Citat:
Ursprungligen postat av
Dukater
Jag fick höra rykten om att de lyssnar på sina fans

Kanske inte är så då?
Det där med fotoalbumet: Nu var det ett tag sedan som jag spelade The SIms 3 så jag minns inte. Men albumet fanns väl kvar?
Man kunde ta kort och skapa album, eller?. . .
Jag måste minnas fel. Konstigt och tråkigt att ta bort något som är uppskattade.
Att de tog bort den fria världen var ju bara för att det laggade så mycket för många i The Sims 3.
Åh, vad jag hoppas att The SIms 5 kommer bli s.k ''Free world''!
Många fans har tröttnat på att Sims teamet inte alls lyssnar och helt enkelt bara ”rånar” oss på pengar. T.ex. ”Mitt första husdjur” som kom direkt efter att de släppt Cats and dogs, det är egentligen bara en komplettering till just Cats and dogs, istället för att bara göra en fri uppdatering för de som redan köpt Cats and dogs.
Många vill ha paket som t.ex. hobbys för simmarna likt såna som funnits i tidigare Sims, eller t.ex. bondgård för en roligare spelupplevelse och de väljer då istället att släppa ett star wars expansion...vilket i princip ingen önskat.
Bunkbeds som jag nämnde har fansen velat ha sen start, bilar(!!) finns inte heller, att man ska kunna göra saker med spädbarn istället för att de endast ligger helt livlösa i sin säng. Eller spiraltrappor! Det verkar de också vägra, även fast moddare kan fixa sånt hur lätt som helst...listan kan göras väldigt lång men jag är trött just nu haha.
Kolla in Paralives om du inte redan gjort det. De kommer ha husdjur, bunkbeds och i princip det mesta från start och/eller lägga till massor i gratis uppdateringar, som the Sims 4
borde ha... the Sims 4 kändes halvfärdigt när det släpptes.
När man jämför dessa två spel (nu har inte Paralives släppts än, men om det blir som de sagt) så inser man verkligen hur EA bara varit riktigt jävla giriga.
Sims 4 i all ära, jag spelar det som sagt väldigt mycket. Men jag förstår att communityt tröttnat och känner sig lurade. De har faktiskt slappat väldigt mycket gällande det mesta, tyvärr...
Men det är kanske inte så konstigt att EA gjort såhär och ändå haft skyhöga priser för halvfärdiga expansioner, folk betalar ju ändå då de inte haft någon konkurrens öht i princip förrän nu när Paralives kommer släppas inom snar framtid...
Tillägg: Jag hoppas också verkligen på öppen värld till Sims 5!!