2020-08-12, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Jeg har ikke postet en eneste teori på lang tid, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre.
Det er frivillig å lese og poste her
Det er bare for deg å poste noe du synes er interessant om saken
Hva synes du er interessant?

Ikke lenger enn 10-12 dager siden du var helt febrilsk med GoneGirl-teorien din. "Alt stemmer" -Øhh..

Jeg synes det er interessant å finne ut mer om dynamikken i familien, hvilke roller de hadde, TH og AEH sin adferd, psyke, AEH sin utroskap, politiets funn, og reaksjoner fra TH og SH. Mer info om barna kan også hjelpe til med å tegne et bilde.
Citera
2020-08-12, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fbc37
Noen nevnte tidligere i sommer at de skulle lage en poll med de mest omtalte teoriene her inne så kunne man stemme på den man har mest tro på.

Det hadde vært interessant å sett resultatet av noe slikt for å se fordelingen blant denne trådens lesere.

Noen som føler kallet?

Det var jeg som luftet interessen for dette, men jeg fikk dårlig med tilbakemelding og la det bort. Innlegget druknet nok i sidelange teorier og bokpromotering.

Men jeg kan godt lage en undersøkelse hvis interessen er der.. ?
Citera
2020-08-12, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Det var jeg som luftet interessen for dette, men jeg fikk dårlig med tilbakemelding og la det bort. Innlegget druknet nok i sidelange teorier og bokpromotering.

Men jeg kan godt lage en undersøkelse hvis interessen er der.. ?
Ja takk!
Citera
2020-08-12, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ja takk!

Kan lage den i morgen, og poste linken her inne.
Kanskje du kan kort beskrive de forskjellige hypotesene og sende meg på pm?
Ellers kan jeg komme til å glemme noen.
Citera
2020-08-12, 00:24
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ikke lenger enn 10-12 dager siden du var helt febrilsk med GoneGirl-teorien din. "Alt stemmer" -Øhh..

Jeg synes det er interessant å finne ut mer om dynamikken i familien, hvilke roller de hadde, TH og AEH sin adferd, psyke, AEH sin utroskap, politiets funn, og reaksjoner fra TH og SH. Mer info om barna kan også hjelpe til med å tegne et bilde.
Bra innspill
Har postet en del om dynamikken i familien, familierelasjoner, kallenavn, informasjon om barna, osv
Synes dette er meget interessant

Du nevner AEH's utroskap.
Er dette kun rykter eller tror du dette var tilfelle? Har du noen tanker rundt det?
Citera
2020-08-12, 00:26
Avslutad
Citat:
Jeg tror ikke vi får vite noe før en eventuell tiltale, men du kan jo fordype deg i ryktene her i tråden.

Edit: Hvis du er heldig så får du PM.
Senast redigerad av Havhest 2020-08-12 kl. 00:49.
Citera
2020-08-12, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kanskje bilkjøringen på gangveien kl 8.56 og/eller 9.05 var villeding?
Kanskje GM 1 tok seg inn i huset i løpet av kvelden i forveien mens ingen var hjemme i huset, og kanskje GM 1 gjemte seg i kjelleren eller i garasjen og ventet med å gå til angrep til etter at han hørte at TH reiste til jobb?

Og GM 2 med bil over plen kom til avtalt tid for å flytte AE ut fra huset og kjøre langt av gårde med AE, mens GM 1 ble igjen i huset for å plante spor. GM 1 gikk senere til fots fra åstedet.

Har tenkt på GM 1og 2 sånn omtrent. MEN da må vi vite om valpen ble passet i huset og om den sov der. En GM som overnattet lar seg gjøre. Men hvordan ble hun angrepet. Så hun GM og løp opp med GM etter. Så fall. Hvis hun løp til badet selv? Hvorfor ikke ut altandøren og så skrike. Hun var i stuen og der var det dør. Hvis hun kunne fote seg vel og merke
Senast redigerad av Mattagg 2020-08-12 kl. 00:29.
Citera
2020-08-12, 00:34
Medlem
Citat:

Hadde TH en russerdame?
Citera
2020-08-12, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Bra innspill
Har postet en del om dynamikken i familien, familierelasjoner, kallenavn, informasjon om barna, osv
Synes dette er meget interessant

Du nevner AEH's utroskap.
Er dette kun rykter eller tror du dette var tilfelle? Har du noen tanker rundt det?

Dette har framkommet i media og her, og ganske spesifikt, så jeg tror det kan være hold i det. Jeg tror det også er hovedgrunnen til at disse ektepaktene ble så ufordelaktige for henne. Slike hendelser kan sette dype spor, og vonde minner kan dukke opp igjen og igjen. Spesielt etter noen glass...
Citera
2020-08-12, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Hadde TH en russerdame?

Noen her på tråden har hevdet det, men det er veldig lenge siden, og jeg aner ikke om det er noe hold i det.
Citera
2020-08-12, 00:51
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Dette har framkommet i media og her, og ganske spesifikt, så jeg tror det kan være hold i det. Jeg tror det også er hovedgrunnen til at disse ektepaktene ble så ufordelaktige for henne. Slike hendelser kan sette dype spor, og vonde minner kan dukke opp igjen og igjen. Spesielt etter noen glass...
Har også tenkt litt på om grunnen til at ektepakten var så ufordelaktig fordi TH ønsket å holde henne "fanget" i ekteskapet på en måte.. Han ønsket å gjøre det vanskelig for henne å skille seg
Ser man dette i sammenheng med at de hadde et mulig kallenavn på AEH i familien så henger det sammen.
Senast redigerad av Legokatt 2020-08-12 kl. 01:15.
Citera
2020-08-12, 00:58
Medlem
Citat:
Noen her på tråden har hevdet det, men det er veldig lenge siden, og jeg aner ikke om det er noe hold i det.
Jeg vet om en troverdig person som hevder det. Men det er annenhånds info, så liten klype salt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in