker som de är i stället för att leva efter föreställningar.

Citat:
Någon som vet hur det går för de skadade?

En lindrigt, en allvarligt.
Citera
2020-08-16, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Nä, ingen fru.... han är ogift.

Ok, visst bara ett kvinnonamn (annat efternamn även) på adressen säger inte att hon är just fru! My bad!
Citera
2020-08-16, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godisburk3n
Jag förstår att Flashback är en plattform för spekulationer, men jag kan med 100% säkerhet bekräfta att han du nämner som GM INTE har knivhuggit någon och inte har någonting med detta att göra över huvudtaget. Se till att ha lite belägg för det ni skriver. Inte för att det har någon betydelse, men han är född i Sverige och kvinnan som är skriven på samma adress är hans mamma. Se till att ha ordentliga källor och fakta innan ni nämner några namn.

Skärpning!

Instämmer. Därför poängterade jag just detta!!.
Citera
2020-08-16, 14:33
Medlem
Vintergrisens avatar
Om det nu stämmer att GM är en missbrukande kuf med psykiska problem så borde det väl finnas både en och annan i Vaxholm som vet vem det handlar om? Känns väl ganska sannolikt att det skulle vara en lokal förmåga, inte minst med tanke på att han traskade runt i mjukisbyxor och foppatoflor vid tillfället.
Citera
2020-08-16, 15:00
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Den är felkalibrerad om du läser tråden. Kanske dags att börja se saker som de är i stället för att leva efter föreställningar.

En lindrigt, en allvarligt.

Du är felkalibrerad, är det mannen som man hänvisar till i tråden är han sannolikt armenier, armenier=babbe
Citera
2020-08-16, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Du är felkalibrerad, är det mannen som man hänvisar till i tråden är han sannolikt armenier, armenier=babbe

Men är du trög? Läs tråden ordentligt. Det är INTE mannen man hänvisar till i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in