2020-07-26, 01:28
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Tja, testade joibba förra veckan på blåa ksalol. Funkade riktigt bra, gott humör å dagen bara sprang förbi. Undrar om detta är placebo eller om de så de ska va?
Isåfall blir de inte sista gången jag gör de :P

Visst, man mår som en kung ett tag. Men för din egen skull, håll dig borta från benso. Och alprazolam är den jävligaste av dem alla.

Lurig medicin, så lägg ner medan du kan. Avtändningen är överjävlig.
Citera
2020-07-26, 07:12
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Tja, testade joibba förra veckan på blåa ksalol. Funkade riktigt bra, gott humör å dagen bara sprang förbi. Undrar om detta är placebo eller om de så de ska va?
Isåfall blir de inte sista gången jag gör de :P

Det var nog inte placebo, men troligtvis märktes det mer än då tror att du var påverkad/på ovanligt humör.

Gör inte om det är mitt råd. Det går snabbt att bli beroende av benso, och det är väldigt svårt att sluta med.
Citera
2020-07-26, 18:19
Medlem
junkdromes avatar
Vad fan är det frågan om? Ksalol 1mg jag köpte för 3-4 månader sedan tog bort all ångest men dem jag nyss köpte (blister) gör bara så jag stensomnar utan att ens ta bort en gnutta ångest!

Är det bara kopior som flödar just nu eller? Vad är det ens i dem? Mina oxascand har t.o.m bort ångesten mer än ksalol just nu!
Citera
2020-07-26, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av junkdrome
Vad fan är det frågan om? Ksalol 1mg jag köpte för 3-4 månader sedan tog bort all ångest men dem jag nyss köpte (blister) gör bara så jag stensomnar utan att ens ta bort en gnutta ångest!

Är det bara kopior som flödar just nu eller? Vad är det ens i dem? Mina oxascand har t.o.m bort ångesten mer än ksalol just nu!

Personligen somnar jag knappt om jag har ångest speciellt inte om man tänker på det o känner av som du gör mer om du tex tagit ett piller. Ångest går inte alltid att bota helt men får dom dig sömnig så kan du ju sova bort ångest o få lugna kvällar åtminstone.

Förstår inte varför dom skulle vara fejk om du tillo med blir sömnig. Under doserade brukar dom vara gissningsvis innehåller kopior både diazepam och alprazolam men i sjukt låga doser.
Citera
2020-07-26, 22:13
Medlem
Citat:

Ja har bara inhandlat KSALOL för att kunna somna på de efter partykvällar och vakna upp relativit ångestfri dagen efter. Om de tar bort "riktig" ångest vet jag inte men påverkad av dem blir jag iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av BettyBamBam
Det var nog inte placebo, men troligtvis märktes det mer än då tror att du var påverkad/på ovanligt humör.

Gör inte om det är mitt råd. Det går snabbt att bli beroende av benso, och det är väldigt svårt att sluta med.
Okok, tack för omtanken, ja bara testade av en slump för ja skulle somna och upp tidigt dagen efter och den dagen abra sprang förbi så ja tänkte hm de måste ha å göra med de små blå så dagen efter testade ja ta direkt på morgonen när ja vakna och de hjälpte verkligen! Men inget ja ska göra om såvida jag inte är väldigt trött!

Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Visst, man mår som en kung ett tag. Men för din egen skull, håll dig borta från benso. Och alprazolam är den jävligaste av dem alla.

Lurig medicin, så lägg ner medan du kan. Avtändningen är överjävlig.
Hur kommer e sig att alprazolam är jävligast? MENAR du atmässigt då? Ja tkr den andra diazepam är den jäkligt gött men de har ja bara testat en gång innan läggdags efter en utgång. De va magiskt. Eventuellt att ja fick de innan en operation också..
Citera
2020-07-27, 11:50
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Hur kommer e sig att alprazolam är jävligast? MENAR du atmässigt då? Ja tkr den andra diazepam är den jäkligt gött men de har ja bara testat en gång innan läggdags efter en utgång. De va magiskt. Eventuellt att ja fick de innan en operation också..

Den har så kort halveringstid att den går ut kroppen väldigt fort, det är därför avtändningen slår på fort.
Gamla hederliga Valium (Diazepam) sitter i betydligt längre och liksom "smyger" ur kroppen, om man inte har ätit den för länge märker man inte ens av det.

Sen är de säkert uppbyggda olika kemiskt också, så de påverkar receptorerna olika.
Citera
2020-07-29, 09:53
Medlem
junkdromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Personligen somnar jag knappt om jag har ångest speciellt inte om man tänker på det o känner av som du gör mer om du tex tagit ett piller. Ångest går inte alltid att bota helt men får dom dig sömnig så kan du ju sova bort ångest o få lugna kvällar åtminstone.

Förstår inte varför dom skulle vara fejk om du tillo med blir sömnig. Under doserade brukar dom vara gissningsvis innehåller kopior både diazepam och alprazolam men i sjukt låga doser.

Därför att min ångest gör fysiskt ont enda in i sista sekunden som jag är vaken i. Och som jag skrev har resterande tabletter jag tidigare köpt alltid tagit bort den fysiska ångesten (och inte alltid gjort mig för trött= har kunnat ta den där på dagen när jag mest behöver den)
Citera
2020-07-31, 10:47
Medlem
Citat:
Därför att min ångest gör fysiskt ont enda in i sista sekunden som jag är vaken i. Och som jag skrev har resterande tabletter jag tidigare köpt alltid tagit bort den fysiska ångesten (och inte alltid gjort mig för trött= har kunnat ta den där på dagen när jag mest behöver den)

Finns här nån som har längre erfarenhet av jämförelse av Flu-alprazolam och alprazolam. Vänligen svara endast om du själv tagit båda, massa gissande kan jag själv googla fram
Vad är den mest markanta skillnaden, förutom dosering så klart (Flualp är 4 till 6 ggr starkare, 1 mg motsvara 4 till 6 lila Xanor)
Citera
2020-08-03, 01:13
Medlem
Sjukt hur substanser när de ska lämna kan slå så annorlunda mellan människor.
Kör ikto ibland, aldrig haft problem med cold turkey.

Men för någon månad sen köpte jag 20st 1mg alpa som intogs under 1 1/2 vecka.
Alltså den AT var helt otrolig, oro(som jag inte har) och kunde inte sova på nästan en vecka.

Benso är farliga saker.
Citera
2020-08-04, 20:00
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joubert

Alltså den AT var helt otrolig, oro(som jag inte har) och kunde inte sova på nästan en vecka.
Hallå. Det du beskriver är inte ens mellan olika människor utan mellan olika substanser.
Citera
2020-08-04, 20:58
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joubert

Benso är farliga saker.

Det tycker jag är det absolut värsta med att tända av från Alprazolam; insomnia. Man blir galen! Första gången jag tände av från det så slutade det i psykos. Fick inte en blund på nästan en vecka och 5:e dygnet så började hjärnan spöka.
Citera
2020-08-05, 00:17
Medlem
Gronestunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barasofta2018
Finns här nån som har längre erfarenhet av jämförelse av Flu-alprazolam och alprazolam. Vänligen svara endast om du själv tagit båda, massa gissande kan jag själv googla fram
Vad är den mest markanta skillnaden, förutom dosering så klart (Flualp är 4 till 6 ggr starkare, 1 mg motsvara 4 till 6 lila Xanor)

Jag blir så fucked up på flualpra att jag märker av det själv. Men sen tog jag mellan 2-4mg flualpra också, när jag i normalfallen tar kanske 2mg alpra dagligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in