2020-08-15, 10:59
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacakejovi
På gatan jag bor på finns endast livs, western union, guldbutiker och ett jävla konditori som står öppet och belyst mitt i natten ibland med en massa skummisar som kommer och går. Det ligger solrosfröskal och falafelpapper precis vid vår grind, ofta i en mörkbrun vattenpöl som bildas precis i ingången, och när man går ut möts man av doften av shawarma, bensin eller weed. Utanför livset står arabiska män i klungor och hänger hela dagarna. Kvinnorna blir stirrade på, närmade, skrikna efter. Längst ner sitter tre tiggarkvinnor och deras hallick. De försöker jämnt sno åt sig ens pantflaskor när man är påväg till Ica och om dom inte lyckas skriker dom obsceniteter efter en på rumänska.

Jag kan inte låta bli att tänka att detta numera är den kollektiva upplevelsen för malmöbor i innerstan. Kriminaliteten är så otroligt utbredd och öppen att det verkligen känns vem som äger den här staden nu.

Det du beskriver är ju Möllevången, fast lite annorlunda än Malmö Stads vurmande över "en vibrerande smältdegel av olika kulturer och synsätt"
Jag tror knappast stadens styreande eller maktelit beger sig till denna stadsdel, förutom när det ska tas något PK-certifierat foto för media..
Citera
Zilvios avatar

Moderatormeddelande

Postat av Zilvio 2020-08-15, 11:00
Medlem
I den här tråden diskuteras hur illa situationen är i Malmö ur ett integrations och invandringsperspektiv. TS tar som exempel upp
"Etniska svenska familjer flyr Malmö, svenska tjejer trackasseras i skolan av den muslimska majoriteten och kallas för horor för att de inte bär slöja... "
Allmäna diskussioner om som inte konkret är kopplat till Malmö och integrations/invandringssituationen där är OT.
/MOD
2020-08-15, 11:04
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Det du beskriver är ju Möllevången, fast lite annorlunda än Malmö Stads vurmande över "en vibrerande smältdegel av olika kulturer och synsätt"
Jag tror knappast stadens styreande eller maktelit beger sig till denna stadsdel, förutom när det ska tas något PK-certifierat foto för media..

Såg något jävligt roligt senast jag var där en soyboy satt och njöt av sin caffe latte. Då sätter det sig en stor jävla negerhövding bredvid. Soyboyen blev snabbt klar med sin latte då. Karma is a bitch.
Citera
2020-08-15, 11:13
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Såg något jävligt roligt senast jag var där en soyboy satt och njöt av sin caffe latte. Då sätter det sig en stor jävla negerhövding bredvid. Soyboyen blev snabbt klar med sin latte då. Karma is a bitch.

Ja då är det plötsligt inte så kul med mångkultur längre..

Ett liknande scenario av det du beskriver har jag sett bland kollegor och vänner är när denna sojapojke och hans Mp-röstande flickvän ska bli familj;
Knappt har pisset färgat graviditetsprovet förrän lägenheten ligger ute till försäljning och det snackas om att de minsann alltiiiid velat bo i ett "eget hus" utanför stan .. Konstigt, för några månader sen propagerade ni för Malmö och dess kulturella smältdegel och att kulturlivet är såååå sprudlande. Inget snack om hus och pendling då inte..

Mångkultur är inte så kul när lille Wilmer måste gå i skola med ett dussin småungar där svenskan är miserabel och storebruuuurshorna langar weed utanför dagis åt herrarna i stora Mercor ..
Citera
2020-08-16, 23:31
Medlem
Vid Värnhem finns en problemfastighet där det är speciellt mycket kriminella och socialfall, och en Hyresgästrföreningsi fastighet där man mer är intresserad om vita är med i SverigeDemokraterna äön att göra det de får pengar för att göra.

I denna fastighet finns det en med utländsk bakgrund som passar en schäfer svart, denna schäfern misshandlas så att den skäller 0130, 0530 och natten mellan lördagen och söndagen 2320-2340. Vid ett, tillfälle, en sommar plågades hunden så att den skällde hela tiden, konstant med tre minuters mellanrum så att en granna gick ned och frågade vad det var frågan om. Denna person blev så provocerad av att hon blev tillsagd att hon sedan ut ut en stinkande soppåse med hushållssopor i källaren så att den stank till sig och drog till sig råttor. Skallen, hundplågandet och den intensiva skallen slutade på en gång.

Vid kontaktmed polisen säger de spontant att det måste vara en djurpågare och mentalt störd, för det är bara de som sysslar med dessa brott. Man kan fråga sig. Om hon har mentala problem, har svårt att hålla sig stabil och provoceras av att bli tilsagd, av granne, hyresvärd, polis, myndigheter och är en sadist. skulle du att hon passar din släkting med tanke på att hon åker hem och hjälper dem? Notera att hon äger inte en hund utan passar den svart.

En berättelse från verkligheten och inte en referens från svt eller sydsvenskan, där man bor långt ifrån händelserna.
Senast redigerad av franskapa 2020-08-16 kl. 23:34.
Citera
2020-08-17, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Ja då är det plötsligt inte så kul med mångkultur längre..

Ett liknande scenario av det du beskriver har jag sett bland kollegor och vänner är när denna sojapojke och hans Mp-röstande flickvän ska bli familj;
Knappt har pisset färgat graviditetsprovet förrän lägenheten ligger ute till försäljning och det snackas om att de minsann alltiiiid velat bo i ett "eget hus" utanför stan .. Konstigt, för några månader sen propagerade ni för Malmö och dess kulturella smältdegel och att kulturlivet är såååå sprudlande. Inget snack om hus och pendling då inte..

Mångkultur är inte så kul när lille Wilmer måste gå i skola med ett dussin småungar där svenskan är miserabel och storebruuuurshorna langar weed utanför dagis åt herrarna i stora Mercor ..

Ett folk utan inneboende försvarsmekanismer utan ständigt flyr och lämnar lebensraum till främnligar har ingen biologisk rätt att fortsätta leva.
Citera
2020-08-17, 20:46
Avslutad
Har en kompis som ska flytta till Malmö. Jag kan säga som så att jag avundas honom inte. Invandrarkaos är bara förnamnet. Det har bevisats genom bl. a. Operation Rimfrost som beslagtog massor med vapen och grep många. Även vandaliseringen av Zlatans staty skulle jag gissa på att invandrare utfört, de har liksom inga spärrar. Ja, det ena och det andra. Skitställe att bo på imo.
Citera
2020-08-18, 22:51
Medlem
spoilers avatar
"En p-skylt uppsatt på en parkeringsplats i anslutning till en matbutik i Malmö röner just nu stor uppmärksamhet i sociala medier. Skälet är att den innehåller parkeringsanvisningar på arabiska, något många är kritiska till."

https://samnytt.se/arabisk-p-skylt-i-malmo-far-kritik/
Citera
2020-08-19, 09:45
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeeDoo2
Har en kompis som ska flytta till Malmö. Jag kan säga som så att jag avundas honom inte. Invandrarkaos är bara förnamnet. Det har bevisats genom bl. a. Operation Rimfrost som beslagtog massor med vapen och grep många. Även vandaliseringen av Zlatans staty skulle jag gissa på att invandrare utfört, de har liksom inga spärrar. Ja, det ena och det andra. Skitställe att bo på imo.

säg att han ska bo innanför tullarna då är det någorlunda ok. mesta skräpet håller till vid möllan o där runtom.
Citera
2020-08-19, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
säg att han ska bo innanför tullarna då är det någorlunda ok. mesta skräpet håller till vid möllan o där runtom.

innanför är samma skit för kriminella kommer dit eller får sina kontrakt av socialen där.

Nu till en verklig händelse. Innan jag börjar, notera att jag kan självförsvar och jag har använt mig av dessa kunskaper vid olika tillfällen men bara i Malmö för det har aldrig varit nödvändigt att slåss på annat håll som civilist på fria platser och torg. Notera endast när jag blivit angripen fysiskt har dessa kunskaper används.

Igår kväll råkade jag ofrivilligt bli vittne (vid Rörsjöparken, precis intill brandstationen) till hur kriminella muslimer skräpar ned vid återvinningsplats. De öppnade bagageluckan och bara kastade sitt restaurangavfall på marken intill återvinningsstationen. När de såg att det var jag och en till som iakttog dem så gick de tillbaka och börgade vika ihop restaurangavfallet. Jag gick fram till dem och konfronterade dem om det. Eftersom det är kriminella muslimer blev de provocerade, vände bilen snabbt och började följa efter mig, ville ha konfrontation, ville bland annat knulla min mamma. De körde på vägen medan jag cyklade på cykelstigen. När jag sa att vi kunde tillsammans gå till polisstationen som ligger vid nästa korsning blev de som kriminella blir i Malmö arga och vid flera tillfällen stannade de bilen och gick ut, sedan vid tredje eller fjärde gången stannade de bilen vid kyrkan och klev ut för att vara helt säkra att de begränsade min flyktvägar. de stannade bilen en bit ifrån så att de kunde springa mot mig och slå ned mig, vara helt säkra på att de kunde slå ned mig och skada mig för att jag hade sagt till dem om deras kriminalitet.

Jag fattade på en gång vad de skulle göra så jag vek av så jag hade brandstationen på höger sida om mig och cyklade mot polisstationen medan de sprang mycket snabbt för att hinna ikapp mig så att de kunde slå ned mig. Så det blev en polisanmälan och registreringsplåten TXM689 på den Mazda kom med. Detta är kriminella muslimer för det är bara de som trakasserar, ofredar och gör saker ingen annan för de helt öppet sysslar med kriminalitet. Eftersom han ville "knulla min mamma" och slåss blev han nu en flashback kändis. min gissning är att dessa muslimer förutom att de beter sig som kriminella gör och beter sig, och driver en restaurang (och sysslar med svarta pengar) inte bor vid Rörsjö eller vid närliggande återvinning som ligger i närheten där det också kastats ut restaurang-sopor helt öppet. NU vet folk vilka de är och var man inte ska spendera sina pengar. Gräver man hittar man förmodligen mer mycket grövre kriminalitet och det var därför polisen fick TXM689 och det är därför det hamnar på flashback, så att folk blir informerade om vilka man ska undvka som pesten och är riktiga kriminella. allt har ett pris och om du hotar mig så kommer det kosta i en polisanmälning och ett flashbackinlägg. det kommer också hamna på min blog och på andra sociala medier så att reg. plåter får spridning och folk kan kolla upp dessa kriminella.
Senast redigerad av franskapa 2020-08-19 kl. 15:03.
Citera
2020-08-24, 15:29
Medlem
spoilers avatar
"Efter att Västra Skrävlinge kyrka i Malmö vandaliserats flera gånger har man nu satt in vakter som patrullerar vid kyrkan kvällstid.

Sju kvällar i rad, senast i tisdags förra veckan, så har fönster krossats med stenar och en Kristus-staty inne i kyrkan har förstörts."

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=7539213

"Församlingen omfattar främst stadsdelen Rosengård. Av församlingens invånare var 16% kyrkotillhöriga, vilket var den lägsta procentsatsen i Sverige."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Västra_Skrävlinge_församling

"I närheten ligger en större kyrkogård, och ett stenkast mot söder ligger Malmö moské."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Västra_Skrävlinge_kyrka
Citera
2020-08-24, 16:25
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franskapa
innanför är samma skit för kriminella kommer dit eller får sina kontrakt av socialen där.

Nu till en verklig händelse. Innan jag börjar, notera att jag kan självförsvar och jag har använt mig av dessa kunskaper vid olika tillfällen men bara i Malmö för det har aldrig varit nödvändigt att slåss på annat håll som civilist på fria platser och torg. Notera endast när jag blivit angripen fysiskt har dessa kunskaper används.

Igår kväll råkade jag ofrivilligt bli vittne (vid Rörsjöparken, precis intill brandstationen) till hur kriminella muslimer skräpar ned vid återvinningsplats. De öppnade bagageluckan och bara kastade sitt restaurangavfall på marken intill återvinningsstationen. När de såg att det var jag och en till som iakttog dem så gick de tillbaka och börgade vika ihop restaurangavfallet. Jag gick fram till dem och konfronterade dem om det. Eftersom det är kriminella muslimer blev de provocerade, vände bilen snabbt och började följa efter mig, ville ha konfrontation, ville bland annat knulla min mamma. De körde på vägen medan jag cyklade på cykelstigen. När jag sa att vi kunde tillsammans gå till polisstationen som ligger vid nästa korsning blev de som kriminella blir i Malmö arga och vid flera tillfällen stannade de bilen och gick ut, sedan vid tredje eller fjärde gången stannade de bilen vid kyrkan och klev ut för att vara helt säkra att de begränsade min flyktvägar. de stannade bilen en bit ifrån så att de kunde springa mot mig och slå ned mig, vara helt säkra på att de kunde slå ned mig och skada mig för att jag hade sagt till dem om deras kriminalitet.

Jag fattade på en gång vad de skulle göra så jag vek av så jag hade brandstationen på höger sida om mig och cyklade mot polisstationen medan de sprang mycket snabbt för att hinna ikapp mig så att de kunde slå ned mig. Så det blev en polisanmälan och registreringsplåten TXM689 på den Mazda kom med. Detta är kriminella muslimer för det är bara de som trakasserar, ofredar och gör saker ingen annan för de helt öppet sysslar med kriminalitet. Eftersom han ville "knulla min mamma" och slåss blev han nu en flashback kändis. min gissning är att dessa muslimer förutom att de beter sig som kriminella gör och beter sig, och driver en restaurang (och sysslar med svarta pengar) inte bor vid Rörsjö eller vid närliggande återvinning som ligger i närheten där det också kastats ut restaurang-sopor helt öppet. NU vet folk vilka de är och var man inte ska spendera sina pengar. Gräver man hittar man förmodligen mer mycket grövre kriminalitet och det var därför polisen fick TXM689 och det är därför det hamnar på flashback, så att folk blir informerade om vilka man ska undvka som pesten och är riktiga kriminella. allt har ett pris och om du hotar mig så kommer det kosta i en polisanmälning och ett flashbackinlägg. det kommer också hamna på min blog och på andra sociala medier så att reg. plåter får spridning och folk kan kolla upp dessa kriminella.

Bara vanliga muslimer med sitt typiska beteende. Inte kriminella muslimer. Bara kriminellt obehagliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in