2020-08-07, 16:04
Medlem
Låter som att du beskriver mig. Ingen käklinje, liten, något insjunken haka, stor näsa och påsiga ögon. Ser man vad tjejerna väljer på Tinder är jag helt bortom räddning. Funderar på att skaffa hakfillers sen när jag har råd, men större operationer håller jag mig helst undan.
Citera
2020-08-16, 10:49
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godblessme
Jag har aldrig haft problem med att få killar som jag tycker ser bra ut
Vad är problemet?
Citera
2020-08-16, 16:39
Medlem

1. Kan du ha drabbats av BDD? Då uppfattar man sig själv som smått grotesk utseendemässigt trots att alla andra ser en helt normal, till och med snygg person.

2. Snygga tjejer har det inte alltid så lätt heller. Det är lätt att tro att ett snyggt utseende bara har fördelar i livet men det har också väldigt, väldigt många nackdelar.

3. Du behöver självklart inte operera dig. Du duger precis som du är. Var istället glad för att andra människor väljer dig för dina fina personliga egenskaper och inte enbart för ditt utseende (nu tror jag iofs inte ett dugg på att du skulle vara ful, vad det nu är...).

4. Ditt utseende är helt unikt, det finns ingen annan på hela jorden som ser ut som du. Var stolt över dig själv.
Citera
2020-08-16, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Män dras väldigt mycket till det yttre men kom ihåg att det finns andra faktorer. Bara genom snällhet, social kompetens, självförtroende, utstrålning och karisma kommer man väldigt långt. Personlighet är värt mer än vad man kan tro ibland. Och som du säger, män har attraherats av dig, så förmodligen har du inga problem utöver de som spökar i din hjärna.

Mäns tyckande om kvinnors kroppar och utseenden verkar vara viktigt för en del? Vem bryr sig?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in