Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Du om jag ska svara på dina inlägg får du lägga ner sådana där lögner. Du är inte så givande att diskutera med redan som det är. Jag kommer inte att skriva särskilt ofta till dig om du inte skärper till dig. Jag har ALDRIG sagt att Trump BARA kan dricka med två händer.
Däremot är det ju vansinne att en president i dessa tider när folk är sjuka och dör och svälter och har det mycket svårt att stå och dilla om att han kan dricka en hand. Eller du kanske skulle rösta på honom för att han pratar om att dricka vatten med en hand? Är det verkligen en sådan nivå du är?
Du saknar balans.
Om du tror att det var vattendrickandet han kommenterade är det ju fel. Han ville visa att han inte hade den problematik fake news ville klistra på honom. Hade de behandlat honom ok hade han inte behövt replikera.
Trump är den mest transparenta Presidenten någonsin. Han häcklade media som påstod att han inte kunde dricka med en hand, det var på ett rally som varade ca 1,5timme, han kommenterade vattnet i 1,5minut.
Tycker detta visar att han inte kommer ge fake news en millimeter att skapa lögner på. För mig som frihetsälskare inger detta förtroende och hopp.
Demokraterna tillsammans med stora delar av det politiska etablissemanget i EU vill styra alla 99.9% av medborgare till att bli duktiga slavar åt eliten. Vakna.