2020-07-26, 17:23
Medlem
King-Fjomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Jag har panik! Börjat dejta, vi har inte knullat än men sextat mycket där hon skojar om att jag har stor kuk. Men känns som att hon förväntar sig en stor.

När jag var tonåring hade jag 17cm men sen i vuxen ålder lade jag på mig 10 extrakilon som jag försöker bli av med och senaste gången jag mätte var den bara 13. Hur gör jag för att få tillbaka dessa 4cm?!

Enligt Wikipedia är genomsnittslängden på erigerad oenis 13 cm. För att vara såpass tjock att kuken döljs under fettvävnad måste du lida av klinisik fetma. Så troligtvis glädjemätte du när du var yngre. Men det är klart på Flashback har alla en 20centimerspenis, är 190 långa, är miljonärer och har flyttat utomlands.

För att hoppa över till ett annat ämne: Den delstat som har störst snoppar är tydligen North Dakota. Invpnarna är till 90% vita och dom vita är i sin tur till 80 % antingen norrmän- eller tysköttade. En annan mknoritet är amerikanske ursprungsbefolkningen som utgör 5% av befolkningen. Den konventionella visdomen är ju att MENA-folk och svarta ska ha gigantiska!

Här är länken: https://bigthink.com/strange-maps/the-best-of-states-the-worst-of-states
Det är en länk om vad som olika delstater utmärker sig på.

Minnesota, den delstaten till procent med flest svenskättade är alltså utmärkande för att ha flest matkooperativ per capitam Vi svenskar är alltså tråkiga även på andra sidan Atlanten!
Senast redigerad av King-Fjomp 2020-07-26 kl. 18:15.
Citera
2020-07-26, 20:26
Medlem
Min Kuk har också krympt var 18 cm för några år sedan nu är han 15 cm. Men har gått upp 30 kilo och börjat röka.
Citera
2020-07-27, 00:57
Medlem
Angående om kuken blir mindre tänker jag att det kan fan inte stämma. För hade det vart så, så hade vi alla hört talas om det så jävla mycket, hade skrivits böcker och tidningsartiklar om det, tagits upp på TV, diskuterats som fan i vanliga livet! Doktorsavhandlingar hade skrivits om det. Hade vart en stor topic!
men eftersom vi inte hört nåt om det så kan vi nog va lugna! :P
Citera
2020-07-27, 12:32
Medlem
King-Fjomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DKink27
Angående om kuken blir mindre tänker jag att det kan fan inte stämma. För hade det vart så, så hade vi alla hört talas om det så jävla mycket, hade skrivits böcker och tidningsartiklar om det, tagits upp på TV, diskuterats som fan i vanliga livet! Doktorsavhandlingar hade skrivits om det. Hade vart en stor topic!
men eftersom vi inte hört nåt om det så kan vi nog va lugna! :P

Det är inte en skröna. Däremot måste du ha klinisk fetma för att vara såpass tjock att penisen döljer sig under fettlager. Du måste vars rejält överviktig för att detts ska ske. Den dom i vardagligt tal skulle kallas kurvig eller till och med tjock skulle alltså inte få en "krympt" penis. Om vi säger såhär: Det är mer lätt hänt för en kvinna att få bullfitta än en man att få mini-tjockispenis.
Citera
2020-08-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Era förbannade jävla rövhål.

Min är 16 lång och 12 i omkrets.
Nästan alla tjejer jag varit med har i vissa ställningar sagt att jag kommit för långt in.
Vanligaste dildostorlekarna är även ungefär mina mått.
Meeeen i denna tråd och även när detta patetiska ämne kommer upp irl så har jag minst
Det är något som inte stämmer här.
Visserligen hade jag önskat den var ett par cm grövre.
Men längre? Nej tack. Man vill ju kunna dunka in kuken med all kraft i alla ställningar utan att det ska klagas!

Hmm. min senaste date hade varit med ett tjugotal mörka män som alla var över 17 cm i omkrets och + 18 cm. Allihop. Det vanliga var enligt henne 18 cm i omkrets.
Citera
2020-08-04, 19:42
Medlem
Indiska penisar?

Har indier stora kukar som afrikaner eller små mini kukar som många asiater?

Hört indier kallats för the niggers of asia så blir förvirrad.

Satte på en tjej från Sri Lanka o hennes mus var rätt slapp.
E den enda referensen jag har.
Citera
2020-08-04, 19:51
Medlem
Citat:
Mean erected length was found to be 13.01 cm and erected circumference was 11.46 cm.
https://www.nature.com/articles/3901569
Citera
2020-08-05, 09:33
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchniggaz
Har indier stora kukar som afrikaner eller små mini kukar som många asiater?

Hört indier kallats för the niggers of asia så blir förvirrad.

Satte på en tjej från Sri Lanka o hennes mus var rätt slapp.
E den enda referensen jag har.

Min erfarenhet är att indier har små kukar.
Citera
2020-08-05, 16:49
Medlem
Är svarta kukar verkligen så stora?

Stämmer det verkligen att svarta kukar (inom porren kallad "BBC") är så mycket större än oss vita kukar?

Kan någon kvinna bekräfta? Eller man som har en sådan kuk.
Citera
2020-08-05, 16:54
Medlem
Bongomans avatar
Ska vi nu vara sakliga och lite vetenskapliga så får vi lugna oss. Svaret på frågan är ja, men...

Man har mätt ett par gånger och sett att svarta är 1-2 cm större i snitt. Asiater är däremot 1-2 cm mindre. Svarta hade också något fler extremer men om det beror på urval eller något annat kan man troligen inte svara på.

Myten om att alla svarta är välhängda som hästar kan vi alltså begrava. Om du samlar ihop 100 svarta och 100 vita från gatan är det alltså lite större chans att du hittar en bjässe bland de svarta, om du har tur.
Citera
2020-08-05, 16:55
Medlem
Worjens avatar
Svarta kukar är generellt större än vita. Inte så konstigt med tanke på att genomsnittet är högre. Men svenskar ligger ganska bra till ändå.

https://e.cdn-expressen.se/images/20/8c/208c3701fb5f495d85c26a6d06cf9e4d/770@40.jpg
Citera
2020-08-05, 16:56
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenjin8
Stämmer det verkligen att svarta kukar (inom porren kallad "BBC") är så mycket större än oss vita kukar?

Kan någon kvinna bekräfta? Eller man som har en sådan kuk.

Det finns faktiskt studier på det och i snitt är de runt 1-2 cm längre än vita, det betyder ju inte att de alltid är det såklart utan det finns många negrer med små kukar också.

Sen har vi ju Asiatiska män som istället har några cm kortare än vita kukar också, kineser, japaner, osv, men även muslimer har lite mindre om jag inte missminner mig.

Edit: Såg nu att några andra hann påpeka samma sak medans jag håll på att skriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in