Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-16, 23:03
Medlem
Rasiermessers avatar
Super, tack för svaren
Citera
2018-03-16, 01:25
Medlem
Hur är rejken på cashgame samt turneringar? Känns som dom har lite väg hög rejk för att det ska löna sig
Citera
2018-03-17, 02:07
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie83
Hur är rejken på cashgame samt turneringar? Känns som dom har lite väg hög rejk för att det ska löna sig

De turneringar som har typ 30% rake är väl ingen ide att köra så länge du inte spelar för nöjens skull. 10/10nl har absurd rake men är beatable så länge du är hyffsad. 25/25+ kan man göra del slantar på med en helt ok rake om man har anseende till spelarna man möter.
Citera
2018-03-17, 02:13
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paru1
Ja, jag var på CC i stockholm Natten till idag..

Och plötsligt när man sitter och spelar reser sig en kille från ett annat bord och skriker "AAAAHHH..... AAAAAAAAAAAAAAHHHHH.... AAHHHHHHHHHH !!!" ungefär så... Den större delen av pokerrummet samlades kring detta bord och det visade sig att killen gått all in med de 300 han hade kvar och förlorat..

Värt att dampa för 300 förlorade kronor? :S

Någon annan som var där?

Ja man har väll haft värre nätter.. Not.

Men har väll nab i poker och visade det genom sin reaktion.
Citera
2018-04-07, 18:12
Medlem
Hejsan! Ska till cosmopol snart och jag undrar ifall jag kan legitimera mig med min norska legitimation? Är svensk men mitt körkort är sönder
Citera
2018-04-07, 19:41
Medlem
Fel forum
Citera
2018-04-07, 19:47
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manomancebro
Hejsan! Ska till cosmopol snart och jag undrar ifall jag kan legitimera mig med min norska legitimation? Är svensk men mitt körkort är sönder

Enligt lag registreras och fotograferas samtliga gäster. Åldersgränsen är 20 år. Tag med godkänd legitimation:
• Svenskt pass (provisoriskt pass är inte giltigt som legitimation)
• Svenskt nationellt id-kort
• Svenskt körkort
• Svenskt sis-märkt id-kort eller id-kort utfärdat av statlig myndighet, exempelvis Skatteverket
• För utländska gäster gäller ett giltigt pass

Norskt pass lär duga.
Citera
2018-08-26, 12:27
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affil
Jag har typ ingen erfarenhet av cash game men för ett par år sedan testade jag spela några turneringar med typ 300-500 kr buyin.. Kom topp tre i alla fyra turneringarna.

Det jag kände när jag spelade var att det satt så mycket överspelare där som verkade tro att dom var pokerproffs.. Dom hade en kaxig attityd och försökte bete sig som de riktiga proffsen gör i stora turneringar..

Kändes nästan lite patetiskt när jag slog ut en efter en... Och flera var snabba med att kritisera hur jag spelade min hand, det enda jag kunde säga var att vem är det som är kvar i turneringen?

Vet inte varför jag inte gått tillbaka och spelat mer, kände väl inte att det var så go känsla över borden... Tyvärr....

Låter som CC i sundsvall
Citera
2020-08-14, 09:43
Medlem
rovmuns avatar
Sundsvall stänger, någon som varit där på senaste?
Citera
2020-08-14, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rovmun
Sundsvall stänger, någon som varit där på senaste?

Varit dåligt med besökare senaste åren
Citera
2020-08-14, 10:06
Medlem
Hoppas det dyker upp nått ställe man kan lira poker på..
Citera
2020-08-14, 19:24
Medlem
När tror ni de tidigast öppnar upp igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in