2020-08-05, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Lirar ju i AFC nu. Skadade sig direkt, men har spelat nån match på slutet. Vet att han körde 16 weeks of hell inför säsongen, men ser allmänt otränad ut fortfarande. Det ska nog mycket till för att en seriös klubb ska våga ta den chansningen.

Nä du har nog rätt. Riktigt så desperata är vi nog inte ännu.
Citera
2020-08-05, 19:33
Medlem
Nä nu går skam på torra land. Den där sopan A Ekberg som lär vara från Malmö dömer MFF ikväll och naturligtvis råkade en MFF spelare ramla i straffområdet. Straff naturligtvis. Den jäveln har rånat Norrköping på flera poäng och nu får han tom döma MFF, Fy faan vilken korruption. En mer partisk domare få man leta efter. Förbundet som ser ut domar styrs tydligen från Malmö.
Citera
2020-08-05, 19:40
Medlem
Engelsk-Svenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Nä nu går skam på torra land. Den där sopan A Ekberg som lär vara från Malmö dömer MFF ikväll och naturligtvis råkade en MFF spelare ramla i straffområdet. Straff naturligtvis. Den jäveln har rånat Norrköping på flera poäng och nu får han tom döma MFF, Fy faan vilken korruption. En mer partisk domare få man leta efter. Förbundet som ser ut domar styrs tydligen från Malmö.
Helsingborg fick ju precis straff också...
Citera
2020-08-05, 19:47
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nä du har nog rätt. Riktigt så desperata är vi nog inte ännu.

Det blir Marko J på lån.
Citera
2020-08-05, 20:05
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo

Heifs straff var billig också.
Citera
2020-08-05, 20:25
Medlem
Skandinaviens största klubb hade så behövt en Uwe Rösler vid rodret. Inte en beta (Bille) som raggar små brudar på Tinder.

Till och med Bojanic hade kommit i form då och man hade harvat långt ifrån där man harvar nu. Något måste göras.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2020-08-05 kl. 20:28.
Citera
2020-08-05, 20:33
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Nu har jag sett Bergmann Johanessons svandyk, vilken patetisk liten tönt, pinsamt.
Var det han som gjorde det strax utanför straffområdet till vänster i Mjällby-matchen senast? Har du nån länk till det?
Kommenterade härom dagen att någon gjorde årtusendets filmning men hittade inte någon filmsnutt och hade ingen aning om vem det var.
Citera
2020-08-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Var det han som gjorde det strax utanför straffområdet till vänster i Mjällby-matchen senast? Har du nån länk till det?
Kommenterade härom dagen att någon gjorde årtusendets filmning men hittade inte någon filmsnutt och hade ingen aning om vem det var.

Det stämmer, humoristiskt pinsam filmning.

Citat:
Johan Rylander
@rylanderjohan
· 4 aug.
Jag blir oerhört störd över att kommentatorn och experten inte ens reagerar.
”Frispark i bra läge.”
Efter att han sprungit in i Mållgan, eller?!

Citat:
Per Texas Johansson
@TexasJohansson
Jag blir mest förundrad över att ingen säger till spelaren som ”trillar”.
Jag hade aldrig tolererat det.
Sedan försöker en domare i mina ögon alltid göra sitt bästa. Men kan inte se allt.

https://twitter.com/TexasJohansson/status/1290695579794898959

Simon Thern är också en dundertönt får man väl konstatera.

Citat:
Simon Thern
@SimonThern
·
4 aug.
Svarar
@TexasJohansson
Att slå någon i ansiktet är alltid frispark oavsett. Sen att benen trillar är en annan sak. Dock så tycker jag att domarna bör ta mer på saker som inte krävs att man ska ramla vilket aldrig händer. Alltså missgynnas spelarna som försöker och inte söker upp situationer.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2020-08-05 kl. 20:45.
Citera
2020-08-05, 20:54
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Det stämmer, humoristiskt pinsam filmning.

https://twitter.com/TexasJohansson/status/1290695579794898959

Simon Thern är också en dundertönt får man väl konstatera.
Då var det precis så illa som jag såg det. Inte alltid som en egna ögon säger sanningen när man ser sitt eget lag..
Men jag håller med Texas där, försvararna ska aldrig tillåt det, det ska till en rejäl hårblås i såna lägen. Hela Mjällby ska ställa sig runt och skälla ut honom.
Men att Simon Thern försvarar det är ju också jävligt illa. Finns inte på en enda karta nånstans att det där är försvarbart.
Citera
2020-08-05, 20:56
Medlem
OvissFramtids avatar
Bekväm seger mot lillebror, nu blickar vi framåt mot nästa match!
Citera
2020-08-05, 20:58
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Något måste göras.

Behövs publik på matcherna, spelarna ser ut som zombies med tomma läktare.
Citera
2020-08-05, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Behövs publik på matcherna, spelarna ser ut som zombies med tomma läktare.

Oerhört tråkigt som de ser ut just nu. Riktig jävla träningsmatch känsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in