Citat:
Ursprungligen postat av
krauthammer
Du menar att man inte nämner alla de uppenbara tecknen på Trumps ohälsa men projicerar nonstop på Joe biden?
Jo, det går säga så, trumpnissar har ju projicerat politik på Biden som inte existerar ens i åratal nu.
Det är alltid en parodi och läsa om Biden och när en trumpnisse är inblandad, jag tror inte de återgett Bidens politik korrekt en enda gång, utan hittar på egna fantasier var gång.
En är så besatt av biden att jag vet inte riktigt vad det är för fel på den personen, då allt den skriver är bara fantasier och rena lögner.
Men så är det med fascism och högerextrema, de vill inte prata om det som sker i verkligheten och sakfrågor till en presidentkampanj.
Och varför inte gör detta, är för att de vet att de kommer i princip förlora varje diskussion.(oftast deltar de inte ens i en diskussion, utan väljer prata om annat istället.)
Dock är jag lite perplex till de pratar om Bidens hälsa och när trumpen har så uppenbara problem själv.
Att inte klara av att gå ned för en ramp utan hjälp, det är ANMÄRKNINGSVÄRT faktiskt.
Tycker Nixter är rolig med sin twitter inlägg om att vi människor åldras och utvecklas.
Men antar Nixter själv komemr märka detta en dag, och då komemr Nixter tänka tillbaka på detta inlägg.