2020-02-25, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siliconsoul
Jag har blivit utsatt för en arabisk bedragare från Malmö som kostade mig ca 1000 sek. Ingen större summa men ett klart hämdbegär har väckts inom mig. Jag har hennes adress och mobilnummer. Har ni tips på hur man kan hämnas? Tänker mig i nivå med att beställa saker i hennes namn eller lägga ut hennes nummer i en billig bilannons.
Beställ hem pizza med extra bacon. Det brukar vara uppskattat av folk från den regionen, där talar jag av egen erfarenhet.
Citera
2020-03-05, 22:31
Medlem
Hejhej,
Jag vill hämnas rejält på mitt ex. Inte saker som "visa dig som en bättre person", "ligg med hennes syster" och så vidare. Jag mår bra och lever ett bra liv men för det hon har utsatt mig för vill jag hämnas rejält. När jag säger rejält så menar jag REJÄLT. Tips mottages!

Med vänlig hälsning,
Citera
2020-03-05, 22:33
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerq87
Hejhej,
Jag vill hämnas rejält på mitt ex. Inte saker som "visa dig som en bättre person", "ligg med hennes syster" och så vidare. Jag mår bra och lever ett bra liv men för det hon har utsatt mig för vill jag hämnas rejält. När jag säger rejält så menar jag REJÄLT. Tips mottages!

Med vänlig hälsning,

Får man höra vad hon gjort då!
Citera
2020-03-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Får man höra vad hon gjort då!
Varit otrogen, stulit massvis med pengar från mig, hängt ut mig för saker jag inte har gjort vilket ledde till att mina kompisar bl.a. tog avstånd från mig. En hel del mer som jag inte vill skriva ut för att riskera att outa mig.
Citera
2020-03-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerq87
Hejhej,

Med vänlig hälsning,

Svårt att veta när man inte vet någonting om personen.

Om ditt ex bor i villa så kan du beställa x antal kubik makadam och be dem dumpa detta på garageinfarten.

En bekant utförde en ganska bra hämnd på sin psykopat till chef.

Chefen skulle åka till Thailand på semester och min kompis följde efter med ett annat plan.

Han letade upp någon som sålde droger och postade sedan ett paket med hasch till chefens hemadress.

Sedan betalade han någon på plats att ge ett anonymt tips till polisen.

Dagen efter åkte polisen till chefens hotell och grep honom.

Chefen fick sedan skaka galler i 7-8 år.
Citera
2020-05-11, 15:47
Medlem
Jag har ett telefonnummer till en kvinna som arbetar som lärare och verkar smyga in hjärntvätteri av ungar/skolpersonal med muslimsk agenda. Hur hämnas jag bäst? Finns det någon sajt jag kan registrera hennes nummer på, så att hon får spam-sms/samtal stup i kvarten?
Citera
2020-07-27, 15:41
Medlem
Straffa våldtäktsman

Nu är det så att en kille våldtagit en polare för ett tag sedan, så vi tänkte samla ihop några polare och straffa han så att säga. Alltså slå ned honom. Så min fråga är hur ska man ta sig till? Alltså så polisen inte tar en? Seriösa svar uppskattas
Citera
2020-08-10, 15:12
Medlem
mankers avatar
Citat:
Detta faller under Nöje

Det är så här:
Jag är gift med en tjej vars svärföräldrar burit sig fruktansvärt åt mot mig. Dessa vägrar, vigselringen till trots, att acceptera vårt förhållande. Min svärmor har vid upprepade tillfällen kastat skit på mig utan anledning. För att inte min fru ska komma i kläm har jag valt att inte bråka med kärringen inför min fru.

Nu är det så att jag är en hämndlysten fan som gärna skulle vilja förpesta livet för mina kära svärföräldrar. Detta måste dock skötas anonymt så att ingen skugga skola falla på mig. Har Ni några råd om hur jag ska bära mig åt...

Har funderat på att skicka efter sexhjälpmedel anonymt till tanten. Nackdelen är ju att hon måste lösa ut paketet... Även funderat på att skicka ett saftigt virus till deras e-mailadress via en hotmailadress... Men har för mig att sådant ganska enkelt kan kollas...

Hjälp mig med tips. Slå ett slag för alla svärsöner som måste ta skit från svärföräldrarna...

Nu har det ju snart gått 19 år och borde då bli tid att få en ordentligt redogörelse för hyssen man lyckats med? kanske att du fick din fru gravid med ett riktigt fult barn, för att 19 år senare informera familjen att det inte var du som var far utan en riktig ful typ, säkert 1.55 lång med dåligt hårfäste. Som du avlat av för att på så sätta få in dåliga gener i deras släkt.
Citera
2020-08-10, 15:12
Medlem
mankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathjunkienazi
Nu är det så att en kille våldtagit en polare för ett tag sedan, så vi tänkte samla ihop några polare och straffa han så att säga. Alltså slå ned honom. Så min fråga är hur ska man ta sig till? Alltså så polisen inte tar en? Seriösa svar uppskattas

En moppe, vattenmeloner (tunga som fan) och ett baseballträ är det man behöver. Det senare mest för det ser häftigt ut när man glider förbi på moppen.
Citera
2020-08-10, 18:34
Medlem
getbusys avatar
Funderar på att hämnas rejält på en person som varit ett riktigt svin. Kan inte gå in så mycket på vad exakt det är, men de är såpass mycket saker att säkert vissa personer hade funderat på att mörda personen i fråga.

Nu råkar jag veta lite saker som potentiellt skulle förstöra denna människas liv för en lång tid framöver. Personen har ett arbete för tillfället och jag vet att om jag tar upp vissa saker jag känner till så skulle personen bli av med jobbet direkt. Utöver det så har personen ingen utbildning och ett stort svart hål i sitt cv,samt en hel del skulder.

Personen hade inom kort blivit av med sin lägenhet och iprincip hamnat på gatan och fallit in i djupt missbruk och missär.

Finns även andra sätt för mig att hämnas men jag vill inte hamna i fängelse över en sån miserabel människa.

Borde jag göra det? Eller ska man helt enkelt svälja stoltheten och skita i det?
Citera
2020-08-11, 08:53
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Funderar på att hämnas rejält på en person som varit ett riktigt svin. Kan inte gå in så mycket på vad exakt det är, men de är såpass mycket saker att säkert vissa personer hade funderat på att mörda personen i fråga.

Nu råkar jag veta lite saker som potentiellt skulle förstöra denna människas liv för en lång tid framöver. Personen har ett arbete för tillfället och jag vet att om jag tar upp vissa saker jag känner till så skulle personen bli av med jobbet direkt. Utöver det så har personen ingen utbildning och ett stort svart hål i sitt cv,samt en hel del skulder.

Personen hade inom kort blivit av med sin lägenhet och iprincip hamnat på gatan och fallit in i djupt missbruk och missär.

Finns även andra sätt för mig att hämnas men jag vill inte hamna i fängelse över en sån miserabel människa.

Borde jag göra det? Eller ska man helt enkelt svälja stoltheten och skita i det?

Vet inte vad du borde göra, men är du säker på att fantasin inte skenar iväg lite? Hur kan du veta att personen ’i princip’ skulle hamna på gatan och börjar missbruka? Kan du se in i framtiden?
Citera
2020-08-11, 11:07
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vet inte vad du borde göra, men är du säker på att fantasin inte skenar iväg lite? Hur kan du veta att personen ’i princip’ skulle hamna på gatan och börjar missbruka? Kan du se in i framtiden?

Personen har redan missbruk och att förlora jobb och bostad kommer ha det som tippar allt över kanten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in