Citat:

Det finns drägg hos alla människor men du kan inte jämföra svenska män med muslimska män. Då är du ute och cyklar. Jämför du 80-talet Sverige med dagens Sverige så är det du som är naiv
Är det svenska Per som står och skjuter i olika förorter? Är det svenska Per som utför gruppvåldtäkter?
Är det svenska Per som utför smash and grab?
Jag älskar när man ska jämföra enstaka fall med en hel grupp som förstört landet så pass mycket att såna som SD stigit så pass mycket.
Sen tror jag absolut att vissa svenska män har sina brister men svenska män är fortfarande mer väluppfostrade i jämförelse med andra kulturer. Vi behöver inte ens gå långt utan vi tar den italienska kulturen där mannen slår kvinnan på rumpan varje gång han går förbi. Det är rätt vanligt där medan i Sverige handlar det om enstaka fall

Är det svenska Per som står och skjuter i olika förorter? Är det svenska Per som utför gruppvåldtäkter?
Är det svenska Per som utför smash and grab?
Jag älskar när man ska jämföra enstaka fall med en hel grupp som förstört landet så pass mycket att såna som SD stigit så pass mycket.
Sen tror jag absolut att vissa svenska män har sina brister men svenska män är fortfarande mer väluppfostrade i jämförelse med andra kulturer. Vi behöver inte ens gå långt utan vi tar den italienska kulturen där mannen slår kvinnan på rumpan varje gång han går förbi. Det är rätt vanligt där medan i Sverige handlar det om enstaka fall
Låt oss ta en annan hederlig svensk man som är lite mer uppdaterad då. Vad tycker du om Edvin Gyllensvaan?
Jag lovar dig att det finns flertal Per där ute som även dem är ansvariga för gäng skjutningar.
Och väldigt många som våldtar! Största skillnaden är miljön. Då de vanligtvis förekommer i hemma/efter fest miljö istället. När en tjej blivit redlöst eller rentav däckad. Och då tjejerna inte riktigt minns allt eller något allt blir de osäkra på vad exakt som hänt. Och mer ofta än inte så antingen känner hon Per eller är bekanta. I slutändan vågar hon inte anmäla i rädsla att inte bli trodd. Eller en annan av Pers och Kalles påhitt, att påstå att hon ljuger för att få uppmärksamhet och att hon är en slampa som ville ha det.
Hennes livlösa kropp sa tydligen det.
Jag skulle nog säga att fransmännen är värre dock. Dem har tagit vidrigt "cat calling" till det extrema! 😂