Citat:
Ursprungligen postat av
PK-befriad
Han vill utvisa judarna och befria européerna och andra folk från deras destruktiva inflytande. Vad för slags etikett du vill sätta på en sådan person är upp till dig.
Vet ej men tänk vad kul det vore att se honom i en valdebatt mot alla judeförslavade globalistlakejer.
Etiketten blir ju den som hur trumpen agerar, och då är vi där.
trumpen kan inte ens debattera, men duktigt att prata om annat som trumpnissarna här.
Och trumpen skulle förlora varje debatt som han deltog i och där man var tvungen vara sakliga.
Vart enda enda sådan presidentdebatt skulle trumpen förlora, även alla andra så länge trumpen inte pratar sakfråga och fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.(trumpen vet inte vad konsensus är ens.)
Annars är det intressant att se dit judehat i presidentvalet, nått säger mig du inte ens sett en jude på vykort, ens någonsin.
Vilket gör allt galet komiskt på detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
volvo 240
Obama var inte hatad. Han var starkt ogillad. Visst det fanns såklart små grupper av människor som riktigt hatade honom men Trump har ju tex fått 92% negativt coverage i massmedia sedan valet. Det spelar ju ingen roll vad han gör. Likadant med Obama, det spelade ingen roll vad han gjorde utan det var bara positivt i media. Personligen tycker jag Obama var en rätt bra president för att vara demokrat. Nu är jag inte säker men är ändå rätt säker på att andra FD presidenter inte har gett sig in i kampanjandet så som Obama nu gör. Precis som att här hemma lägger sig inte Persson och Reinfeldt i vad Löfvén sysslar med.
Ja, Obama var hatad av rasisterna.