Jag börjar med ett undanbedande av moralkärringar. Tjejen har bett mig utsätta henne för både det ena och det tredje och att bli drogad är bara en av förfrågningarna hon haft. Till Topic:
Jag har läst en liknande tråd här innan och känt avund men nu är knullgudarna goda mot mig och jag har fått samma chans själv. Men jag behöver mer tips.
Bakgrund:
Next level - Vi vill samma sak:
Det är här jag behöver er hjälp.
Jag har ingen riktigt tydlig frågeställning mer än:
1: Om du har erfarenhet av att ha sex med en (frivilligt) drogad partner, har du några tips i allmänhet? Finns det någon bra checklista för just denna typen av sex? Jag tänkte ta fram två listor där den ena gäller just för detta event.
2: Finns det något jag absolut inte bör göra? Notera att jag kommer se till hennes bästa under hela tiden på så vis att hon ligger bra, kanske framstupa sidoläge där jag vänder på henne efter ett par timmar om det skulle behövas, rensa luftvägarna från sperma osv. Se till att hon inte ligger på en arm som stoppar blodtillförseln eller så.
3: Vad BÖR jag göra? Jag kommer så klart ta mig alla friheter jag får (hela tiden med hänsyn) men är det något särskilt kul man kan göra med en partner som är medvetslös som inte är lika kul annars?
4: Hur fungerar kräkreflexen hos en person som är nedsövd med exempelvis alprazolam? Reagerar kräkreflexerna lika som vid vaket tillstånd (Är det skillnad på halsknull vid vaket eller däckat tillstånd)?
Jag är helt enkelt oviss på området och tar emot alla tips jag kan så att hon och jag ska kunna njuta så mycket som möjligt av detta.
Jag har läst en liknande tråd här innan och känt avund men nu är knullgudarna goda mot mig och jag har fått samma chans själv. Men jag behöver mer tips.
Bakgrund:
Jag har snackat med en brittisk kvinna i ca två år, (vi är båda drygt 30 år gamla) mest via chat men även videochat. Hela vår kontakt har handlat om sex men vi stöttar även varandra i personliga problem osv. Vi är väl knullkompisar som aldrig knullat, kan man väl säga och vi passar bra ihop då jag är dominant och hon (väldigt) undergiven. Hon har skickat en massa bilder på allt ifrån sexiga underkläder till en hel arsenal av leksaker hon tänker ta med sig hit. Hon har köpt särskilda plagg och leksaker just för besöket hon vill göra hos mig i vinter.
Jag har sagt att jag uppskattar att få filma mina partners under sex och det var hon väldigt positiv till. Hon berättar om hur hon vill vara min slav, inte bara under sexakten utan 24/7, gå med koppel och domineras på en nivå jag aldrig ens tänkt på men finner upphetsande och intressant. Vi är bekväma med varandra, ärliga och pratar om precis allt vad gäller sex men även personliga problem, tidigare relationer osv.
Jag är väldigt exalterad över att få utforska min dominanta sida ytterligare med henne då hon är mer erfaren. Jag har utvecklats mycket de senaste åren med lokala sexträffar där jag övat på att ta för mig och "släppa lös" och inte oroa mig för min partner (skadad av svensk, feministisk sexualundervisning). Nu har jag "avprogrammerat" mig från hjärntvätten jag fick utstå som sade att en dominant sexualitet är att vara en våldtäktsman och jag kan jag lita på att det jag gör är okej. Nog om det.
Vidare så berättade jag för henne att jag haft en tjej som gillade att bli väckt av analsex och frågade hur hon ställde sig till sex medan hon sov. "Inga problem!"
Jag har sagt att jag uppskattar att få filma mina partners under sex och det var hon väldigt positiv till. Hon berättar om hur hon vill vara min slav, inte bara under sexakten utan 24/7, gå med koppel och domineras på en nivå jag aldrig ens tänkt på men finner upphetsande och intressant. Vi är bekväma med varandra, ärliga och pratar om precis allt vad gäller sex men även personliga problem, tidigare relationer osv.
Jag är väldigt exalterad över att få utforska min dominanta sida ytterligare med henne då hon är mer erfaren. Jag har utvecklats mycket de senaste åren med lokala sexträffar där jag övat på att ta för mig och "släppa lös" och inte oroa mig för min partner (skadad av svensk, feministisk sexualundervisning). Nu har jag "avprogrammerat" mig från hjärntvätten jag fick utstå som sade att en dominant sexualitet är att vara en våldtäktsman och jag kan jag lita på att det jag gör är okej. Nog om det.
Vidare så berättade jag för henne att jag haft en tjej som gillade att bli väckt av analsex och frågade hur hon ställde sig till sex medan hon sov. "Inga problem!"
Next level - Vi vill samma sak:
Sen nämnde jag trådar jag läst här på Flashback om tjejer som gillar att bli drogade och vill att en partner eller kanske till och med främmande män sedan har sex med henne medan hon är medvetslös. Jag själv tänder på idén att ha sex med en sovande/medvetslös partner så länge det är under samtycke och hon "erkände" direkt att det var en fantasi hon hade och hon frågade direkt om jag kunde fixa Rohypnol(!).
Jag har sedan tidigare frågat om hon skulle acceptera att bli filmad under sex vilket hon har ställt sig oerhört positiv till och när vi kom in på detta så sa jag att jag gärna skulle filma henne och allt som händer henne så att hon kan njuta av det i efterhand (eftersom hon inte skulle njuta av det i realtid). Hon skulle tända oerhört mycket på detta, säger hon.
Hon har (så klart) skrattat åt våra samtyckeslagar vi har här i dagis-Sverige men när vi pratade om detta med att ha sex medan hon var medvetslös så höll hon med om att det är rimligt att hon både skriver på ett kontrakt och dessutom läser upp inför videokamera vad hon ger sig in på. Inte för hennes del då hon litar på mig 100% men hon förstår att jag är orolig över att kunna hamna i trubbel. För att jag ska kunna slappna av och faktiskt njuta av detta så vill jag ju dels inte kunna bli anklagad för att ha drogat och våldtagit en kvinna, men framför allt så vill jag heller inte råka göra något med/mot henne medan hon är medvetslös som skadar henne eller så.
Jag har sedan tidigare frågat om hon skulle acceptera att bli filmad under sex vilket hon har ställt sig oerhört positiv till och när vi kom in på detta så sa jag att jag gärna skulle filma henne och allt som händer henne så att hon kan njuta av det i efterhand (eftersom hon inte skulle njuta av det i realtid). Hon skulle tända oerhört mycket på detta, säger hon.Hon har (så klart) skrattat åt våra samtyckeslagar vi har här i dagis-Sverige men när vi pratade om detta med att ha sex medan hon var medvetslös så höll hon med om att det är rimligt att hon både skriver på ett kontrakt och dessutom läser upp inför videokamera vad hon ger sig in på. Inte för hennes del då hon litar på mig 100% men hon förstår att jag är orolig över att kunna hamna i trubbel. För att jag ska kunna slappna av och faktiskt njuta av detta så vill jag ju dels inte kunna bli anklagad för att ha drogat och våldtagit en kvinna, men framför allt så vill jag heller inte råka göra något med/mot henne medan hon är medvetslös som skadar henne eller så.
Det är här jag behöver er hjälp.
Jag har ingen riktigt tydlig frågeställning mer än:
1: Om du har erfarenhet av att ha sex med en (frivilligt) drogad partner, har du några tips i allmänhet? Finns det någon bra checklista för just denna typen av sex? Jag tänkte ta fram två listor där den ena gäller just för detta event.
2: Finns det något jag absolut inte bör göra? Notera att jag kommer se till hennes bästa under hela tiden på så vis att hon ligger bra, kanske framstupa sidoläge där jag vänder på henne efter ett par timmar om det skulle behövas, rensa luftvägarna från sperma osv. Se till att hon inte ligger på en arm som stoppar blodtillförseln eller så.
3: Vad BÖR jag göra? Jag kommer så klart ta mig alla friheter jag får (hela tiden med hänsyn) men är det något särskilt kul man kan göra med en partner som är medvetslös som inte är lika kul annars?
4: Hur fungerar kräkreflexen hos en person som är nedsövd med exempelvis alprazolam? Reagerar kräkreflexerna lika som vid vaket tillstånd (Är det skillnad på halsknull vid vaket eller däckat tillstånd)?
Jag är helt enkelt oviss på området och tar emot alla tips jag kan så att hon och jag ska kunna njuta så mycket som möjligt av detta.
) men om du inte förstår att tjejer kan tända på den här typen av sex så är det inte oss det är fel på utan din bristande livserfarenhet. Berätta gärna om dig själv och dina erfarenheter gällande sex så kanske jag tar din analys på större allvar. Jag gissar dock att det blir tyst efter dig från och med nu.