2020-08-09, 14:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det jag visade på var din lögn om att han bara drack vatten med två händer. Han kan dricka enhandsfattat också.

Stable Genius. The chosen one.

PS detta är allt annat än ok, att dom verkligen tänker fullfölja detta, tror att Biden tas "ur tjänst" 3 månader efter valnatten. https://mobile.twitter.com/RealJamesWoods/status/1292353055548088320
trumpen såg ut som en med svåra besvär när han använde båda händerna, och sen har vi rampen som trumpen fick ledas ned
Och de ökade atanlet läkarbesöken för trumpen talar om stroke eller parkinson och med tanke på hur svårt trumpen har att greppa saker och gå i nedför lut.

Finns inget stabilt med trumpen, och ja, det är er nazisters val och chosen one, det är inget nytt dock.
2020-08-09, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Bolagsskatten sänktes till 21%.

Vad skrev jag i mitt inlägg?
Stiftelser eller bolag?

Jag ser inget behov av att fortsätta debattera med dig så du får det sista ordet sagt. Sen ignorerar jag dig och alla andra troll som häver ur sig saker utan någon källhänvisning eller empiri
2020-08-09, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, du skrev det, men vad betyder det när den andra kandidaten har tecken på stroke/parkinson?
Man säger liksom inget med att påvisa nått bägge har problem med.
Du menar att man inte nämner alla de uppenbara tecknen på Trumps ohälsa men projicerar nonstop på Joe biden?
2020-08-09, 14:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Du menar att man inte nämner alla de uppenbara tecknen på Trumps ohälsa men projicerar nonstop på Joe biden?
Jo, det går säga så, trumpnissar har ju projicerat politik på Biden som inte existerar ens i åratal nu.
Det är alltid en parodi och läsa om Biden och när en trumpnisse är inblandad, jag tror inte de återgett Bidens politik korrekt en enda gång, utan hittar på egna fantasier var gång.
En är så besatt av biden att jag vet inte riktigt vad det är för fel på den personen, då allt den skriver är bara fantasier och rena lögner.
Men så är det med fascism och högerextrema, de vill inte prata om det som sker i verkligheten och sakfrågor till en presidentkampanj.
Och varför inte gör detta, är för att de vet att de kommer i princip förlora varje diskussion.(oftast deltar de inte ens i en diskussion, utan väljer prata om annat istället.)

Dock är jag lite perplex till de pratar om Bidens hälsa och när trumpen har så uppenbara problem själv.
Att inte klara av att gå ned för en ramp utan hjälp, det är ANMÄRKNINGSVÄRT faktiskt.

Tycker Nixter är rolig med sin twitter inlägg om att vi människor åldras och utvecklas.
Men antar Nixter själv komemr märka detta en dag, och då komemr Nixter tänka tillbaka på detta inlägg.
2020-08-09, 14:44
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Trump's schema läggs ut varje dag. Det är maraton genomgångar i WH och han flög dessutom Non stop i månader samt höll rallies parallelt. Killen har energi som två tre personer, för den som noterar har han heller inte åldrats!

Nu titta noga på Bilden, han är inte kapabel till ett enda rally. Detta har inte med politik att göra, mannen bör inte vara i Presidentvalet. Det är fruktansvärt synd om Biden som tvingas deltaga av sina 'förmyndare".

Kina älskar Biden.
Senast redigerad av Nixter 2020-08-09 kl. 14:46.
2020-08-09, 14:46
Medlem
Citat:

Det är ju skillnad på deras mentala hälsa. Biden är långsam och det hoppar grodor ur munnen på honom. Trump är ju vansinnig. Det är något annat.
2020-08-09, 14:52
Medlem
Nixters avatar
Citat:
trumpen såg ut som en med svåra besvär när han använde båda händerna, och sen har vi rampen som trumpen fick ledas ned
Och de ökade atanlet läkarbesöken för trumpen talar om stroke eller parkinson och med tanke på hur svårt trumpen har att greppa saker och gå i nedför lut.

Finns inget stabilt med trumpen, och ja, det är er nazisters val och chosen one, det är inget nytt dock.

Ha ha. Ja du kanske inte kände till att det var ett möte som pågick i många timmar 30-35grader varmt och att Trump skakar hand med alla kadetter. Be Biden göra detsamma ;-)

Handskakning +1000 kadetter. Bilder från 2019
https://youtu.be/OZAKpjIpLFI

Kadetterna fick isolera sig två veckor innan
https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2020/06/12/us/politics/trump-west-point.amp.html
2020-08-09, 14:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ha ha. Ja du kanske inte kände till att det var ett möte som pågick i många timmar 30-35grader varmt och att Trump skakar hand med alla kadetter. Be Biden göra detsamma ;-)

Handskakning +1000 kadetter. Bilder från 2019
https://youtu.be/OZAKpjIpLFI

Kadetterna fick isolera sig två veckor innan
https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2020/06/12/us/politics/trump-west-point.amp.html
Det du skriver saknar betydelse för vara president.

Och intressant att du ropar Biden Biden Biden, och sen inte ser trumpens svåra problem med att dricka vatten och måste ledas om det inte är plan mark.
Var gång du skriver nått om Biden och glömmer trumpens problem, så kommer vi och påminner dig.

Dock det som gör mig perplex är hur ni trumpnissar tror er säga nått, och när ni aldrig klarar av att återge Bidens politik.
Är ni så ointelligenta eller tror ni att någon går på det?(inget av svaren är bra för dig)
2020-08-09, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Sen får du inte glömma den tredje kandidaten, Kanye West.

Min stora dröm är en debatt med alla tre.

Donald och Kanye freak show kommer få de högsta tittar siffrorna på jorden
2020-08-09, 15:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Donald och Kanye freak show kommer få de högsta tittar siffrorna på jorden

Härligt, Biden med 270 tittare från the Basement tappar då valet. Mission accomplished.
2020-08-09, 15:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Det du skriver saknar betydelse för vara president.

Och intressant att du ropar Biden Biden Biden, och sen inte ser trumpens svåra problem med att dricka vatten och måste ledas om det inte är plan mark.
Var gång du skriver nått om Biden och glömmer trumpens problem, så kommer vi och påminner dig.

Dock det som gör mig perplex är hur ni trumpnissar tror er säga nått, och när ni aldrig klarar av att återge Bidens politik.
Är ni så ointelligenta eller tror ni att någon går på det?(inget av svaren är bra för dig)

Ovan är så verklighetsfrånvänt så det saknar ord.
Boden är tyvärr på väg in i slutskedet av livet. Denna typ av demens är snabb i sitt förlopp, det räcker med att du drar tillbaka klockan ett år så ser du skillnad. Tror du är beredd att acceptera detta också.

Amerikaner vill som sagt ha en President som styr. Det är uppenbart för allt fler att så inte är fallet för Biden som med stor sannolikhet inte klarar sig utan flera skötare idagsläget. Biden kommer då falla på eget grepp. Spelar ingen roll vad vänstermupparna säger om Trump, då Biden är out. Stor sannolikhet att han blir utbytt innan valet, alt att VP blir Hillary som då återigen kan sukta efter Presidentposten i Januari - Februari om Biden läggs in på sjukhem.

Det faktum att Biden är på väg alt redan är dement är redan känt i hela världen. Här från Australien https://youtu.be/sqU21irCmXI
2020-08-09, 15:38
Medlem
Citat:
Det jag visade på var din lögn om att han bara drack vatten med två händer. Han kan dricka enhandsfattat också.

Stable Genius. The chosen one.

PS detta är allt annat än ok, att dom verkligen tänker fullfölja detta, tror att Biden tas "ur tjänst" 3 månader efter valnatten. https://mobile.twitter.com/RealJamesWoods/status/1292353055548088320

Du om jag ska svara på dina inlägg får du lägga ner sådana där lögner. Du är inte så givande att diskutera med redan som det är. Jag kommer inte att skriva särskilt ofta till dig om du inte skärper till dig. Jag har ALDRIG sagt att Trump BARA kan dricka med två händer.

Däremot är det ju vansinne att en president i dessa tider när folk är sjuka och dör och svälter och har det mycket svårt att stå och dilla om att han kan dricka en hand. Eller du kanske skulle rösta på honom för att han pratar om att dricka vatten med en hand? Är det verkligen en sådan nivå du är?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in