Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
säg att han ska bo innanför tullarna då är det någorlunda ok. mesta skräpet håller till vid möllan o där runtom.
innanför är samma skit för kriminella kommer dit eller får sina kontrakt av socialen där.
Nu till en verklig händelse. Innan jag börjar, notera att jag kan självförsvar och jag har använt mig av dessa kunskaper vid olika tillfällen men bara i Malmö för det har aldrig varit nödvändigt att slåss på annat håll som civilist på fria platser och torg. Notera endast när jag blivit angripen fysiskt har dessa kunskaper används.
Igår kväll råkade jag ofrivilligt bli vittne (vid Rörsjöparken, precis intill brandstationen) till hur kriminella muslimer skräpar ned vid återvinningsplats. De öppnade bagageluckan och bara kastade sitt restaurangavfall på marken intill återvinningsstationen. När de såg att det var jag och en till som iakttog dem så gick de tillbaka och börgade vika ihop restaurangavfallet. Jag gick fram till dem och konfronterade dem om det. Eftersom det är kriminella muslimer blev de provocerade, vände bilen snabbt och började följa efter mig, ville ha konfrontation, ville bland annat knulla min mamma. De körde på vägen medan jag cyklade på cykelstigen. När jag sa att vi kunde tillsammans gå till polisstationen som ligger vid nästa korsning blev de som kriminella blir i Malmö arga och vid flera tillfällen stannade de bilen och gick ut, sedan vid tredje eller fjärde gången stannade de bilen vid kyrkan och klev ut för att vara helt säkra att de begränsade min flyktvägar. de stannade bilen en bit ifrån så att de kunde springa mot mig och slå ned mig, vara helt säkra på att de kunde slå ned mig och skada mig för att jag hade sagt till dem om deras kriminalitet.
Jag fattade på en gång vad de skulle göra så jag vek av så jag hade brandstationen på höger sida om mig och cyklade mot polisstationen medan de sprang mycket snabbt för att hinna ikapp mig så att de kunde slå ned mig. Så det blev en polisanmälan och registreringsplåten TXM689 på den Mazda kom med. Detta är kriminella muslimer för det är bara de som trakasserar, ofredar och gör saker ingen annan för de helt öppet sysslar med kriminalitet. Eftersom han ville "knulla min mamma" och slåss blev han nu en flashback kändis. min gissning är att dessa muslimer förutom att de beter sig som kriminella gör och beter sig, och driver en restaurang (och sysslar med svarta pengar) inte bor vid Rörsjö eller vid närliggande återvinning som ligger i närheten där det också kastats ut restaurang-sopor helt öppet. NU vet folk vilka de är och var man inte ska spendera sina pengar. Gräver man hittar man förmodligen mer mycket grövre kriminalitet och det var därför polisen fick TXM689 och det är därför det hamnar på flashback, så att folk blir informerade om vilka man ska undvka som pesten och är riktiga kriminella. allt har ett pris och om du hotar mig så kommer det kosta i en polisanmälning och ett flashbackinlägg. det kommer också hamna på min blog och på andra sociala medier så att reg. plåter får spridning och folk kan kolla upp dessa kriminella.