Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-25, 15:36
  #1
Medlem
Ja, jag var på CC i stockholm Natten till idag..

Och plötsligt när man sitter och spelar reser sig en kille från ett annat bord och skriker "AAAAHHH..... AAAAAAAAAAAAAAHHHHH.... AAHHHHHHHHHH !!!" ungefär så... Den större delen av pokerrummet samlades kring detta bord och det visade sig att killen gått all in med de 300 han hade kvar och förlorat..

Värt att dampa för 300 förlorade kronor? :S


Någon annan som var där?
Citera
2009-05-25, 15:37
  #2
Medlem
zokes avatar
300 kr är ingen större förlust :P
Citera
2009-05-25, 15:38
  #3
Avstängd
Jag hatar såna som dig, de som dömer människor utan att veta varför de reagerar på det sättet. Det kan ha varit hans sista pengar för den här månaden, han kan ha spelat bort mycket tidigare. Eller så kanske han har en fru där hemma som blir tokig om han spelar bort pengar, han kanske kände att han hade lyckan, men förlorade.

Du är idioten.
Citera
2009-05-25, 15:40
  #4
Medlem
GrovBenstommes avatar
Övervaknings videon, har du den? snälla
Citera
2009-05-25, 15:42
  #5
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Jag hatar såna som dig, de som dömer människor utan att veta varför de reagerar på det sättet. Det kan ha varit hans sista pengar för den här månaden, han kan ha spelat bort mycket tidigare. Eller så kanske han har en fru där hemma som blir tokig om han spelar bort pengar, han kanske kände att han hade lyckan, men förlorade.

Du är idioten.

Ok 25:e idag? Så nya pengar rullar in
Citera
2009-05-25, 15:44
  #6
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Det kan ha varit hans sista pengar för den här månaden, han kan ha spelat bort mycket tidigare.
==> idiot.
Citat:
Eller så kanske han har en fru där hemma som blir tokig om han spelar bort pengar
==> idiot.
Citat:
, han kanske kände att han hade lyckan
==> idiot.

Citat:
Ok 25:e idag? Så nya pengar rullar in
Kanske var dom han spelade bort.
Citera
2009-05-25, 15:44
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Ok 25:e idag? Så nya pengar rullar in

Det kan ju ha varit de han använde.
Citera
2009-05-25, 15:47
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Övervaknings videon, har du den? snälla



Jag skulle göra mycket för att komma åt den... har varit på CC MÅNGA gånger... och kan utan tvekan säga att det var det största utbrott jag sett någon få... All personal alla spelare och ja.. alla som var där skrattade oavbrutet i 30 minuter efter det att han hade gått...

Som sagt, video snälla någon.. FIXA !


Och BTW, ja ChinaLover, jag är idioten!
Citera
2009-05-25, 15:48
  #9
Medlem
micaeles avatar
'Alla de 300'...säker på att det inte handlade om 300k?
Citera
2009-05-25, 16:23
  #10
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Kanske var dom han spelade bort.

ursäkta, men fy fan var rolig du var där Trillske
Citera
2009-05-25, 23:48
  #11
Avstängd
0126s avatar
haha. spelar ofta på cosmopol. gillar dra ut folk som överskattar sina ess så jävla mycket, för har du ett ess, kan du väl inte förlora? och att inte tala om 2 ess.

angående snubben som fick utbrott, vem var det? var det en regulare a la speltorsk som alltid är på cosmopol eller nån random drop in newfag?
Citera
2009-05-26, 18:21
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0126
haha. spelar ofta på cosmopol. gillar dra ut folk som överskattar sina ess så jävla mycket, för har du ett ess, kan du väl inte förlora? och att inte tala om 2 ess.

angående snubben som fick utbrott, vem var det? var det en regulare a la speltorsk som alltid är på cosmopol eller nån random drop in newfag?



"Snubben" var en rätt så regular kille, suttit vid samma bord som killen någon gång tidigare o han verkar rätt trevlig.. någon stanns mellan 20-24 år skulle jag tippa.. Svensk, normalbyggd mörkt halvlångt hår osv... ah.. så bra kan jag beskriva haha
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback