2020-08-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Intressant. Vart hittade du den infon? Att mackan nämnde de? Jo de där cafet har ju dykt upp i ett antal utredningar... är den där svensken också grovt kriminell eller är han en företagare som är vän med DP killarna?
Exakt de va därför jag reagerade när jag läste det.
Chansar på att han är grovt kriminell för pengar har han.. Verkar som han enbart hänger med sin tjej men vill väl kanske inte visa grabbarna. Han hette något med ss.favela på insta men verkar vara borta nu, de gör ju så ibland bara försvinner sen tillbaka igen.
Tyvärr inte på plats men läste det i denna artikeln. https://www.google.com/amp/s/amp.svt.se/nyheter/inrikes/utpekade-ledaren-for-dodspatrullen-pa-mordrattegang-i-danmark-det-har-ar-haxjakt
Citera
2020-08-12, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Ni vet mansor som var med i detta ärende, han har nyligen byt namn & profilbild på sin instagram. https://instagram.com/_danskeen?igshid=93g5y5aajmhy
Bilden är på musse, samt att namnet är ändrat till ”_danskeen”
Detta ställer mig några frågor!
1. Kan han va frisläppt?
2. Kan detta vara en peak mot shottaz? ”Dansken” kan uppfattas som en av de fyra skyttarna i danmark
Kan tillägga att musse och mansour är kusiner också
Citera
2020-08-12, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miffo166
Såg att Illefreeway följer han.
Citera
2020-08-12, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Exakt de va därför jag reagerade när jag läste det.
Chansar på att han är grovt kriminell för pengar har han.. Verkar som han enbart hänger med sin tjej men vill väl kanske inte visa grabbarna. Han hette något med ss.favela på insta men verkar vara borta nu, de gör ju så ibland bara försvinner sen tillbaka igen.
Tyvärr inte på plats men läste det i denna artikeln. https://www.google.com/amp/s/amp.svt.se/nyheter/inrikes/utpekade-ledaren-for-dodspatrullen-pa-mordrattegang-i-danmark-det-har-ar-haxjakt
Han säger att han aldrig varit i den bilen, men sa inte hans advokat väldigt tidigt något i stil med att det var inte bara Makkan i bilen utan att de var flera?

Edit: https://www.expressen.se/kvallsposten/fler-jagas-for-dubbelmordet-pa-svenskar-i-kopenhamn-/

Citat:
Björn Lund Hansen berättar att den misstänkte gärningsmannen eventuellt inte var ensam vid dubbelmordet.
– Man tror att det kan ha varit 4-5 personer till närvarande, kanske mer. Nu handlar det om att komma fram till vem de andra är.
Så din klient kan ha haft sällskap vid skjutningen?
– Ja.
Senast redigerad av Humleburk 2020-08-12 kl. 21:06. Anledning: Kompletterar med länk
Citera
2020-08-12, 21:11
Medlem
Lite Ot. iofs. men Clark olofsson fick verkligen vad han förtjänade i danskt fängelse. Som jag förstått det var det sannerligen inte svenskt 70-tals fängelse med brajrökning osv. Inbillar mig att dessa herrar om de på ngt. sätt kräver förvaring i DK. kommer utsättas för liknande behandling. Är jag helt fel ute?
Citera
2020-08-12, 21:14
Medlem
Vem kan ha goat franky?
Citera
2020-08-12, 21:33
Medlem
Citat:
Vem kan ha goat franky?
Förmodligen personen de skulle göra affär med. Dp kan ha fått info vem dom gör business med i cph och pressat dom att gola när franky odom kommer att vara där. Bara en teori...
Frågan är vart hoodz håller hus eftersom han ej kom och var vittne på rättegången. För mig piraten la ut på instagram för någon vecka sedan typ bror vi ses snart igen eller liknande. Så han sitter förmodligen av något straff
Citera
2020-08-12, 21:38
Medlem
Citat:
Förmodligen personen de skulle göra affär med. Dp kan ha fått info vem dom gör business med i cph och pressat dom att gola när franky odom kommer att vara där. Bara en teori...
Frågan är vart hoodz håller hus eftersom han ej kom och var vittne på rättegången. För mig piraten la ut på instagram för någon vecka sedan typ bror vi ses snart igen eller liknande. Så han sitter förmodligen av något straff
Jo de klart, menade mer om de kunde vart någon speciell person som man kanske känner till
Citera
2020-08-12, 21:43
Medlem
Citat:
Jo de klart, menade mer om de kunde vart någon speciell person som man kanske känner till
Amir mekky har säkert någon slags koppling i detta...
Citera
2020-08-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop1891
Haha ja jag var i Thailand en gång med mitt ex familj då när jag bodde i Malmö, mitt ex styvsyster som är typ 10 år yngre än mig höll på å skriva med Mekky då när vi chillade på Koh Samet.. så nog var han i Malmö allt. Nydala och Hermodsdal får jag minne av men är inte 100.
Och om hon skriver me den här mekky? Vem Fuck bryr sig ens, ni har gjort shunon toll Barack Obama amana🤣 han har säkert aldrig tagit liv ändå så rövslickar ni han
Citera
2020-08-12, 21:57
Medlem
Citat:
Mackan nämner i rättegången att han är personalchef på en café bar i Barcelona, är 100% säker på att de är där shobre hänger tillsammans med svensken sebastijan från Uppsala. Kolla hans instagram så ser ni han flashar fullt med pengar och att han är i Barcelona.
ShoBre är med dollar (en gambian från sthlm) dom bor i Malaga tillsammans i en lägenhet Och Sebbe bor i barcelona me hans fru eller guzz.
Citera
2020-08-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miffo166
Va snackar du om vadå kusiner. Musses kusiner bor i hjulsta Inte i byn😂 ba för man har han som profilbild betyder inte att dom e kusiner. Kan ha Shobre som profil bild är det min kusin då eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in