Citat:
Ursprungligen postat av
junkdrome
Vad fan är det frågan om? Ksalol 1mg jag köpte för 3-4 månader sedan tog bort all ångest men dem jag nyss köpte (blister) gör bara så jag stensomnar utan att ens ta bort en gnutta ångest!
Är det bara kopior som flödar just nu eller? Vad är det ens i dem? Mina oxascand har t.o.m bort ångesten mer än ksalol just nu!
Ja har bara inhandlat KSALOL för att kunna somna på de efter partykvällar och vakna upp relativit ångestfri dagen efter. Om de tar bort "riktig" ångest vet jag inte men påverkad av dem blir jag iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
BettyBamBam
Det var nog inte placebo, men troligtvis märktes det mer än då tror att du var påverkad/på ovanligt humör.
Gör inte om det är mitt råd. Det går snabbt att bli beroende av benso, och det är väldigt svårt att sluta med.
Okok, tack för omtanken, ja bara testade av en slump för ja skulle somna och upp tidigt dagen efter och den dagen abra sprang förbi så ja tänkte hm de måste ha å göra med de små blå så dagen efter testade ja ta direkt på morgonen när ja vakna och de hjälpte verkligen! Men inget ja ska göra om såvida jag inte är väldigt trött!
Citat:
Ursprungligen postat av
Vobbler
Visst, man mår som en kung ett tag. Men för din egen skull, håll dig borta från benso. Och alprazolam är den jävligaste av dem alla.
Lurig medicin, så lägg ner medan du kan. Avtändningen är överjävlig.
Hur kommer e sig att alprazolam är jävligast? MENAR du atmässigt då? Ja tkr den andra diazepam är den jäkligt gött men de har ja bara testat en gång innan läggdags efter en utgång. De va magiskt. Eventuellt att ja fick de innan en operation också..