Citat:
Ursprungligen postat av
Mafia
Du blandar in dina värderingar.
Jag har inte sagt att jag tycker att utvecklingen är positiv. Om du hade löst fler av mina i lägg hade du vetat att jag vill ha minimal invandring.
Jag konstaterat bara vad som hänt och vad som kommer att ske. Ett land och dess befolkning är ständigt under förändring.
Tror du på riktigt att svarta som levt i Sverige i flera hundra år och integrerat sig i det svenska samhället, inte kommer att betraktas som svenskar år 2400?
En annan fråga. Om en vit man eller kvinna skaffar barn med en svart blir då det barnet inte svenskt?
För varje generation som går kommer du att ha fler och fler personer med blandad etnicitet. Varför det kommer att bli allt svårare att etniskt urskilja människor.
Men de är inte svenskar, för svenskar är vita.
De har inte integrerat sig, din politiskt korrekta höna, de har TAGIT ÖVER. Och de kan aldrig skapa det som är i dag eller var 1980 som spann ur svenskar, utan det enda som sker är att negrer är på landytan Sverige och skapar negersamhällen. Ingenting annat.
Som sagt, skönt att veta att du accepterar folkmord, det blir mycket lättare att döda främlingarna då.
Angående det sista, så nej. Det som sker är enklavisering. Folk blandar sig inte i någon större mängd, har aldrig gjort. Vita kommer sitta och trycka medan babbarna hejdlöst sprutar ur sig ungar som de sedan skiter i. Vita kommer drivas ut/längre bort, men det passar väl dig och din humanism.