2020-08-12, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det är dock lite kul att Trumpsupportrar inte gjort en större grej av att han önskar henne väl, med tanke på vilken explosion det hade blivit inom Q-rörelsen om det vore Clinton som gjorde det hahaha

Har de någonsin kritiserat ledaren för något någonsin?

Sen tycker jag om pizza gate härvan därför att den visar hur lättlurade Q folket är.
De dök upp på en pizzeria. En bar ett vapen o ville storma källaren. Som inte existerar. För att frita barn som Clinton ska ha smugglat in i landet. Parallellt med att hon kandiderar till president.

Inte undra på att dessa fånar röstar på Trump. Han talar deras språk och de har samma intelligens nivå.

President biden tänker satsa över 10 miljarder på grundskolan. Jag hoppas han kan få amerikaner att bli lite smartare. Annars kommer de att bli ett västerländskt u land till slut.
2020-08-12, 16:10
Bannlyst
Vill bara påminna er om att Donald Trump ligger under i samtliga swingstater utom Texas.

Vänliga hälsningar
2020-08-12, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Vill bara påminna er om att Donald Trump ligger under i samtliga swingstater utom Texas.

Vänliga hälsningar

Sluta ta ut segern i förskott. Han låg även under 2016. Tycker vi avvaktar till november innan vi utser näste president. Något kan hända som gör att det tippar över till Trumps fördel
2020-08-12, 16:31
Medlem
Klart och avgjort nu med Biden/Harris som motståndare för Trump att han tar sin andra POTUS period 100% säkert?
2020-08-12, 16:33
Medlem
BlackScorpion-Swes avatar
Citat:
Jag vill nog inte ens veta vad du har för nyhetskällor. Du låter galen. På riktigt.

Jag förstår. Dina nyheter kommer direkt från Aftonbladet. Ja, då vet man inte så mycket om vad som pågår i denna världen. Du bör se denna: https://www.bitchute.com/video/EJmTaOGoIJ7n/ Till och med du kanske börjar se saker då. Tveksamt, men ändå. Chansen finns.
2020-08-12, 16:39
Medlem
Det var någon som undrade vad som gjorde Kamala Harris vänsterextrem. Kom på en rolig sak som bör avgöra den frågan.
  • Hon stödjer dels att biologiska män ska kunna delta i sporter som kvinnor om de idenfitiferar sig som kvinnor.
  • Hon stödjer också finanisering av abort för biologiska män.
Ja, du läste rätt. Kommunist ut i fingertopparna.
2020-08-12, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackScorpion-Swe
Det var någon som undrade vad som gjorde Kamala Harris vänsterextrem. Kom på en rolig sak som bör avgöra den frågan.
  • Hon stödjer dels att biologiska män ska kunna delta i sporter som kvinnor om de idenfitiferar sig som kvinnor.
  • Hon stödjer också finanisering av abort för biologiska män.
Ja, du läste rätt. Kommunist ut i fingertopparna.

Alltid fascinerande att läsa sånt här. Kommunister är alltså de som stödjer könsbyte och att transexuella ska få tävla i vilken kategori som helst. Samt påstådd abort för män.

På vilket sätt blir man kommunist enligt dina kriterier?
Jag frågar inte med ironi utan av genuin nyfikenhet.

Talar vi om sovjetisk kommunism USSR eller kinesisk kommunism CCP ?
2020-08-12, 16:47
Bannlyst
Man kan inte vinna med så dåliga approval ratings. Ifall jag har fel om mitt påstående så ska jag skicka foto på mig själv här när jag springer naken genom avenyn eller möllan.

Så pass säker är jag att Donald Trump inte kommer att bli omvald president. Spara detta inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Sluta ta ut segern i förskott. Han låg även under 2016. Tycker vi avvaktar till november innan vi utser näste president. Något kan hända som gör att det tippar över till Trumps fördel
2020-08-12, 16:47
Medlem
Citat:

Vänliga hälsningar

Joe Biden kommer att förlora stort. Ganska uppenbart. Eller du trodde att vänstern som har misshandlat landet, tillverkat låtsaskommunistområden inuti USA, drivit på upplopp och förstört städer, försöker avväpna invånarna, drivit på abortlagar, green new deal och kommunism kommer att ha en suck? Sorry, beredd att slå vad stora pengar med dig. Det kommer inte hända. För första gången sedan många decennier har svarta börjar överge den demokratiska plantagen. Trump fick en osannolikt hög siffra senast av dem. Ledsen, demokraterna kommer inte bara förlora. Det kommer att bli ganska stort.
2020-08-12, 16:50
Avslutad
Citat:
Har de någonsin kritiserat ledaren för något någonsin?

Sen tycker jag om pizza gate härvan därför att den visar hur lättlurade Q folket är.
De dök upp på en pizzeria. En bar ett vapen o ville storma källaren. Som inte existerar. För att frita barn som Clinton ska ha smugglat in i landet. Parallellt med att hon kandiderar till president.

Inte undra på att dessa fånar röstar på Trump. Han talar deras språk och de har samma intelligens nivå.

President biden tänker satsa över 10 miljarder på grundskolan. Jag hoppas han kan få amerikaner att bli lite smartare. Annars kommer de att bli ett västerländskt u land till slut.

Vill du framstå som smart och bli tagen på allvar borde du sluta särskriva. Det stavas Intelligensnivå med ett ord.

Men nog om det. Problemet med Trump är att när han sänkte skatterna så cuttade han alldeles för lite i statens utgifter, vilket kan resultera i mindre köpskraft och högre statsskuld.

Ska man sänka skatterna så måste staten förminskas, vilket vi kan hoppas på kommer om han vinner igen.

Vinner Biden å andra sidan skulle det vara det absolut värsta som kan hända USA just nu. Då kommer hela landet bli som de värsta demokratstyrda städerna på relativt kort tid. Typ LA. Ökad brottslighet, mindre polis, och uteliggare och pundare överallt.
2020-08-12, 16:52
Medlem
Citat:
Alltid fascinerande att läsa sånt här. Kommunister är alltså de som stödjer könsbyte och att transexuella ska få tävla i vilken kategori som helst. Samt påstådd abort för män.

På vilket sätt blir man kommunist enligt dina kriterier?
Jag frågar inte med ironi utan av genuin nyfikenhet.

Talar vi om sovjetisk kommunism USSR eller kinesisk kommunism CCP ?

Identitetspolitik och transkulturen hänger ihop. Det är en del i ledet av demoralisering av samhället. Har nästan alltid varit en del av kommunismen. Social rättvisa, identitetspolitik och kommunism är som gifta med varann.
2020-08-12, 16:54
Medlem
Citat:
Man kan inte vinna med så dåliga approval ratings. Ifall jag har fel om mitt påstående så ska jag skicka foto på mig själv här när jag springer naken genom avenyn eller möllan.

Så pass säker är jag att Donald Trump inte kommer att bli omvald president. Spara detta inlägg

Jag önskar att jag kunde slå vad med dig. Det fins ingenting som är så säkert som att han vinner. Har du ens följt amerikansk politik? Spara detta inlägg. Som sagt om du skickar ett PM med vem du är så lovar jag att vi kan slå vad om saken. Det vore underbart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in