2020-08-10, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Att genetik är synonymt med en viss nationalitet är definitivt en åsikt.

Haha! Om du vill misstolka vad jag försöker säga så visst, Européer är dock vita.
Förutom de du och andra röstat hit, eller igenom kolonisation rasblandat ut befolkningen.
Citera
2020-08-10, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Jo, det finns en väldigt stark grund för denna åsikt. Fast nu tror jag att du bara larvar dig. Du kan bara inte vara så här korkad.

Så jag orkar nog inte svara på dina inlägg längre. Det börjar bli tröttsamt.

Vad är då grunden menar du?
Citera
2020-08-10, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Haha! Om du vill misstolka vad jag försöker säga så visst, Européer är dock vita.
Förutom de du och andra röstat hit, eller igenom kolonisation rasblandat ut befolkningen.

Européer var vita. Idag har Europa blandad befolkning.
Citera
2020-08-10, 01:33
Bannlyst
Hur lyckas dessa forskare få fram att svenskar kommer bli en minoritet så sent som på 2050-talet och inte långt långt tidigare? Sanningen är att svensken redan är en minoritet ju lägre i årsgrupperna man kommer ner. I Malmö är invandrarna i majoritet sedan länge. Göteborg kommer få en majoritet av utländsk bakgrund om bara några få år och Stockholm kommer ha utländsk bakgrund i majoritet om cirka 5-10 år.

När 30-40-50 talisterna dör som flugor inom närmsta 10 åren så är saken klar redan där. Det är dom gamla svenskarna som håller upp siffrorna. I åldersgruppen 0-44 är redan 40 procent med utländsk bakgrund. Då har man inte ens tagit tredje generationens invandrare i beaktande.

Invandringen fortsätter som vanligt och invandrare har högre nativitet. Rasblandning blir ett större inslag i gatubilden och andra generationens invandrare skaffar barn dom också inom samma kulturella sfär.

Nej, svensken är snarare i minoritet år 2030.
Citera
2020-08-10, 01:56
Avslutad
Citat:
Européer var vita. Idag har Europa blandad befolkning.

Idag är Europa vitt, innan hade det en blandad befolkning.

Ett citat för framtiden, för du inbillar dig väl inte att något tillstånd inte förändras. Men ni politiskt korrekta arbetar så, alla era idéer ska verka som eviga. Men med den utveckling som har blivit av massinvasion in i Europa kan ni inte räkna med någonting. Eller blir ni arga när folk blir arga över fullt rimlig saker? Ja, så oärliga och onda är ni.
Citera
2020-08-10, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Organtjuven7
Idag är Europa vitt, innan hade det en blandad befolkning.

Ett citat för framtiden, för du inbillar dig väl inte att något tillstånd inte förändras. Men ni politiskt korrekta arbetar så, alla era idéer ska verka som eviga. Men med den utveckling som har blivit av massinvasion in i Europa kan ni inte räkna med någonting. Eller blir ni arga när folk blir arga över fullt rimlig saker? Ja, så oärliga och onda är ni.

Politisk korrekt, jag? Mycket ska man behöva höra.

Jag ser bara frågan logiskt. Inget annat. Det är rätt självklart att en nations befolkning inte är homogen och att den förändrar sig med tiden. Det har inget med politisk korrekthet att göra utan är enkel logik.

De som du räknar som svenskar idag räknade inte våra förfäder som svenskar. De som vi räknar som invandrare idag kommer att räknas som svenskar i framtiden om de bor kvar.
Senast redigerad av Mafia 2020-08-10 kl. 02:06.
Citera
2020-08-10, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Vi har ju trots allt vissa olikheter med Libanon innan deras inbördeskrig, just i värderingar/religion och dylikt.

Vilka är "vi"? Många av de som kommer hit tar med sig helt andra värderingar och alldeles för många väljer att behålla dessa. 2 av 3 utrikesfödda flickor i Uppsala får t.ex. inte bestämma partner själv enligt en studie som UNT tagit del av.

Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
...och andra generationens invandrare skaffar barn dom också inom samma kulturella sfär.

Vilket enligt mig är ett enormt problem utöver det faktum att vi har en extremt stor invandring. Det faktum att många som kommer hit därefter skaffar barn med personer från samma kultur och även i första hand umgås med dessa, gör att problem som de i min länkade artikel till Haddock93 inte kommer att försvinna i första taget. Folk kommer liksom troligen inte assimileras in efter några generationer.
Senast redigerad av yokisuci 2020-08-10 kl. 02:09.
Citera
2020-08-10, 02:06
Avslutad
Citat:
Politisk korrekt, jag? Mycket ska man behöva höra.

Jag ser bara frågan logiskt. Inget annat. Det är rätt självklart att en nations befolkning inte är homogen och att den förändrar sig med tiden. Det har inget med politisk korrekthet att göra utan är enkel logik.

De som du räknar som svenskar idag räknade inte våra förfäder som svenskar. De som vi räknar som invandrare idag kommer att räknas som svenskar i framtiden om de bor kvar.

Aha. Hur många araber och negrer fanns här innan politiker började ta hit dem? Sverige har alltid haft en vit grund.

Det är inte enkel logik när det är styrt.

Varför får inte ett land bli vitt igen om det finns en innerlig längtan och plan för det? Svenskar är vita. Om negrer bor här, bor de här men de kommer aldrig bli svenskar. Din tröga skalle marinerad i politiskt korrekthet är ju bara oärlig och ond.
Citera
2020-08-10, 02:12
Medlem
Citat:
Aha. Hur många araber och negrer fanns här innan politiker började ta hit dem? Sverige har alltid haft en vit grund.

Det är inte enkel logik när det är styrt.

Varför får inte ett land bli vitt igen om det finns en innerlig längtan och plan för det? Svenskar är vita. Om negrer bor här, bor de här men de kommer aldrig bli svenskar. Din tröga skalle marinerad i politiskt korrekthet är ju bara oärlig och ond.

Sluta gaffla om ditt "politiskt korrekta" trams och håll dig till sak.

Världen förändras. Svarta kommer att bli svenskar, såvida inte det startas etnisk utrensning. Det får dock knappast ses som rimligt.

Så jo, ett land kan bli vitt igen om man startar etnisk utrensning.

Atr politiker tog hit invandrare är irrelevant för om de kan bli svenskar eller inte.
Citera
2020-08-10, 02:22
Avslutad
Citat:
Sluta gaffla om ditt "politiskt korrekta" trams och håll dig till sak.

Världen förändras. Svarta kommer att bli svenskar, såvida inte det startas etnisk utrensning. Det får dock knappast ses som rimligt.

Så jo, ett land kan bli vitt igen om man startar etnisk utrensning.

Att politiker tog hit invandrare är irrelevant för om de kan bli svenskar eller inte.

Nej, det är det inte, din politiskt korrekta idiot. Eftersom det är medvetet gjort och i samma veva började man manipulera svenskhet och förneka svensk etnicitet och lät inte folket avgöra det själva. Man tog hela media, skolsystemet och politiken till hjälp för sin snedvridna agenda.

Du är för folkmord och kulturell utrotning med ditt efterblivna resonemang. Men skönt att veta att alla negrer kan bli slaktade i Sverige utan att du protesterar.

Varför är svarta arga över slaveriet och koloniseringen? Världen förändras och vita som kom till Afrika är ju afrikaner i dag och kan bo var de vill utan att riskera våld. Eller nä, just det.

Att negrer och araber förökar sig här och och blir i majoritet och "blir svenskar" sker på bekostnad av någon annan. Men oärliga och onda fittor som du är alltid villiga att offra vita, märkligt nog i er humanism.
Citera
2020-08-10, 02:29
Medlem
Citat:
Nej, det är det inte, din politiskt korrekta idiot. Eftersom det är medvetet gjort och i samma veva började man manipulera svenskhet och förneka svensk etnicitet och lät inte folket avgöra det själva. Man tog hela media, skolsystemet och politiken till hjälp för sin snedvridna agenda.

Du är för folkmord och kulturell utrotning med ditt efterblivna resonemang. Men skönt att veta att alla negrer kan bli slaktade i Sverige utan att du protesterar.

Varför är svarta arga över slaveriet och koloniseringen? Världen förändras och vita som kom till Afrika är ju afrikaner i dag och kan bo var de vill utan att riskera våld. Eller nä, just det.

Att negrer och araber förökar sig här och och blir i majoritet och "blir svenskar" sker på bekostnad av någon annan. Men oärliga och onda fittor som du är alltid villiga att offra vita, märkligt nog i er humanism.

Du blandar in dina värderingar.

Jag har inte sagt att jag tycker att utvecklingen är positiv. Om du hade läst fler av mina inlägg hade du vetat att jag vill ha minimal invandring. Men det är irrelevant för ämnet som sådant.

Jag konstaterat bara vad som hänt och vad som kommer att ske. Ett land och dess befolkning är ständigt under förändring.

Tror du på riktigt att svarta som levt i Sverige i flera hundra år och integrerat sig i det svenska samhället, inte kommer att betraktas som svenskar år 2400?

En annan fråga. Om en vit svensk man eller kvinna skaffar barn med en svart blir då det barnet inte svenskt?

För varje generation som går kommer du att ha fler och fler personer med blandad etnicitet. Varför det kommer att bli allt svårare att etniskt urskilja människor.
Senast redigerad av Mafia 2020-08-10 kl. 02:36.
Citera
2020-08-10, 02:38
Avslutad
Citat:
Du blandar in dina värderingar.

Jag har inte sagt att jag tycker att utvecklingen är positiv. Om du hade löst fler av mina i lägg hade du vetat att jag vill ha minimal invandring.

Jag konstaterat bara vad som hänt och vad som kommer att ske. Ett land och dess befolkning är ständigt under förändring.

Tror du på riktigt att svarta som levt i Sverige i flera hundra år och integrerat sig i det svenska samhället, inte kommer att betraktas som svenskar år 2400?

En annan fråga. Om en vit man eller kvinna skaffar barn med en svart blir då det barnet inte svenskt?

För varje generation som går kommer du att ha fler och fler personer med blandad etnicitet. Varför det kommer att bli allt svårare att etniskt urskilja människor.

Men de är inte svenskar, för svenskar är vita.

De har inte integrerat sig, din politiskt korrekta höna, de har TAGIT ÖVER. Och de kan aldrig skapa det som är i dag eller var 1980 som spann ur svenskar, utan det enda som sker är att negrer är på landytan Sverige och skapar negersamhällen. Ingenting annat.

Som sagt, skönt att veta att du accepterar folkmord, det blir mycket lättare att döda främlingarna då.

Angående det sista, så nej. Det som sker är enklavisering. Folk blandar sig inte i någon större mängd, har aldrig gjort. Vita kommer sitta och trycka medan babbarna hejdlöst sprutar ur sig ungar som de sedan skiter i. Vita kommer drivas ut/längre bort, men det passar väl dig och din humanism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in