Citat:
Ursprungligen postat av
Konservatisma
Hade Demokraterna haft en annan kandidat och inte hade gjort bort sig så mycket som de har gjort sedan Trump valdes in, och även tidigare, hade Trump mycket väl kunnat förlora. Om exempelvis Obama hade stått emot Trump hade jag inte alls varit lika säker på utfallet. Inte för att jag gillar Obama, men han var väldigt populär bland många.
Jag har faktiskt inte så bra koll på hur det ligger till med hans löften, och det beror mycket på att media gör allt för att mörka allt bra han gör. Byggandet av muren är väl igång? Han har tagit tillbaka en hel del arbeten till USA och därmed sänkt arbetslösheten. Han har skrivit om vissa avtal med Kina vilket gynnar USA. Jag har dock inte koll på vilka dessa avtal är, så insatt är jag inte.
Om jag har förstått det rätt är USA:s ekonomi bättre än tidigare, tack vare Trump. Men detta förnekar hans motståndare totalt. Vem jag ska lita på vet jag inte. Att Trump säger konstiga saker är ju en del av hans personlighet. Vi som är trötta på PK-politiker gillar faktiskt detta. Det faktum att han avslöjar massmedia är ett stort plus enligt mig.
Biden är en mycket populär kandidat.
Det blev ingen mur, utan ett staket, ett staket som även blåste ned delar av det då det är ett fusk bygge.
Endast 4,8km har man byggt, minus det som blåste ned.
Plus att det tydligen rostar som faan också.
Det är enkelt och inse det återfinns korruption någonstans mellan vita huset och trumpen och de som byggde dessa 4,8km.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Berätta då vad som är skevt med the primary model och hur dess satta parametrar till mätning i primary elections i motståndarens camp skulle kunna bli "pro trump# det är ju exakt det den inte är.
Den har nyttjas på samma sätt i över 100år, den ger Trump 91% chans till vinst. Det är fakta, kanske inte din kopp te, men fortfarande resultatet i mätningen. För övrigt genialisk mätmetod.
Om det är fakta, vart är då faktan?
Citat:
Ursprungligen postat av
Rasande-Rose
Av Trumps 20k lögner har ungefär 19990 visat sig vara sanningar och att det istället varit medias "fact checks" som varit fake news.
Snacka om att du inget veta
DU troll verkar det som, men ingen går på den ens.
Citat:
Ursprungligen postat av
JetSociety
Precis,.
Min favorit är:
Trump: USAs 20 farligaste/våldsammaste städer ,(ur minnet) styrs av Demokraterna.
Globalistmedia: Fel! Endast 18 (1indp) av 20 farligaste/våldsammaste städerna styrs av demokraterna.
Han fick dom att göra en nyhet av att endast 1 av USAs 20 värsta vilda-västern städer styrs av republikaner.
Demokraterna är mot polisen och på gangstrarnas sida = kaoz.
Ja, i städer är det mer våld.
Dock din slutsats vad demokrater är emot, sicken fantasi, tror du någon går på den ens?
Citat:
Ursprungligen postat av
givemeyourmoney
USA räknar hyper överdrivet mot Sverige, det har ju visat sig att sjukhusen har fått närapå dubbelt betalt om den avlidne har "dött" i corona , finns ju många vittnesmål om hur läkare har känn sig tvungna att skriva corona i dödsattesten.
USA testar många fler än Sverige, där av ökat smittspridning på pappret.
Vänta bara till semester är över i Sverige, vi kommer dra iväg som en raket!
NOPE!
Man säger i USA har man minst 10% underrapportering, troligtvis minst det dubbla om det ens räcker enligt vissa.
Obduktionsbolagen har bråda och lukrativa tider nu, och konstaterar massor utan COVID-19 klassad död, ändå har dött av COVID-19.
Det intressanta är att smittspridning har ökat brutalt, ökad testning skulle innebära mer negativa resultat procentmässigt.
Men eftersom man öppnade upp i Arizona, Texas, Alabama och Florida utan några större restriktioner, så ökade de smittade ifrån 5% som var positiva i ett COVID-19 test til 14% positiva, det berättar en att det är en okontrollerad spridning.
Bara antar du är ett sketet troll och med tanke på hur fel det blev där, eller kanske du vet så lite inte vet jag.