Citat:
Ursprungligen postat av
WallOfAdamant
Till alla självhatande svenskar som säger svenskar förtjänar detta: Ja det gör dom, men jag skiter i dom. Skulle flytta direkt om det inte vore för att det finns en yngre generation svenskar som aldrig röstat för detta utan får ta vä rsta smällen. det är flr dom ni borde byta ståndpunkt. Men eftersom svenskar inte längre skaffar barn så antar jag många av er skiter i det å
Det handlar aldrig om vem som skaffar flest barn.
Vi kan inte knulla ikapp Sub-saharas befolkning.
Det handlar om sammanhållning och gemenskap.
Svenskar har den absolut sämsta sammanhållning bland jordens alla befolkningsgrupper.
Danskar, norrmän och finnar upplevs som mycket mer ett folk, ett land.
Medans vi svenskar inte verkar gilla varandra om jag skall vara ärlig.
https://www.friatider.se/helt-ok-att-svenskar-blir-en-minoritet-i-sverige
Det handlar inte heller om någon nationell sammanhållning där svensken sluter upp bakom kung och fosterland.
Utan det handlar om lokal sammanhållning.
Våldtäkter och mord i Malmö, Gbg och Malmö är förståeligt.
Massor med blattar och en anonym svensk befolkning. I större städer är man anonym. Man är student, eller karriärist inflyttad från landsbygden.
Men i mindre orter? Att vi ofta läser om våldtäkter, mord och rån i mindre orter visar på elefanten i rummet;
Svenskens totala brist på sammanhållning.
Varför utför inte svenskar i mindre orter hämnd för det de utsätts för?
Varför sluter inga manliga släktingar och vänner upp för de offrens familjer som de känner?
Jag talar inte om några politiska grupperingar med rakade skallar i fackeltåg och plastsköldar.
Jag talar släktingar och vänner.
När en tjetjensk kvinna i maj i år i en mindre ort i Franrike blev våldtagen av nordafrikaner. åkte tusentals tjetjener från hela Franrike för att hämnas.
Hela staden blev ett slagfält.
Det är så man visar styrka.
Svensken med sin passivitet inför sitt eget lands befolkgningsutbyte visar på svaghet, egoism, naivitet, blind tro på Staten och feghet.
Det är endast Sverige som har ordspråket ”Ensam är stark”
Om ni tror att SD eller AFS kommer medföra någon förändring så förtjänar ni allt som komma skall.
”-Men jag röstade på SD. Jag är emot befolkningsutbytet. Jävla Löfven. Jävla Reknfeldt. Jävla politiker i Sthlm.”
Säger Göran 51 år och hans son Tommy 29 år i Mållila.
Samtidigt driver det runt hazarer på det lilla torget i Mållila.
Görans barnbarn Emilia blir sexuellt trakasserad varje vecka i skolan och hans andra barnbarn Johan blev rånad på mobil och värdesaker för två veckor sedan.
Förövarna sitter på det lilla torget. Alla vet vem dem är. Göran, hans som Tommy och alla släktingar och vänner vet vilka det är.
Men Göran och Tommy har röstat på SD.
De har gjort sitt.
Det är Staten(polisen) som skall ta fast bråkmakarna i lilla Mållilla. Samma stat som öppnat sina gränser och byter ut sin egen befolkning.
Nej, förändring kommer aldrig ske via röstsedeln. Förändring börjar med lokal sammanhållning, släkt, vänner och grannar.