Citat:
Ursprungligen postat av
Gina33
Hvem er S? sønnen? at han kommer og lager spor for moro skyld? hvordan kan zzz vite hvordan dette henger sammen??
Jeg tror at Slettsnoken mener at S= sønnen. Nei jeg kan ikke vite hvordan dette henger sammen.
Jeg tenker at det er mer vanlig enn uvanlig å ikke gå med utesko på inne i private hjem i Norge.
Politiet fant skoavtrykk inne i Hagens hus både fra AE og fra andre familiemedlemmer, men ikke skoavtrykk fra TH. Det
kan eventuelt bety at hovedregelen i ekteparet Hagens hjem var å ikke gå med utesko på inne, men at AE og noen familiemedlemmer allikevel hadde gått med sko på inne en eller flere ganger etter at gulvene sist ble vasket (ettersom politiet fant deres skoavtrykk på gulv inne i huset). (Eller det
kan bety at mange gikk med sko på inne men at TH foretrakk å gå uten sko på inne).
Noen har spekulert i om gulv i huset ble vasket på forsvinningsdagen, men det har ikke vært opplyst noe om det i avisartikler.
På en video her opplyses det om at politiet har funnet AEs og familiemedlemmers skoavtrykk inne i huset, og også avtrykk fra andre som har vært innom boligen:
https://www.tv2.no/nyheter/11561365/
I artikkelen står dette:
Inne i Sloraveien 4 har politiet funnet skoavtrykk fra flere personer de har lyktes med å identifisere. Ingen av de tydelige avtrykkene stammer imidlertid fra sko som de vet tilhører Tom Hagen selv.
Kan det eventuelt bety at de fant
utydelige avtrykk som stammer fra THs sko?