2020-08-13, 20:04
Medlem
indianhejs avatar
Vad gäller Klings glass så säljs den mestadels i Västra Götaland. Ohyggligt synd. Har växt upp med glassen och den förgyllde hela barndomen. Glassen smakar som glass skulle smaka förr. Apelsin/ choklad är min favorit. Köp, men ni kommer inte vilja äta annan glass sen

Lidl har också haft hamburgare från danska SKARE. Vill inte använda ordet igen, men definitivt det bästa hamburgerkött jag köpt fryst. Stora, saftiga och med en perfekt köttsmak. Jag kräver att LIDL tar in det igen
Citera
2020-08-15, 16:50
Moderator
rotadents avatar
Köpte för några veckor sen ett gäng burkar Limonata från San Celestino på Lidl. Sen glömde jag lite bort dem, och skitvädret gjorde också sitt till, limonata passar ju bäst i varmt väder. Nu upptäckte jag dem i kylen och högg in. Den är riktigt, riktigt bra. Väldigt syrlig och god citronsmak. Ångrar att jag inte köpte fler, kostade om jag minns rätt typ sju spänn. Känns som ett kap. Misstänker att de inte finns nu...
Citera
2020-08-15, 22:40
Medlem
Herr-Pumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Köpte för några veckor sen ett gäng burkar Limonata från San Celestino på Lidl. Sen glömde jag lite bort dem, och skitvädret gjorde också sitt till, limonata passar ju bäst i varmt väder. Nu upptäckte jag dem i kylen och högg in. Den är riktigt, riktigt bra. Väldigt syrlig och god citronsmak. Ångrar att jag inte köpte fler, kostade om jag minns rätt typ sju spänn. Känns som ett kap. Misstänker att de inte finns nu...
Jodå! Dom är i sommarsortimentet. Apelsinen är också riktigt god
Citera
2020-08-15, 23:25
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Jodå! Dom är i sommarsortimentet. Apelsinen är också riktigt god

Då ska jag gå och köpa fler, riktigt bra som sagt. Har druckit dem som de är hittills, men bör funka ypperligt att blanda drink på också tänker jag.
Citera
2020-08-16, 12:26
Medlem
Isnatts avatar
Glassen från Kling är underbar. Åt ett paket blåbärssmak igår och nu ett med vanilj. Ska köpa massor imorgon om det finns kvar!
Citera
2020-08-16, 16:56
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Tänkte tipsa om det här i tråden men glömde!

Påminner ruggigt mycket om "originalet" från San Pellegrino, asagod!
Köper man en hel platta får man burkarna för 4.50-5.00:- nånting styck, iaf för någon vecka sedan när jag var på Lidl senast.

Citronvarianten innehåller 16% fruktjuice medans apelsinditon (som jag inte blev så förtjust i) innehåller 20%.
Citera
2020-08-18, 11:51
Bannlyst
Undvik paprikachipsen, lika oätliga som infernochipsen. Båda hörde tidigare till mina favoriter. Nu smakar dom apa. ÖRK!
Citera
2020-08-18, 11:54
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Numer kostar en sexpack freeway 57:- plus pant, skaplig höjning.
Citera
2020-08-19, 20:45
Medlem
vepiss avatar
Deras lassi (citron & grönt te, mango, jordgubb) är utsökta! Ingår i vitasia-sortimentet och kostar 8 kr. Rekommenderas.

Nobelaner 2.8 är faktiskt helt reko som lättöl, hellre en kall sådan än ingen öl alls vid sådana trista tillfällen.. För övrigt håller perlenbacher på flaska hög standard som 3.5. Dess starkare variant nere på kontinenten är inte dum den heller.
Citera
2020-08-21, 00:20
Medlem
Elementarts avatar
Nästa vecka kommer de ha Chunky Chips, någon som vet om de här är bra? Brukar ogilla frys pommes i vanliga fall.
Citera
2020-08-21, 23:39
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vepis
Deras lassi (citron & grönt te, mango, jordgubb) är utsökta! Ingår i vitasia-sortimentet och kostar 8 kr. Rekommenderas.

Nobelaner 2.8 är faktiskt helt reko som lättöl, hellre en kall sådan än ingen öl alls vid sådana trista tillfällen.. För övrigt håller perlenbacher på flaska hög standard som 3.5. Dess starkare variant nere på kontinenten är inte dum den heller.

Vad är "lassi"?

Sen är 2.8or folköl. Kände bara att det behövde påpekas.
Citera
2020-08-21, 23:55
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Vad är "lassi"?

Sen är 2.8or folköl. Kände bara att det behövde påpekas.

Lassi är ett märke på drickyougurt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in