Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Jag letar resultat, du letar detaljer. Jag är kapitalist du är kommunist.
Tror Trump vinner med minst 362, detta dock med parametrar som inte inkluderats i Primary model, så detta gör den inte mer "rätt".
Vad avser mätningar 3månader från nu i November handlar det ju främst om mätningarna eller i vartfall några av dem börjar visa äkta resultat, annars blir det som 2016..
NOBODY THOUGHT 2016 TRUMP WIN
https://youtu.be/G87UXIH8Lzo
Stämmer inte ens att ingen trodde på att trumpen skulle vinna, utan det var många som trodde att trumpen kunde vinna och jag var en av dom.
Denna gången med all denna inkompetens och svaghet att leda USA ur COVID-19 krisen, så är risken för trumpen vinst idag mycket liten.
Och ett kort trumpen hade vid förra valet var kolla hur värdelösa och korrupta politikerna är som styr landet, och nu är trumpen denna person och trumpen talar aldrig illa om trumpen, och vad finsn då kvar?
En massa fantasier har det visat sig och irrelevans.
Citat:
Ursprungligen postat av
krauthammer
Rumänska botar. Senast var det "walk away" rörelsen som de amplifierade på sociala medier.
Du inser att Donald Trump ljuger om bidens kyrkobesök för att han ligger under i Texas. (biden är en troende katolik som regelbundet går på mässa. När Trump går till kyrkan däremot så blir folk tårgasade och misshandlade av hans stormtrupper)
Biden hates God
Biden wants to destroy families
Biden wants to take your guns and your religion away
Så låter en förlorande kandidat.
Efter valet kommer republikanerna glömma att Donald Trump någonsin existerat. Donald who?
-nej nej vi var inte all in för Donald. Vi kritiserade honom ibland.. Osv
Det jag är imponerad av när det kommer till trumpnissar, det är hur lite de pratar om som handlar om vad Biden står för, sällan jag sett någon totalmissa som trumpnissar gör om Biden.
Precis som de inte vill prata om vad biden FAKTISKT står för,
vilket säger mig det är bra saker eftersom de inte vill prata om dom.