Citat:
Ursprungligen postat av
Spiacca
Jag har panik! Börjat dejta, vi har inte knullat än men sextat mycket där hon skojar om att jag har stor kuk. Men känns som att hon förväntar sig en stor.
När jag var tonåring hade jag 17cm men sen i vuxen ålder lade jag på mig 10 extrakilon som jag försöker bli av med och senaste gången jag mätte var den bara 13. Hur gör jag för att få tillbaka dessa 4cm?!
Enligt Wikipedia är genomsnittslängden på erigerad oenis 13 cm. För att vara såpass tjock att kuken döljs under fettvävnad måste du lida av klinisik fetma. Så troligtvis glädjemätte du när du var yngre. Men det är klart på Flashback har alla en 20centimerspenis, är 190 långa, är miljonärer och har flyttat utomlands.
För att hoppa över till ett annat ämne: Den delstat som har störst snoppar är tydligen North Dakota. Invpnarna är till 90% vita och dom vita är i sin tur till 80 % antingen norrmän- eller tysköttade. En annan mknoritet är amerikanske ursprungsbefolkningen som utgör 5% av befolkningen. Den konventionella visdomen är ju att MENA-folk och svarta ska ha gigantiska!
Här är länken:
https://bigthink.com/strange-maps/the-best-of-states-the-worst-of-states
Det är en länk om vad som olika delstater utmärker sig på.
Minnesota, den delstaten till procent med flest svenskättade är alltså utmärkande för att ha flest matkooperativ per capitam Vi svenskar är alltså tråkiga även på andra sidan Atlanten!