Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2020-06-23, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.3
"Det gick inte att publicera kommentaren" står det.

Varför står det så?

Exakt så står det för mig!

Kan inte se om du fått något svar?

Det gick inte att publicera kommentaren

Är man tillfälligt spärrad från att kommentera på YT för att man kommenterat för mycket tro?
Citera
2020-06-23, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerisson
Exakt så står det för mig!

Kan inte se om du fått något svar?

Det gick inte att publicera kommentaren

Är man tillfälligt spärrad från att kommentera på YT för att man kommenterat för mycket tro?

Skulle mera tro att det beror på YT problem.
Man kan inte kommentera för mycket.
Dock kan själva skaparen av kanalen blocka personer som inte uppför sig, så om ni skrivit något dumt innan kan det bero på det?
Citera
2020-06-23, 13:57
Medlem
U-235s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Det beror inte på att du kommer åt knappen för textning då? Eller är texten på även på innan du trycker på helskärmsläget? Kollar du via appen eller via vanliga hemsidan?
Texten är på innan förstoring/helskärm. Jag kollar via appen.

Den är inte på alltid, men uppskattningsvis i 50% av fallen. Vilket får mig att tro att det är den som har filmen som har nån inställning den kan ställa in att ”undertexter ska vara på som default”?
Citera
2020-06-23, 14:38
Medlem
LKKINGENs avatar
Kan man se till att videos man redan kollat på inte kommer upp som förslag?
Citera
2020-06-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Kan man se till att videos man redan kollat på inte kommer upp som förslag?

Det tror jag inte
Citera
2020-06-23, 23:42
Medlem
U-235s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-235
Texten är på innan förstoring/helskärm. Jag kollar via appen.

Den är inte på alltid, men uppskattningsvis i 50% av fallen. Vilket får mig att tro att det är den som har filmen som har nån inställning den kan ställa in att ”undertexter ska vara på som default”?
Ex. Avgn, aka James Rolfe har det på ca 50% av filmerna som dyker upp i mina rekomendationer.

Kolla själv? @Julbanditen
Citera
2020-06-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ex. Avgn, aka James Rolfe har det på ca 50% av filmerna som dyker upp i mina rekomendationer.

Kolla själv? @Julbanditen

På dator finns det ingen textning.
Har du tryckt av den möjligheten att få textning och det kommer tillbaka jämt?
Eller låter du den förbli "på"?
Citera
2020-06-25, 16:07
Medlem
U-235s avatar
Citat:
På dator finns det ingen textning.
Har du tryckt av den möjligheten att få textning och det kommer tillbaka jämt?
Eller låter du den förbli "på"?
Lite svårt att veta hur du menar. Men låt oss säga så här, jag kollar via ipad, genom appen, jag har undertexter avstängt. Youtube appen uppdaterades dock för 1 eller 2 dagar sedan och efter det tror jag faktiskt inte jag har sett en enda undertext på nått klipp - är inte helt hundra dock..

Kan det ha något med att göra att man är inloggad med ett konto? Fast jag har även kollat inställningarna i mitt konto och jag har absolut ingen global inställning på som säger att jag vill ha undertexter aktiverat. Om det ens finns?

Var därför jag trodde att det var upp till kanalen, dvs, om den personen hade nån inställning som sa att undertexter ska vara aktiverat som default.
Citera
2020-06-26, 22:18
Medlem
Citat:
Lite svårt att veta hur du menar. Men låt oss säga så här, jag kollar via ipad, genom appen, jag har undertexter avstängt. Youtube appen uppdaterades dock för 1 eller 2 dagar sedan och efter det tror jag faktiskt inte jag har sett en enda undertext på nått klipp - är inte helt hundra dock..

Kan det ha något med att göra att man är inloggad med ett konto? Fast jag har även kollat inställningarna i mitt konto och jag har absolut ingen global inställning på som säger att jag vill ha undertexter aktiverat. Om det ens finns?

Var därför jag trodde att det var upp till kanalen, dvs, om den personen hade nån inställning som sa att undertexter ska vara aktiverat som default.

Förstår vad du menar. Men kan du inte testa att logga in på ditt Youtubekonto via internet på plattan istället? Jag kollar så, och aldrig via appen. Tycker det fungerar bättre. Värt att testa i alla fall?
Citera
2020-06-27, 13:48
Medlem
U-235s avatar
Citat:
Förstår vad du menar. Men kan du inte testa att logga in på ditt Youtubekonto via internet på plattan istället? Jag kollar så, och aldrig via appen. Tycker det fungerar bättre. Värt att testa i alla fall?
Visst kan jag testa, men jag föredrar att kolla genom appen.

Igår fick jag en undertext igen. På surprise surprise james rolfes kanal..

Dock bara en ska tilläggas - sedan jag uppdaterade appen.
Citera
2020-08-11, 13:17
Medlem
Varför försvinner youtubeklipp från mina privata spellistor medan dom fortfarande finns kvar på youtube? Har googlat lite och det verkar vara ett utbrett problem. Helt bisarrt. Det är lätt att få intrycket att youtube aktivt försöker sabotera användarnas försök att organisera sin upplevelse till förmån för att man skall se deras av algoritmen utvalda filmer.
Citera
2020-08-17, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Varför försvinner youtubeklipp från mina privata spellistor medan dom fortfarande finns kvar på youtube? Har googlat lite och det verkar vara ett utbrett problem. Helt bisarrt. Det är lätt att få intrycket att youtube aktivt försöker sabotera användarnas försök att organisera sin upplevelse till förmån för att man skall se deras av algoritmen utvalda filmer.

Varit så länge. Finns nog inget svar på det dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in