2020-08-12, 00:59
Medlem
Dobbel post
Citera
2020-08-12, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Har tenkt på GM 1og 2 sånn omtrent. MEN da må vi vite om valpen ble passet i huset og om den sov der. En GM som overnattet lar seg gjøre. Men hvordan ble hun angrepet. Så hun GM og løp opp med GM etter. Så fall. Hvis hun løp til badet selv? Hvorfor ikke ut altandøren og så skrike. Hun var i stuen og der var det dør. Hvis hun kunne fote seg vel og merke
Du har gode poeng og du har rett i at det er mange spørsmål som det hadde vært interessant å vite svaret på.
Kanskje GM kom så brått på henne slik at hun ikke rakk å reagere eller rope? GM kan feks ha stått skjult og ventet på at hun skulle avslutte 9.14-samtalen. Kanskje hun la fra seg telefonen og gikk for å gjøre noe i huset og GM listet seg etter henne?

Noen skrev noe slikt som at GM kan ha lurt AE til å gå opp i 2. etasje og at GM deretter angrep AE i 2. etasje og på vei ned trappen. Kanskje GM var ute og satte opp stigen og klatret opp og tok seg inn i et rom gjennom altandøren og AE gikk opp i 2. etasje for å sjekke hva som skjedde da hun hørte lydene fra stigen som ble satt opp? (GM kan på forhånd ha sørget for at den altandøren var ulåst).
Edit: Det siste ville vel vært for risikabelt for GM, fordi AE kunne ha rukket å ringt etter hjelp? Hvis GM ikke hadde med seg et apparat som forhindret oppringninger.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-12 kl. 01:18.
Citera
2020-08-12, 01:29
Medlem
Citat:
Nei, alle har litt slakk vil jeg mene. Noen timer er noe annet
Du har rett i det :-) De fleste reagerer og blir kanskje bekymret kanskje etter noen timer uten svar, mens noen få reagerer og blir bekymret kanskje etter 30-60 minutter uten svar?

Citat:
Nei vet du hva, de kan da ikke ha et slikt regime at hu mor ikke kan få litegrann egentid. Skikkelig strikt regime. Hun kunne vært i badekaret, vasket vinduer utvendig, lakket neglene, sette gjærdeig. Damer har tusen ting å gjøre.
Kommer familien settende om en ikke svarer på en stund? Huttetu. Hun var ikke alvorlig syk
Du har gode poeng!

Edit: Angående hennes helsetilstand, så har det ikke (som jeg kan huske) kommet frem noe informasjon i media om dette.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-12 kl. 01:32.
Citera
2020-08-12, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Du har gode poeng og du har rett i at det er mange spørsmål som det hadde vært interessant å vite svaret på.
Kanskje GM kom så brått på henne slik at hun ikke rakk å reagere eller rope? GM kan feks ha stått skjult og ventet på at hun skulle avslutte 9.14-samtalen. Kanskje hun la fra seg telefonen og gikk for å gjøre noe i huset og GM listet seg etter henne?

Noen skrev noe slikt som at GM kan ha lurt AE til å gå opp i 2. etasje og at GM deretter angrep AE i 2. etasje og på vei ned trappen. Kanskje GM var ute og satte opp stigen og klatret opp og tok seg inn i et rom gjennom altandøren og AE gikk opp i 2. etasje for å sjekke hva som skjedde da hun hørte lydene fra stigen som ble satt opp? (GM kan på forhånd ha sørget for at den altandøren var ulåst).
Edit: Det siste ville vel vært for risikabelt for GM, fordi AE kunne ha rukket å ringt etter hjelp? Hvis GM ikke hadde med seg et apparat som forhindret oppringninger.

Det startet oppe og det tror jeg er med hensikt. Ingen kunne se inn. De som kunne gå inn på soverommene der er nær familie og nærmeste venninner. En bekjent eller fremmed ville vekket mistenksomhet. Kanskje innbrudd og hun ville løpt ut mens han løp opp. Så det slår jeg fra meg.

Han måtte benyttet stigen. (vel da har vi ikke bruk for GM i kjelleren) Og her er et tricky punkt, altandøren måtte være åpen. Hvem? TH kan gjøre det helt ubemerket. Hun ville lurt på hvem som helst andre som på død og liv skulle på soverommet og låse opp altandøren. Så der havner jeg nok en gang på TH.

Nær familie kunne kommet på besøk og pratet og fulgt et etter henne opp for å holde praten i gang.

Så blir hun angrepet og ryker "på hodet ned " trappen. Hun ender på badet. Er hun skadet, må hun dras. Men slepesporene var i gangen. Skulle hun gå dit, så måtte hun trues synes jeg. For hvorfor gå på badet når en kan løpe ut fra stuen. Og hun tok neppe av seg klærne frivillig, og la seg på gulvet for å bli kvelt. Hun ble kanskje slått ned og så kvalt.

Og spørsmål, hva må til for at du kler din gamle mor naken? Sønnen, ville han vridd seg av ideen og sagt at der går grensen. Måten dette er gjort på er langt over grensen for mange. Det må være vanvittig viktig at klærene må av. Tror dere barna hadde gjort dette?

Men men, så kommer sproxmann med sine tre skritt inn, tre skritt for å få grep om henne og tre ut igjen. Alt dette mens noen vokter veien. Så da er hun på vei. En går inn og vasker blod og legger mobilen på bordet og trusselbrevet på stolen. Mens de holdt på har elektrikeren ringt henne.

Og nytt mysterium er skoavtrykk. Ingen fremmede utenom sprox, ingen TH. Sånn som de har herjet og trakket!
Citera
2020-08-12, 01:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
De fleste reagerer og blir kanskje bekymret kanskje etter noen timer uten svar, mens noen få reagerer og blir bekymret kanskje etter 30-60 minutter uten svar?

Angående hennes helsetilstand, så har det ikke (som jeg kan huske) kommet frem noe informasjon i media om dette.
Har man en ringeavtale, så blir man kanskje irritert først hvis man ikke får svar. Ringer flere ganger med korte mellomrom - så blir man kanskje redd etterhvert.

Det er ikke umulig at AEH hadde en sykdom, og at det kan ha gjort at familien ble bekymret.
På bildet fra 17. mai så jeg at hun hadde både hovne håndledd og ankler.
Jeg synes at ansiktet hennes virker mer hovent på de bildene jeg tror er fra senere år.
Kanskje hun hadde en sykdom som gjorde at hun fikk mye vann i kroppen, f.eks. nyresykdom, hjerte og karsykdom (?), revmatisk sykdom, diabetes eller flere sammensatte sykdommer.
Det har også versert rykter her i tråden om at hun var blitt dement.
Citera
2020-08-12, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Har man en ringeavtale, så blir man kanskje irritert først hvis man ikke får svar. Ringer flere ganger med korte mellomrom - så blir man kanskje redd etterhvert.

Det er ikke umulig at AEH hadde en sykdom, og at det kan ha gjort at familien ble bekymret.
På bildet fra 17. mai så jeg at hun hadde både hovne håndledd og ankler.
Jeg synes at ansiktet hennes virker mer hovent på de bildene jeg tror er fra senere år.
Kanskje hun hadde en sykdom som gjorde at hun fikk mye vann i kroppen, f.eks. nyresykdom, hjerte og karsykdom (?), revmatisk sykdom, diabetes eller flere sammensatte sykdommer.
Det har også versert rykter her i tråden om at hun var blitt dement.

Eller slått
Citera
2020-08-12, 02:29
Avslutad
Citat:
Eller slått
Jeg synes ikke det passer helt inn med hovne ankler.
Citera
2020-08-12, 02:42
Medlem
Citat:

Neida. En bemerket tidligere at der kunne være spor av slag på bilder
Citera
2020-08-12, 02:46
Medlem
Citat:

Nok med en kommentar
Citera
2020-08-12, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Dette har framkommet i media og her, og ganske spesifikt, så jeg tror det kan være hold i det. Jeg tror det også er hovedgrunnen til at disse ektepaktene ble så ufordelaktige for henne. Slike hendelser kan sette dype spor, og vonde minner kan dukke opp igjen og igjen. Spesielt etter noen glass...
Det som er kommet frem er vel at TH var veldig bekymret for, og anklagde henne for dette. (Det kan vi vel slå fast nå etter ektepakten og forklaringer om den?) Det betyr ikke at han nå er over det selv om han tok feil, men det kan komme opp igjen som du sier. Selv om det ikke var sant, bortsett fra for ham, fordi for han var AEH alltid skyldig...
At hun faktisk var utro er vel rykter, og kommer kun fra her? Men ja, det var veldig spesifikt og hvis jeg husker riktig var det fra en bruker som kom med mye info som senere har blitt verifisert i media. (Det er dessverre veldig lenge siden han har vært her)
Kanskje greit å få verifisert hva som er opplyst i media, og hva som har kommet frem her, hvis, noen vet.? Alt av utført utroskap er bygd på rykter her, (fra begge sider) men beskyldninger? Jeg vet ikke.
Citera
2020-08-12, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Det som er kommet frem er vel at TH var veldig bekymret for, og anklagde henne for dette. (Det kan vi vel slå fast nå etter ektepakten og forklaringer om den?) Det betyr ikke at han nå er over det selv om han tok feil, men det kan komme opp igjen som du sier. Selv om det ikke var sant, bortsett fra for ham, fordi for han var AEH alltid skyldig...
At hun faktisk var utro er vel rykter, og kommer kun fra her? Men ja, det var veldig spesifikt og hvis jeg husker riktig var det fra en bruker som kom med mye info som senere har blitt verifisert i media. (Det er dessverre veldig lenge siden han har vært her)
Kanskje greit å få verifisert hva som er opplyst i media, og hva som har kommet frem her, hvis, noen vet.? Alt av utført utroskap er bygd på rykter her, (fra begge sider) men beskyldninger? Jeg vet ikke.

Sykelig sjalusi, eiesyke, kan slå ut på den måten. Men økenavnet indikerer at det kanske fantes noe mer,. AE ble straffet, de mente hun fortjente straff. Jeg tror ikke det her er bare rykter. Hagen-familien vil helst ikke at noen skal vite om problemer, og TH er meget privat. Men han ble tvunget til å si noe om "turbulensen" i et intervju i Kapital, og de har alle medgitt at det har vært "turbulens". Det betyr at noe relevant og meget alvorlig har skjedd.

Edit: Intervjuet i Kapital er fra ca. 1998, men jeg har ingen link. Det ble postet i tråden, men finner det ikke nå. Mulig brudd på opphavsrett.
Senast redigerad av Tungsten76 2020-08-12 kl. 08:43.
Citera
2020-08-12, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Sykelig sjalusi, eiesyke, kan slå ut på den måten. Men økenavnet indikerer at det kanske fantes noe mer,. AE ble straffet, de mente hun fortjente straff. Jeg tror ikke det her er bare rykter. Hagen-familien vil helst ikke at noen skal vite om problemer, og TH er meget privat. Men han ble tvunget til å si noe om "turbulensen" i et intervju i Kapital, og de har alle medgitt at det har vært "turbulens". Det betyr at noe relevant og meget alvorlig har skjedd.

Edit: Intervjuet i Kapital er fra ca. 1998, men jeg har ingen link. Det ble postet i tråden, men finner det ikke nå. Mulig brudd på opphavsrett.
Det du sier her er mørkt. Jævla mørkt!
Men hvis folk tror det er så ille i familien, hva er det som er så utenkelig med KISS teorien min med at prestedattera var medhjelper, og TEH løy på kommando om samtalen?
De fleste sier familien var fucked, hvorfor er det da så utenkelig? Jeg har til og med fått pm om at jeg er en idiot pga det.
Så, var familien fucked og dysfunksjonell, eller var de normale mennesker? Faen så godt det hadde vært med litt fakta i denne saken her...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in