• 1
  • 2
2020-08-14, 09:42
Medlem
Jag har en teori som jag sett är lyft som en passus i en annan tråd (men utan att det utvecklas ytterligare och det va inte det som ämnet egentligen handlade om).

Teori: det finns ett samband mellan kukens längd och navelns placering. Dvs: kuken når aldrig upp till naveln. Som max finns det typ två cm kvar. Lång kuk = högt sittande navel. Eftersom jag misstänker att bäckenets lutning påverkar ”måtten på kroppen” så räknas det ej om man sitter ner. (Halvligga ner ryms inom teorin ftf eftersom det inte påverkar bäckenet på samma sätt.)

Någon som kan motbevisa mig?
Citera
2020-08-14, 09:55
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Hur liten har du egentligen?
Citera
2020-08-14, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall

Obefintlig faktiskt. Men har till dagens datum aldrig råkat ut för det. Det vetenskapliga underlaget sträcker sig från lillfinger-storlek till en väl tilltagen aubergine. Men givetvis kan 40 slumpmässiga kontroller inte representera alla med kuk. Därav mitt inlägg.
Citera
2020-08-14, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Trollar du?

Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall

Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Nej

Men va? På allvar? Det känns som om jag trampat på en öm tå här. Tre svar varav två varken bekräftar eller dementerar detta fenomen. Tredje svaret kan tolkas som svar på frågan i inlägget (=kan inte motbevisa) eller frågan i rubriken (=inget samband) men helt utan förklaring vad man baserar sitt svar på. Finns det någon allmän uppfattning om att kuken skulle va liten om den inte når naveln i stenhårt tillstånd? För det är INTE min uppfattning.

Kolla valfri p-rulle med välhängd man, det är sällan (aldrig) kuken går upp till naveln.
Citera
2020-08-14, 14:12
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Kan dementera din teori!
Citera
2020-08-14, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Kan dementera din teori!

Tackar! Min teori är därmed falsifierad Då är det ju bara att finslipa mer gällande navelhöjd. Parametrar för kuklängd finns ju och tre har vittnat om längd/navel.

1. 20,5 i längd och hög navel - kuken når inte.
2. 23 mellan kuk och navel - når ej.
3. 20 mellan kuk (18,8 cm) och navel - når när han sitter.

Måste ju erkänna att jag är sjukt nyfiken på dina mått mellan navel och kuk med tanke på att 1% har längre kuk än 22 cm.
Citera
2020-08-14, 14:36
Medlem
Min är kort och når naveln wtf snackar du om
Citera
2020-08-14, 14:45
Medlem
Kan dementera din teori. Har inte ens Flashbackdase men nåt med lätthet upp till naveln.
Citera
2020-08-14, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Min är kort och når naveln wtf snackar du om

WTF snackar du om? Det svaret gav ju ingenting. Hur långt är mellanrummet då? Har du 5 cm mellan kuk och navel (och könshår i naveln) så ok, då har vi något att ta med i beräkningen. Snackar vi trots allt normallängd och icke avvikande placering av navel - då har vi något att ta med.
Citera
2020-08-14, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndrejAksakov
Kan dementera din teori. Har inte ens Flashbackdase men nåt med lätthet upp till naveln.

Nu snackar vi! Tack för vettigt svar. Når upp med lätthet när du står upp?
Citera
2020-08-14, 15:47
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillYster
Jag har en teori som jag sett är lyft som en passus i en annan tråd (men utan att det utvecklas ytterligare och det va inte det som ämnet egentligen handlade om).

Teori: det finns ett samband mellan kukens längd och navelns placering. Dvs: kuken når aldrig upp till naveln. Som max finns det typ två cm kvar. Lång kuk = högt sittande navel. Eftersom jag misstänker att bäckenets lutning påverkar ”måtten på kroppen” så räknas det ej om man sitter ner. (Halvligga ner ryms inom teorin ftf eftersom det inte påverkar bäckenet på samma sätt.)

Någon som kan motbevisa mig?

Allt beror väl på hur lång en person är å hur stor kuken är. En kuk på 15 cm ser större ut på en man som är 170 än en som är 195 tror jag. Sen om kuklängden har med navelns placering att göra har jag svårt att tro, du får forska vidare i detta.
Citera
2020-08-14, 15:49
Medlem
Min når då inte till naveln iaf. Så har hag härmed givit mitt bidrag till vetenskapen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in