2020-08-09, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Samma spelare som föll enkelt mot er också. Notorisk filmare.

Ifk Göteborg måste ha fått flest straff hittills? Av alla lag.
Jag misstänkte det, tyckte svandyket såg bekant ut...
Citera
2020-08-09, 16:42
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Enda positiva med den är att Jürgen Poya får mer tid på sig nu att inte utveckla och ta IFK GBG framåt.

Man borde kunna straffa sånt uppenbart trams med 2-3 matchers avstängning i efterhand.

Varför har inget lag infört att fansen kan köpa en plats på arenan och sätta upp pappgubbar eller något som vissa lag utomlands? Hallå Bajen vad gör ni? Bli först med det så vi andra kan apa efter.

Tycker lagen borde bli mer kreativa med lösningar för att fiska in pengar. Just nu är de väl mest fansen som står för insamlingar osv.
Visst, så kan dom spela in när dom står och trummar i 90 minuter på sina fina argentinska trummor. Då blir nog spelarna glada.
Citera
2020-08-09, 16:44
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Visst, så kan dom spela in när dom står och trummar i 90 minuter på sina fina argentinska trummor. Då blir nog spelarna glada.

Och när DIF spelar så kan en robot kasta in saker.

Det var bara en tanke som slog mig. Klubbarna gråter hellre i media än tar tag i saken.
Citera
2020-08-09, 16:47
Medlem
OvissFramtids avatar
Vilken jäkla insats av MFF idag, 1 man mindre i hela 90 minuter i 30 graders värme men ändå seger. Vilken otrolig kämparanda. Där fick ni alla andra supportrar ert fördömda röda som Toivonen skulle fått enligt er, vi vinner ändå. Inte ens rött stoppar oss. Och Göteborg får 1 straff på ren fusk men spelar alltså oavgjort igen. Så otroligt uselt.
Citera
2020-08-09, 16:50
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Vilken jäkla insats av MFF idag, 1 man mindre i hela 90 minuter i 30 graders värme men ändå seger. Vilken otrolig kämparanda. Där fick ni alla andra supportrar ert fördömda röda som Toivonen skulle fått enligt er, vi vinner ändå. Inte ens rött stoppar oss. Och Göteborg får 1 straff på ren fusk men spelar alltså oavgjort igen. Så otroligt uselt.
Det ska ju vara rött båda gångerna. Tror du att vi HIF:are släpper det röda som Toivonen skulle ha haft i derbyt bara för att ni får ett rött mot en av våra bottenkonkurrenter?
Citera
2020-08-09, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid

Falkenberg hade för mycket respekt och försökte inte ens kvittera eller gå framåt. Ingen jobbig nerv eller slutforcering på slutet som de brukar bli annars.

MFF kämpade utan att ta ut sig men försökte inget speciellt i heller. En dag på jobbet helt enkelt. Aldrig orolig faktiskt.

Härligt att Sarr fortsatt får speltid nu måste JDT och Daniel Andersson avyttra lite dökött som bara kostar pengar lönemässigt och släppa fram lite fler yngre spelare.

Relativt enkelt spelschema närmaste tiden hoppas fokus och motivation kvarstår, de funkar inte gå på halvfart i Allsvenskan då äts man upp direkt, fråga Trazke.

Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Det ska ju vara rött båda gångerna. Tror du att vi HIF:are släpper det röda som Toivonen skulle ha haft i derbyt bara för att ni får ett rött mot en av våra bottenkonkurrenter?

Inte ens MFFaren som fick utstå den hårda misshandeln från Toivonen tyckte det var rött enligt intervju med Aftonbladet.
Citera
2020-08-09, 17:02
Medlem
Citat:
Inte ens MFFaren som fick utstå den hårda misshandeln från Toivonen tyckte det var rött enligt intervju med Aftonbladet.
Vad snackar du om? Jag antar att du försökte skriva HIF:are? Och har du länk?
Citera
2020-08-09, 17:04
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:

Med eller utan det röda, ni var helt uddlösa i vilket fall och skulle nog inte påverkat utgången av matchen nämnvärt.

Citat:
Falkenberg hade för mycket respekt och försökte inte ens kvittera eller gå framåt. Ingen jobbig nerv eller slutforcering på slutet som de brukar bli annars.

MFF kämpade utan att ta ut sig men försökte inget speciellt i heller. En dag på jobbet helt enkelt. Aldrig orolig faktiskt.

Härligt att Sarr fortsatt får speltid nu måste JDT och Daniel Andersson avyttra lite dökött som bara kostar pengar lönemässigt och släppa fram lite fler yngre spelare.

Relativt enkelt spelschema närmaste tiden hoppas fokus och motivation kvarstår, de funkar inte gå på halvfart i Allsvenskan då äts man upp direkt, fråga Trazke.

Må så vara, men ändå starkt att ta 3 poäng då det antagligen måste påverka så mycket mentalt samt i sådan hetta. Känns som att inget stoppar oss nu.
Citera
2020-08-09, 17:05
Medlem
Citat:
Vad snackar du om? Jag antar att du försökte skriva HIF:are? Och har du länk?

Håller man på MFF är man MFFare.

https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttsport/sport/a/y3k2xg/olsson-de-gav-mig-nagra-fulingar
Citera
2020-08-09, 17:13
Medlem
Citat:
Håller man på MFF är man MFFare.

https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttsport/sport/a/y3k2xg/olsson-de-gav-mig-nagra-fulingar
Jag skulle förmoda att Martin Olsson håller på HIF och den länken som du gav mig här säger i princip ingenting. Den visar i stort sett bara att han har fokus på andra saker och att han är irriterad över förlusten. Jag kan ju själv inte klandra honom. Har varit fullständigt knäckt och inte ens orkat lägga mig i debatten, men det finns andra som helt riktigt har uppmärksammat stämplingen.
Citera
2020-08-09, 17:21
Medlem
Keldons avatar
Man ska aldrig räkna ut Nanne Bergstrand!

Tackar även Häcken för att de verkar vilat Irandust.
Citera
2020-08-09, 17:22
Medlem
Citat:
Jag skulle förmoda att Martin Olsson håller på HIF och den länken som du gav mig här säger i princip ingenting. Den visar i stort sett bara att han har fokus på andra saker och att han är irriterad över förlusten. Jag kan ju själv inte klandra honom. Har varit fullständigt knäckt och inte ens orkat lägga mig i debatten, men det finns andra som helt riktigt har uppmärksammat stämplingen.

Det var säkerligen rött, har inte satt mig in i situationen så bryr mig inte. Men inte ens du kan väl hävda att en utvisning hade lett till HIF poäng?

Eftersom han kom undan med detta så hoppas jag han slutar med onödigt skit nu när han har ögonen på sig. Pallar inte poängtapp pga efterslängar osv. Mycket onödigt beteende och omoget.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2020-08-09 kl. 17:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in