2020-08-10, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jag brukar bemöta dessa meddelanden på ett argt sätt. Då brukar target genast börja krypa. Då blir det inte lika många frågor. ''Gubbjävel, du kan inte förvänta dig att jag ska svara på hela den där listan. Slutar du inte fråga så är jag INTE intresserad''.

Du har inte fått feedback på det?
2020-08-10, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Du har inte fått feedback på det?

Nej, och varför skulle jag få det? Det finns ju inget krav på hur man ska svara. Bara att man ska svara. Företaget struntar väl fullständigt i om gubben blir sårad. Bara han svarar är det ju OK. Jag svarar ju självfallet på frågorna ändå.
2020-08-10, 13:30
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Nej, och varför skulle jag få det? Det finns ju inget krav på hur man ska svara. Bara att man ska svara. Företaget struntar väl fullständigt i om gubben blir sårad. Bara han svarar är det ju OK. Jag svarar ju självfallet på frågorna ändå.
Nej, kanske inget krav, men du ska heller inte skrämma iväg gubbarna. Tanken är ju att du ska sälja ett välkomnande meddelande så att target ska känna att han vill köpa fler krediter.
2020-08-10, 13:47
Medlem
JaredLetos avatar
Blev medlem på en av sajterna där vi kan hitta våra players. Det är helt sjukt att folk kan gå på skiten som man får i sin inkorg efter registrering:

Citat:
Men du kan då inte gissa vad det var som hände i morse efter att jag skickade den där blomman till dig!
Dom ringde upp från ett lotteri som jag är med i och sade att jag har vunnit!! Wow vilken grej! Nu var det inte så där våldsamt mycket pengar men det är nog för att köpa mig en nyare husbil.
Det är verkligen min dröm att ha en husbil att åka runt och campa med. Gillar du att campa?
Oj oj tänk om detta är min lyckodag så pass att jag får kontakt med en fin man här med då. Verklig lycka!
Kramar från en sprallig kvinna
2020-08-10, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Blev medlem på en av sajterna där vi kan hitta våra players. Det är helt sjukt att folk kan gå på skiten som man får i sin inkorg efter registrering:
sis vilken sida är det ska bli medlem nu och köpa krediter för att prata med våra lagkamrater
2020-08-10, 13:53
Medlem
Citat:
Äre du
Ursäkta om jag var otydlig. Fiktiva profiler eller underhållningsprofiler är riktiga personer som får betalt för att svara män. Lite olika på olika sajter men 1-2 kr per meddelande. Eftersom du svarade med ett standard svar efter att jag utan profilbild bara tittat i din profil så vet jag av erfarenhet vad det rör sig om. Jag jobbar för sajten perfect.is Menar inget illa, alla gör vi saker för pengar. Även jag.
2020-08-10, 13:57
Medlem
Citat:
Nej, kanske inget krav, men du ska heller inte skrämma iväg gubbarna. Tanken är ju att du ska sälja ett välkomnande meddelande så att target ska känna att han vill köpa fler krediter.

Som jag skrev innan så svarar gubbarna på mina meddelanden nästan alltid. Jag har påbörjat flera liknande konversationer som har pågått flera veckor så jag antar att jag har gjort lite rätt.
2020-08-10, 14:02
Medlem
Citat:

Klart att du inte bör svara på det sättet. Du svarar inte på hans frågor och du är otrevlig, vilket inte uppmuntrar kunden att svara igen.
2020-08-10, 14:10
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Äre du
Ursäkta om jag var otydlig. Fiktiva profiler eller underhållningsprofiler är riktiga personer som får betalt för att svara män. Lite olika på olika sajter men 1-2 kr per meddelande. Eftersom du svarade med ett standard svar efter att jag utan profilbild bara tittat i din profil så vet jag av erfarenhet vad det rör sig om. Jag jobbar för sajten perfect.is Menar inget illa, alla gör vi saker för pengar. Även jag.
Vad fan dillar du om?
2020-08-10, 14:12
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Som jag skrev innan så svarar gubbarna på mina meddelanden nästan alltid. Jag har påbörjat flera liknande konversationer som har pågått flera veckor så jag antar att jag har gjort lite rätt.
Nästan alltid? Vad betyder "nästan alltid" för dig? Du fattar väl själv att du kommer bli tillsagd om du fortsätter så.
2020-08-10, 14:12
Medlem
Hej jag vart nyfiken på lite extra knäck.. Gjorde en ansökan och skickade in mitt id. Hur ser möjligheterna ut? Är dom ständigt i behov av nya medarbetare? Alltså finns det god chans att dom hör av sig? Och hur mycket kan jag tjäna om jag skriver 3-4 timmar om dagen? Jag är extremt snabb på tangenterna. Mvh
2020-08-10, 14:15
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolterz
Hej jag vart nyfiken på lite extra knäck.. Gjorde en ansökan och skickade in mitt id. Hur ser möjligheterna ut? Är dom ständigt i behov av nya medarbetare? Alltså finns det god chans att dom hör av sig? Och hur mycket kan jag tjäna om jag skriver 3-4 timmar om dagen? Jag är extremt snabb på tangenterna. Mvh
Ja, nu på sommaren är det riktigt högt tryck i chatten och de behöver ops hela tiden.

Lönen är ju baserad på hur många mess du hinner med per timme. Så sånt får du räkna ut senare.

Lycka till

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in