2020-08-09, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det är ju skillnad på deras mentala hälsa. Biden är långsam och det hoppar grodor ur munnen på honom. Trump är ju vansinnig. Det är något annat.

I förrigår sa Trump:

"Biden wants to take away God"
"Biden wants to hurt God"

Då Biden är djupt troende och aldrig någonsin ifrågasatt religionsfrihet i USA så ljög Donald.
Eller har jag fel?
2020-08-09, 15:43
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Du om jag ska svara på dina inlägg får du lägga ner sådana där lögner. Du är inte så givande att diskutera med redan som det är. Jag kommer inte att skriva särskilt ofta till dig om du inte skärper till dig. Jag har ALDRIG sagt att Trump BARA kan dricka med två händer.

Däremot är det ju vansinne att en president i dessa tider när folk är sjuka och dör och svälter och har det mycket svårt att stå och dilla om att han kan dricka en hand. Eller du kanske skulle rösta på honom för att han pratar om att dricka vatten med en hand? Är det verkligen en sådan nivå du är?

Du saknar balans.
Om du tror att det var vattendrickandet han kommenterade är det ju fel. Han ville visa att han inte hade den problematik fake news ville klistra på honom. Hade de behandlat honom ok hade han inte behövt replikera.

Trump är den mest transparenta Presidenten någonsin. Han häcklade media som påstod att han inte kunde dricka med en hand, det var på ett rally som varade ca 1,5timme, han kommenterade vattnet i 1,5minut.

Tycker detta visar att han inte kommer ge fake news en millimeter att skapa lögner på. För mig som frihetsälskare inger detta förtroende och hopp.

Demokraterna tillsammans med stora delar av det politiska etablissemanget i EU vill styra alla 99.9% av medborgare till att bli duktiga slavar åt eliten. Vakna.
2020-08-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
I förrigår sa Trump:

Då Biden är djupt troende och aldrig någonsin ifrågasatt religionsfrihet i USA så ljög Donald.
Eller har jag fel?

Och han sa också "Biden hates energi" !

Han är verkligen vansinnig. Det står mellan en dement äldre herre och en vansinnig narcissistisk obildad white trashgubbe. Och så får man inte glömma den labile Kanye på det. En anrättning som inte är helt aptitlig. Men samtidigt extremt underhållande. Det är som att leva i en film eller en teaterpjäs. Allt är täckt liksom. Sjukdomar, pengar, vansinne, ålderdom, korruption etc. Väntar på peripetin nu för att sedan segla fram emot slutscenen.
2020-08-09, 15:46
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
I förrigår sa Trump:

Eller har jag fel?

Ja, har du hört vad Biden kallade Gud i förrgår ?
"The Thing"

Trump förtydligade att Biden inte styrs av människor som tror på Gud utan bla. ateister, pedofiler och satanister.

Joe Biden refers to the creator as "the thing"
https://www.newsbreak.com/news/1519654099913/video-biden-cant-remember-the-word-creator-refers-to-god-as-the-thing
2020-08-09, 15:48
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Och han sa också "Biden hates energi" !

Han är verkligen vansinnig. Det står mellan en dement äldre herre och en vansinnig narcissistisk obildad white trashgubbe. Och så får man inte glömma den labile Kanye på det. En anrättning som inte är helt aptitlig. Men samtidigt extremt underhållande. Det är som att leva i en film eller en teaterpjäs. Allt är täckt liksom. Sjukdomar, pengar, vansinne, ålderdom, korruption etc. Väntar på peripetin nu för att sedan segla fram emot slutscenen.

Sover Ni under en sten ?

AOC och Bernie ansvarar för energin. Detta kommer innebära enorm omställning för USA med massarbetslöshet och energi underskott som resultat.

https://www.google.com/amp/s/nypost.com/2020/07/14/joe-biden-unveils-his-2t-aoc-fueled-green-new-deal-energy-agenda/amp/

https://www.google.com/amp/s/www.washingtonexaminer.com/policy/energy/aoc-and-bernie-are-in-charge-of-energy-trump-slams-biden-climate-plans%3f_amp=true
2020-08-09, 15:52
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Det vore mycket underhållande med fyra år till. Möjligheterna för Trump att röra till det är oändlig.

Biden är ju mer eller mindre dement men han är ju inte sinnessjuk som Trump. Frågan är om han klarar sig utan att säga allt för många grodor? :usnure:

Sen får du inte glömma den tredje kandidaten, Kanye West.

Min stora dröm är en debatt med alla tre.

Ja, det vore ju en fet dröm. Tänk att få se Trump bli ägd av en svart likt Kanye. Vad kul det vore. En debatt mellan en dement Biden, en självkär Trump och en musiker som har en fru som gillar piss.
2020-08-09, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ja, det vore ju en fet dröm. Tänk att få se Trump bli ägd av en svart likt Kanye. Vad kul det vore. En debatt mellan en dement Biden, en självkär Trump och en musiker som har en fru som gillar piss.

Det skulle vara ett fantastiskt avsnitt i den här dokusåpan. Kanye får ett skov i sin bipolaritet och skriker åt Trump som är så arg att han gråter och får honom att prata om sig själv och sina känslor i en halvtimme medan Biden kliar sig i håret och säger att han tänker inte köpa Grönland som somliga.

Fast egentligen är det mer än en dokusåpa, det är en på samma gång en grekisk tragedi som är en komedi. Något helt nytt. Som ingen skulle kunna dikta upp.

Jag är väldigt nyfiken på hur Biden klarar sig i en debatt eller vid en utfrågning av journalister. Att han är långsam är en sak men man vill ju veta hur det ser ut under ett längre tag. Man träffar ju aldrig sina patienter i fyra minuter utan man måste ge det mer tid för att veta hur påverkad en person är mentalt sett.
2020-08-09, 16:00
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

Det skulle vara ett fantastiskt avsnitt i den här dokusåpan. Kanye får ett skov i sin bipolaritet och skriker åt Trump som är så arg att han gråter och får honom att prata om sig själv och sina känslor i en halvtimme medan Biden kliar sig i håret och säger att han tänker inte köpa Grönland som somliga.

Fast egentligen är det mer än en dokusåpa, det är en på samma gång en grekisk tragedi som är en komedi. Något helt nytt. Som ingen skulle kunna dikta upp.

Jag är väldigt nyfiken på hur Biden klarar sig i en debatt eller vid en utfrågning av journalister. Att han är långsam är en sak men man vill ju veta hur det ser ut under ett längre tag. Man träffar ju aldrig sina patienter i fyra minuter utan man måste ge det mer tid för att veta hur påverkad en person är mentalt sett.

Du, om jag ska vara ärlig så tror jag inte det spelar nån roll om Biden blir president. Det kommer säkert att se bra ut i början. Liberal media kommer att älska honom. Men tror att USA är ganska så kört i alla fall.

Tänk om Biden blir president. När dom ska svära in honom så är han så vilsen så han inte vart han är. Snubben kanske gör en " kära örebroare " eller nåt liknande.
2020-08-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Du, om jag ska vara ärlig så tror jag inte det spelar nån roll om Biden blir president. Det kommer säkert att se bra ut i början. Liberal media kommer att älska honom. Men tror att USA är ganska så kört i alla fall.

Tänk om Biden blir president. När dom ska svära in honom så är han så vilsen så han inte vart han är. Snubben kanske gör en " kära örebroare " eller nåt liknande.

USA är ett u-land på väldigt många sätt. Det att folk svälter nu och det finns ingen beredskap för att hjälpa alla i en kris. De står där och ska uppfinna hjulet i stället för att ha ett visst skyddsnät på plats. Och det är för jävligt att barn med cancer ska ha tur om någon samlar in pengar till dem. Infrastrukturen är tragisk lite överallt, medicinen kostar skjortan så folk hushåller med sitt insulin för att det ska räcka hela året. Utbildningen är ofta under all kritik där sexualundervisning är något som inte måste ges, varvid tonårsaborter i de stater där detta inte finns är högst. Samtidigt som många vill förbjuda abort så bryr de sig inte om barnen när de väl har kommit till världen.

Att cirka 40% inte ser att presidenten är vansinnig och en conman är förvånande. Jag har svårt att förstå att man inte ser något så uppenbart. Biden är gammal och som du säger kommer inget där att bli något revolutionerande annat. Jag hoppas Kanye vinner.
2020-08-09, 16:09
Medlem
Nixters avatar
Citat:
USA är ett u-land på väldigt många sätt. Det att folk svälter nu och det finns ingen beredskap för att hjälpa alla i en kris. De står där och ska uppfinna hjulet i stället för att ha ett visst skyddsnät på plats. Och det är för jävligt att barn med cancer ska ha tur om någon samlar in pengar till dem. Infrastrukturen är tragisk lite överallt, medicinen kostar skjortan så folk hushåller med sitt insulin för att det ska räcka hela året. Utbildningen är ofta under all kritik där sexualundervisning är något som inte måste ges, varvid tonårsaborter i de stater där detta inte finns är högst. Samtidigt som många vill förbjuda abort så bryr de sig inte om barnen när de väl har kommit till världen.

Att cirka 40% inte ser att presidenten är vansinnig och en conman är förvånande. Jag har svårt att förstå att man inte ser något så uppenbart. Biden är gammal och som du säger kommer inget där att bli något revolutionerande annat. Jag hoppas Kanye vinner.

Kayne kommer locka många svarta röster ja, han är registrerad i 9 delstater så han kan inte vinna. Bland annat två delstater kommer han vara tunga på vågen åt Trump i minst två delstater.
2020-08-09, 16:11
Medlem
Nixters avatar
KOMMER DEMOKRATERNA ACCEPTERA EN TRUMP VINST?

Se denna formidabla video https://youtu.be/0h1fkvumd5Y
2020-08-09, 17:19
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
KOMMER DEMOKRATERNA ACCEPTERA EN TRUMP VINST?

Se denna formidabla video https://youtu.be/0h1fkvumd5Y

Ha, ha! Än en gång försöker Trumps apologeter spegelvända verkligheten.

Trump är den som svävar på målet om han kommer att acceptera valresultatet.

Därav den självklara frågan:

Trump To Tie Himself To White House Fence?!

https://www.youtube.com/watch?v=AU_jOb3W2No

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in