Citat:
Ursprungligen postat av
Fyllefyllot
Det börjar med Nordiska motståndsrörelsen men vad man borde fråga sig är med vilka det slutar?
Inlägg nr två och redan huvudet på spiken. Man kommer förbjuda allt som inte är PK.
Citat:
Ursprungligen postat av
Expo-Karlsson
Kan det i själva verket vara så att ett av Socialdemokraternas syften med hela övningen är att provocera fram ett våldsdåd från invandringskritiker och svenskvänliga personer? Stefan Löfven och Socialdemokraterna vill helt enkelt ha en egen Breivik som de kan använda som lokomotiv för ännu starkare repression mot svenskarna?
Man ska inte underskatta småhattarnas list. Så kan det mycket väl vara.
Citat:
Ursprungligen postat av
biomatec
Stefan Löfven vill nog egentligen ingenting. Det är Stiftelsen EXPO som skriver hans tal och lägger fram vad som ska göras. En självklarhet bland socilaldemokratiska ministrar utan annan utbildning än några fylleveckor på Bommersvik.
https://www.friatider.se/annika-strandhall-jag-kommer-alltid-stotta-expo
Annika ger bara ett offentlig stöd till småhattarna för att försäkra sig om att de inte glömt henne nu när landsförrädarna känner flåset av nationalisterna i nacken. Hon vill precis som alla de andra landsförrädarna bli ekonomiskt oberoende i generationer framöver och hon hoppas säkert på att få njuta av frukterna på ålderns höst. Jag är inte alls så säker på att det kommer inträffa.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashenbacken1
M/KD/SD kommer med all sannolikhet bli större än V, S och MP.
Nu litar jag varken på M och KD och faktiskt inte SD heller, men ponera att de tagit sitt förnuft till fånga, då kan det bli lika repressiva lagar mot vänstern och liberalerna som det de utsatt nationalister för.
Citat:
Ursprungligen postat av
argaangelica
Va bra! Förbjud NMR, SD och Afs direkt utan krusiduller rätt av bara. SD och rasistiska och extremhöger har ingen plats i det öppna samhället liksom. Förbjud Afs att demonstrera och ha möten, avslå nmr när dom söker tillstånd och anhåll alla som har SD-symboler eller nmr, afs-symboler, informera deras föräldrar. Bra av Löfven.
Så om man förbjuder det så finns det inte? Bra där angelica. Du borde byta namn till dummaangelica.
Citat:
Ursprungligen postat av
-benito-
Vill du se ett inbördeskrig?
De lär få det alldeles oavsett och jag hoppas man gör processen kort med landsförrädarna. Kort!! Rättegång a la Nürnberg-style och sedan lite sovjetiska kommunist-straff så har man jämnat ut lite historiska orättvisor.