Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Man kan bryta en relation och ändå bo kvar en natt. Om hon nu gjorde det. Men misstänker hon sov hos Malin eller nån annan. Så vitt jag minns var hon där för att hämta kläder. Då MÅSTE hon ju sovit borta. Kan inte minnas att jag läst något om hennes nattliga whereabouts 13-14 nov.
Ja det är klart att man kan, i normala relationer men inte i denna. Malin träffade W på Netto 13/11. W skulle komma hem t henne Tors å följa med t sjukhusbesök och sedan skulle W sova hos Malin fred 15/11. Wilma ringer M och säger att hon gjort slut m T. Inte bråkat o kände sig lättad, T mådde dåligt. Ja hon har väl sovit där 13-14/11, känns märkligt. Eller så bröt hon upp morgonen 14:e då T slutade lite tidigare än 16.00. Då hon pratade m Linda kl 17 avslutade hon samtalet med T kommer nu! Linda eller Emelie har inte nämnt ngt om att hon NU äntligen gjort slut...det vart en ”lucka” här. Hon hade sagt t Emelie systern att hon skulle bryta upp dagen/dagarna före. Tror INTE systern hade tyckt det var bra om hon sov över den dagen hon bröt upp. Hon visste hurdan han var o risker med det.
Historia men det dyker upp lite funderingar.