2020-08-09, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hoppsan. Då ökade DIF:s chanser rätt rejält. Fortfarande underdogs dock.

Inte för att fortsätta detta i den allsvenska tråden men det mest positiva med detta är att vi inte begränsar något så vi kan aldrig åka på det oavsett om vi lirar hemma eller borta. För löser man inte det innan utsatt datum så åker man automatiskt på WO.
Citera
2020-08-09, 14:23
Medlem
Som sagt. Alla lag är mardrömmar för oss i CL. Tyvär så håller allsvenskan inte så värst hög nivå. Och det är europa ligornas bästa lag vi pratar om, ungern eller ej. Det är stor skillnad på ligorna, och större skillnad på lagen som kvalificerar sig. Alla mindre klubbar som är med är hungriga.
Citera
2020-08-09, 14:43
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Som sagt. Alla lag är mardrömmar för oss i CL. Tyvär så håller allsvenskan inte så värst hög nivå. Och det är europa ligornas bästa lag vi pratar om, ungern eller ej. Det är stor skillnad på ligorna, och större skillnad på lagen som kvalificerar sig. Alla mindre klubbar som är med är hungriga.
Allt upplagt för DIF vinst idag. Vad tror du?
Citera
2020-08-09, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Allt upplagt för DIF vinst idag. Vad tror du?

Ser ut så, men man ska aldrig ta ut vinst i förväg. Varje gång man gör det så jinxar man det, eller så blir det iaf för mig. Varje gång jag känner mig säker på vinst så spelar dom uruselt av någon anledning och så blir det torsk. Så jag förväntar mig alltid det värsta. Men hoppas såklart på vinst.
Citera
2020-08-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Ser ut så, men man ska aldrig ta ut vinst i förväg. Varje gång man gör det så jinxar man det, eller så blir det iaf för mig. Varje gång jag känner mig säker på vinst så spelar dom uruselt av någon anledning och så blir det torsk. Så jag förväntar mig alltid det värsta. Men hoppas såklart på vinst.
Förstår känner samma här.
Citera
2020-08-09, 15:23
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Ärligt talat stör jag mig nästan lika mycket på att folk skriver "Haif" som när folk kallar oss för "HeIF". Du borde skriva "bajen" om det är det du menar och "HIF" om du menar Helsingborgs IF.
Skulle aldrig i livet få för mig att skriva elr säga HIF om Bajen. Däremot skrev jag ju HeIF en gång bara för att andra ska förstå.

Använder man HIF så är det Helsingborg framöver helt enkelt. 👍
Citera
2020-08-09, 16:09
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Blir vi bara ett mittenlag på bortaplan så kommer vi garanterat komma före DIF i tabellen. Det är inte många hos er som skulle starta hos oss. Inte meningen att vara dryg, det är rena fakta.
Näe det verkar gå bra för er hemma också
Citera
2020-08-09, 16:21
Medlem
Haha herregud vilken smutsig filmare i Blåvitt som fixade straffen.
Citera
2020-08-09, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Näe det verkar gå bra för er hemma också

Jag tar tillbaka det. Dom flesta i Grunden Bois skulle nog ta plats hos oss.
Citera
2020-08-09, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby

Samma spelare som föll enkelt mot er också. Notorisk filmare.

Ifk Göteborg måste ha fått flest straff hittills? Av alla lag.
Citera
2020-08-09, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby

Enda positiva med den är att Jürgen Poya får mer tid på sig nu att inte utveckla och ta IFK GBG framåt.

Man borde kunna straffa sånt uppenbart trams med 2-3 matchers avstängning i efterhand.

Varför har inget lag infört att fansen kan köpa en plats på arenan och sätta upp pappgubbar eller något som vissa lag utomlands? Hallå Bajen vad gör ni? Bli först med det så vi andra kan apa efter.

Tycker lagen borde bli mer kreativa med lösningar för att fiska in pengar. Just nu är de väl mest fansen som står för insamlingar osv.
Citera
2020-08-09, 16:40
Medlem
nomadics avatar
Emil Holm, bryt ett ben! Bedrövligt smutsig filmning med medföljande firande när junisdomaren har blåst straff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in