Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Övervaknings videon, har du den? snälla

Jag skulle göra mycket för att komma åt den... har varit på CC MÅNGA gånger... och kan utan tvekan säga att det var det största utbrott jag sett någon få... All personal alla spelare och ja.. alla som var där skrattade oavbrutet i 30 minuter efter det att han hade gått...
Som sagt, video snälla någon.. FIXA !
Och BTW, ja ChinaLover, jag är idioten!