2020-08-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
ShoBre är med dollar (en gambian från sthlm) dom bor i Malaga tillsammans i en lägenhet Och Sebbe bor i barcelona me hans fru eller guzz.
Intressant, får jag bara fråga hur du vet om att shobre befinner sig i Malaga? Är det rykten i orten eller har du/någon du känner någon du känner haft kontakt med dem? Dollar, var inte han åtalad i samma mål som Musse o talle? Riktiga namn musa C0nte eller liknande?
Citera
2020-08-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Amir mekky har säkert någon slags koppling i detta...
Spekulerar bara men det kan finnas en koppling till Amir Mekky via hans boss Ridouan Thaghis bror som bor och är tungt högt uppsatt kriminell i Danmark.(Han greps i våras)
Citera
2020-08-12, 23:16
Medlem
Citat:
Exakt de va därför jag reagerade när jag läste det.
Chansar på att han är grovt kriminell för pengar har han.. Verkar som han enbart hänger med sin tjej men vill väl kanske inte visa grabbarna. Han hette något med ss.favela på insta men verkar vara borta nu, de gör ju så ibland bara försvinner sen tillbaka igen.
Tyvärr inte på plats men läste det i denna artikeln. https://www.google.com/amp/s/amp.svt.se/nyheter/inrikes/utpekade-ledaren-for-dodspatrullen-pa-mordrattegang-i-danmark-det-har-ar-haxjakt
rättegången fortsätter på Fredag!
Citera
2020-08-12, 23:24
Medlem
Talang, Shobre, Gucci, Dollar. Går de runt och presenterar sig så när de träffar folk de inte känner också?
Citera
2020-08-12, 23:25
Medlem
Citat:
Amir mekky har säkert någon slags koppling i detta...

Ja det var han, dom franky skulle göra affärer med kände mekky, och vad jag fått höra var att dom kontaktade mekky angående att dom ska träffas i Köpenhamn. Så pris las på deras huvud eller ja dom danskarna fick pengar för att gåa dom
Citera
2020-08-12, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
Och om hon skriver me den här mekky? Vem Fuck bryr sig ens, ni har gjort shunon toll Barack Obama amana🤣 han har säkert aldrig tagit liv ändå så rövslickar ni han

Haha bara små pojkar vet inte vem mekky är, han har själv dödat minst 5 personer och varit anstiftare på minst tio mord. En period fick dp varor av honom innan han blev internationellt efterlyst.
Citera
2020-08-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Spekulerar bara men det kan finnas en koppling till Amir Mekky via hans boss Ridouan Thaghis bror som bor och är tungt högt uppsatt kriminell i Danmark.(Han greps i våras)

Nej tanghi är inte involverad i detta. Mekky är. En hämnd för att hans barndomsvän dog uppe i Stockholm för x antal år sedan
Citera
2020-08-12, 23:32
Medlem
Frågan är vad händer när de får sina 20 år i Danmark? De styrande idioter här kommer säkert se till att "svenskarna" flyttas "hem" till ett svenskt fängelse. Efter 5 år kommer Sverige säga att för sånt brott i Sverige får man max 15 år och släpper ut dem efter 10 år (2/3 delar av 15). Är sånt möjligt eller kan Danmark kräva att de ska vara inlåsta i 20 år, punkt!
Citera
2020-08-12, 23:36
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Talang, Shobre, Gucci, Dollar. Går de runt och presenterar sig så när de träffar folk de inte känner också?

Låter som en 7-årig flicka som döper sina My Little Pony's.....
Citera
2020-08-12, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Nej tanghi är inte involverad i detta. Mekky är. En hämnd för att hans barndomsvän dog uppe i Stockholm för x antal år sedan
Ok tack! Jag vet Mekky är inblandad i planeringen,men hur lurade han Franky?

edit
(såg nu att svar fanns innan i tråden)
Senast redigerad av Kiya123 2020-08-12 kl. 23:40.
Citera
2020-08-12, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Låter som en 7-årig flicka som döper sina My Little Pony's.....

Eller hur!

Hade någon kommit fram till mig och presenterat sig som "Dollar" så hade jag nog svarat "Rubel" eller liknande rent spontant och trott att personen är dum i huvudet.

Hade personen sen sagt "Va"? så hade jag svarat: Ja jag trodde du ville räkna upp olika sorters valuta.
Citera
2020-08-13, 00:42
Medlem
Om dessa gossar fälls och får en låt säga 20 år, tror ni att de kommer leva samma liv när de kommer ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in