Citat:
Ursprungligen postat av
MrOrdonnee
Jag har inte brytt mig så mkt om Bajen i år. Men vad har hänt, skulle inte ni gå för guld i år? Har ni inte en dyrare/bättre trupp i år?
Sitter Billborn kvar om ni inte vinner derbyt?
Delade åsikter kring Billborn. Jag är av åsikten att han bör sitta jävligt löst just nu medan vissa menar på att han sitter säkert pga dit han tagit oss de två föregående säsongerna.
Truppmässigt är det endast Malmö jag kan acceptera ligger före oss. Peking kanske. Inget annat lag.
Och vi har än så länge blivit utspelade av ett värdelöst gnaget, Mjällby, Blåvitt, Sirius och det tog oss över en timme innan vi fick iväg ett skott på mål mot Falkenberg igår...
Det är så uruselt att jag saknar ord. Det här är det värsta jag sett Bajen under min tid som supporter. 2009 och 2011 i all ära men då hade vi också en keff jävla trupp. Nu sitter vi här med spelare som Bojanic, Kačaniklić, Paulinho, Junior, Jeppe, Sandberg etc men har ändå seriens kanske sämsta offensiv.
Det är tre utespelare som hållt godkänd allsvensk klass i år och det är Tim Söderström, Aimar Sher och Gustav Ludwigson, parodi.
Övergått från att vara lack till att bara garva åt eländet. Humor hur vi möjligtvis kan spela Superettan nästa år med truppen vi besitter.